Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Jestli tím hlavním důvodem, proč jste toužili po Škodě Octavia RS TDI, byl její motor, možná teď rádi uslyšíte, že můžete vybírat ze širšího množství variant. Automobilka totiž rozšířila dostupnost jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) i pro stupně výbavy Ambition, Elegance a L&K. 

Úplně vymýšlet si ale nemůžete. Jednotka je k mání pouze pro Octavii Combi 4x4 a vždy se dodává s automatem DSG. Jedná se tedy o stejnou specifikaci jako v případě Octavie Scout. Ta se stala po RS druhou variantou, v níž lze 2.0 TDI 135 kW objednat.

Testy | Škoda | Kombi | Nová Octavia | Škoda Octavia

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Hardware pohonu 4x4 a dvouspojková převodovka pochopitelně něco stojí. Nejlevnější cestou k této motorizaci proto i nadále zůstává Octavia RS – s karoserií liftback a předním pohonem vyjde na 641 900 Kč. Naproti tomu nejlevnější „běžná“ Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 690 900 Kč, a to se ještě musíte spokojit s výbavou Ambition.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků