Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

tito  |  26. 09. 2014 12:17

Rozumný krok, který zároveň dá důvod stáhnout teď už zbytečnou O2RS TDI z programu. A co superb a yeti, zůstanou pozadu?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2014 11:23

preco? Usetrene kilogramy a jednoduchost hovoria skor v prospech RS. Aby si sa nedivil, ked nahodou ta RS bude vsetko robit lepsie, teda okrem jedneho-dvoch dni v roku ked trochu namrzne a niekto ma obe ruky lave....

Odpovědět  |   | 
WW  |  27. 09. 2014 12:24

Stačí vlhká vozovka a RS má problémy s trakciou. Aj na suchej ceste má 4x4 lepšie zrýchlenie... v daždi sa tento rozdiel násobí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 09. 2014 18:55

Zrychlenie je lepsie maximalne na par metroch, kym sa to rozhybe a nepreradi sa vyssie, kde uz motor v tazsom prevode hrabat nestaci. Potom zacnu vitazit kilogramy jednoduchsej verzie, ktora ten balast nemusi vlacit vsade a na kazdom metri. Dvojkolku samozrejme moze zastavit namrznute stupanie /tam niet o com/, no a uz spomenuty vodic, ktory ma obe ruky lave. A okrem toho, mokra cesta a vobec verejna komunikacia nie je okruh, kde sa ideme iba vyblbnut. Netvrdim ze nahon na 4 je hlupost, ale styl, ktorym sa to precenuje, zavana skor fetisizmom jako realnou hodnotou. Radsej by som uvital jednoduchsiu, lahsiu a lacnejsiu verziu s tym istym motorom. A manualom.

Inak, podobny pripad so silnym dieselom, kde dvojkolka jazdi lepsie:
http://www.auto.cz/test-opel-insignia-st-bit... ...

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  27. 09. 2014 19:49

Problém toho fetisizmu je, že každý trochu lepší řidič je schopný s předokolkou na zimních vyjet ledacos, ale s tou 4kolkou je to tak nějak jednodušší. Bohužel to řidiči, co s tím nemají zkušenosti, nedokáží ocenit a ani pochopit, tak vzniká názor "je to zbytečný balast a kravina a zbytečně drahé atd atd"

Odpovědět  |   | 
Alex  |  06. 10. 2018 14:39

Bydlím v Jeseníkách a denně už přes 20 let dojíždím do práce cca 25 km. Za tu dobu se mi s předokolkou nestalo, že bych nedojel. Několikrát jsem se po příjezdu do práce dozvěděl, že obec (do které jsem právě přijel) je odříznutá od světa a kolegové se divili, jak jsem se do práce dostal.
Ano - se čtyřkolkou je to opravdu jednodušší a vícekrát jsem si říkal, že by to byla výhoda, jenže to je opravdu na 1-2 dny v roce. Po zbytek roku převažují pouze nevýhody vyšších ztrát a hmotnosti. Mám tento názor, přestože dokážu pochopit a ocenit výhody 4x4.

Odpovědět  |   | 
WW  |  27. 09. 2014 20:03

Pre autá okolo 200 koní a vyššie je predný náhon zo všetkých troch možností najhorší. To je proste fakt.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  26. 09. 2014 12:53

Pekna hloupost tohle auto. Vzdyt je to kompromis vseho a demonstrace slepoty a omezenosti.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 09. 2014 07:13

Copaaaak? Predjede to tvouji 14 let starou Lagunu v plny palbe za 87 tis na ketrou sis musel pujcit a dodneska jsi to nesplatil.?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  26. 09. 2014 14:09

Pan Červenka je z Hlučínska, že auto "umí mít"?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 09. 2014 15:54

Všechny nové jazykové patvary vznikají v praze.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  26. 09. 2014 18:32

Co to je za nadpis? Stačilo normálně napsat, že klasická Octavia dostala motor z RS.

Odpovědět  |   | 
WW  |  27. 09. 2014 12:22

Že je tento článok vo viacerých mediách naraz, ma len utvrdzuje v tom, že tento oneskorený marketing je v réžii škody. Táto infomácia je už totiž stará pár mesiacov.
Teraz by sa skôr mali venovať verzii 4x4 v liftbacku, ktorej štart výroby klope na dvere...

Odpovědět  |   | 
Nasty  |  28. 09. 2014 18:52

Panove, Octa RS nema adaptivni podvozek jako kterykoliv sportovni Golf, je tim padem tvrda na soft juzdu! A bezna Octa zase nema multilink! Kdo to bude kupovat?

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  28. 09. 2014 21:26

Běžná Octa s tímto motorem (135kW) multilink má. Mají ho jednak všechny čtyřkolky bez ohledu na motorizaci a druhak jej mají předokolky s výkonem nad 110kW, tedy 1.8 TSI, 2.0 TSI a 2:0 TDI 135kW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 67 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A