O.CT se pustil do úprav Leonu Cupra

Rakouský úpravce O.CT Oberscheide představil hned několik kitů pro zvýšení výkonu motorů 2,0 TFSI u modelu Cupra.

Pro Cupru jsou k dispozici tři stupně navýšení. První z nich zvedne výkon na 285 koní a točivý moment na 370 Nm a to pomocí nového software řídící jednotky a nového vzduchového filtru.

Druhý stupeň pak navýší výkon na 293 koní a točivý moment dokonce na 375 Nm. Opět přichází na scénu úprava řídící jednotky a propustnější filtr vzduchu.

Třetí stupeň pak zvedne výkon dokonce na 315 koní a točivý moment na 400 Nm. S tímto kitem pak Cupra zvládne stovku za 5,2 s a dosáhne rychlosti 265 km/h. Zde jsou ovšem zásahy do úpravy větší. Nový je systém vstřikování, mezichladič stlačeného vzduchu a také výfukový systém.

Samozřejmostí jsou pak kity na úpravu podvozků, osmipístkové brzdiče, nové posílené brzdy a další.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků