Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Jestli tím hlavním důvodem, proč jste toužili po Škodě Octavia RS TDI, byl její motor, možná teď rádi uslyšíte, že můžete vybírat ze širšího množství variant. Automobilka totiž rozšířila dostupnost jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) i pro stupně výbavy Ambition, Elegance a L&K. 

Úplně vymýšlet si ale nemůžete. Jednotka je k mání pouze pro Octavii Combi 4x4 a vždy se dodává s automatem DSG. Jedná se tedy o stejnou specifikaci jako v případě Octavie Scout. Ta se stala po RS druhou variantou, v níž lze 2.0 TDI 135 kW objednat.

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Hardware pohonu 4x4 a dvouspojková převodovka pochopitelně něco stojí. Nejlevnější cestou k této motorizaci proto i nadále zůstává Octavia RS – s karoserií liftback a předním pohonem vyjde na 641 900 Kč. Naproti tomu nejlevnější „běžná“ Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 690 900 Kč, a to se ještě musíte spokojit s výbavou Ambition.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků