Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Octavia 2.0 TDI už umí mít 135 kW i v „ne-RS“ verzích

Jestli tím hlavním důvodem, proč jste toužili po Škodě Octavia RS TDI, byl její motor, možná teď rádi uslyšíte, že můžete vybírat ze širšího množství variant. Automobilka totiž rozšířila dostupnost jednotky 2.0 TDI 135 kW (184 koní) i pro stupně výbavy Ambition, Elegance a L&K. 

Úplně vymýšlet si ale nemůžete. Jednotka je k mání pouze pro Octavii Combi 4x4 a vždy se dodává s automatem DSG. Jedná se tedy o stejnou specifikaci jako v případě Octavie Scout. Ta se stala po RS druhou variantou, v níž lze 2.0 TDI 135 kW objednat.

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Test Škoda Octavia Scout 1.8 TSI 4x4 DSG: Než přijde Snowman

Hardware pohonu 4x4 a dvouspojková převodovka pochopitelně něco stojí. Nejlevnější cestou k této motorizaci proto i nadále zůstává Octavia RS – s karoserií liftback a předním pohonem vyjde na 641 900 Kč. Naproti tomu nejlevnější „běžná“ Octavia Combi 4x4 2.0 TDI 135 kW DSG stojí 690 900 Kč, a to se ještě musíte spokojit s výbavou Ambition.

bazar

Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 136 095 km
Cena: 274 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 96 265 km
Cena: 240 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 780 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 227 176 km
Cena: 116 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 345 960 km
Cena: 110 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků