Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Jestli tím hlavním důvodem, proč jste toužili po Škodě Octavia RS TDI, byl její motor, možná teď rádi uslyšíte, že můžete vybírat ze širšího množství variant. Automobilka totiž rozšířila dostupnost jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) i pro stupně výbavy Ambition, Elegance a L&K. 

Úplně vymýšlet si ale nemůžete. Jednotka je k mání pouze pro Octavii Combi 4x4 a vždy se dodává s automatem DSG. Jedná se tedy o stejnou specifikaci jako v případě Octavie Scout. Ta se stala po RS druhou variantou, v níž lze 2.0 TDI 135 kW objednat.

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Hardware pohonu 4x4 a dvouspojková převodovka pochopitelně něco stojí. Nejlevnější cestou k této motorizaci proto i nadále zůstává Octavia RS – s karoserií liftback a předním pohonem vyjde na 641 900 Kč. Naproti tomu nejlevnější „běžná“ Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 690 900 Kč, a to se ještě musíte spokojit s výbavou Ambition.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků