Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Jestli tím hlavním důvodem, proč jste toužili po Škodě Octavia RS TDI, byl její motor, možná teď rádi uslyšíte, že můžete vybírat ze širšího množství variant. Automobilka totiž rozšířila dostupnost jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) i pro stupně výbavy Ambition, Elegance a L&K. 

Úplně vymýšlet si ale nemůžete. Jednotka je k mání pouze pro Octavii Combi 4x4 a vždy se dodává s automatem DSG. Jedná se tedy o stejnou specifikaci jako v případě Octavie Scout. Ta se stala po RS druhou variantou, v níž lze 2.0 TDI 135 kW objednat.

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Hardware pohonu 4x4 a dvouspojková převodovka pochopitelně něco stojí. Nejlevnější cestou k této motorizaci proto i nadále zůstává Octavia RS – s karoserií liftback a předním pohonem vyjde na 641 900 Kč. Naproti tomu nejlevnější „běžná“ Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 690 900 Kč, a to se ještě musíte spokojit s výbavou Ambition.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků