Očekávané je skutečností, Infiniti Q50 Eau Rouge se bude vyrábět

Očekávané je skutečností, Infiniti Q50 Eau Rouge se bude vyrábět

Infiniti se na posledních několika velkých autosalonech prezentovalo ostrým sedanem Q50 Eau Rouge a jinak tomu nebylo ani v Pekingu. Přestože už podstatné věci týkající se tohoto konceptu byly zveřejněny dříve, jedna důležitá informace se v rámci Auto China 2014 objevila. Ostrý sedan nezůstane pouze u konceptu, ale zamíří do výroby.

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Tato informace pochází od nejmenované, ale dobře informované osoby, kterou vyzpovídali v průběhu pekingského autosalonu kolegové z britského Autoexpressu. Automobilka už údajně vložila do projektu sportovního sedanu příliš mnoho financí na to, aby ho nakonec nechala takříkajíc u ledu, což je také důvod, proč převedení do výroby nakonec není tak velkým překvapením. Mimochodem hlavní barvou se stane prezentovaná rudá, zájemci si ale budou moci zvolit i jiný odstín.

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Infiniti Q50 Eau Rouge používá dvakrát přeplňovaný šestiválec s objemem 3,8 litru. Maximální výkon činí 568 koní a točivý moment končí na 600 Nm. Motor spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Maximální rychlost se bude pohybovat kolem 290 km/h.

Plány automobilky ale ostrým sedanem nekončí. Podle dřívějších informací bychom se měli dočkat vlajkové lodi s výkonem přes 700 koní, která si hodlá došlápnout na Porsche Panamera.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků