Obytný přívěs pro elektromobily skrývá pohodlí i baterie. K dojezdu přispívá vychytanou aerodynamikou

24 komentářů

Lišák
22. září • 6:00

Opravdu bych chtěl spát na hromadě Li-Po baterií. Fakt super nápad jak se nechat ve spánku ugrilovat.

Zlej pán
23. září • 7:43

Samy od sebe ty baterky opravdu hořet nezačnou. Nebuď debil.

LOL
23. září • 12:53

Tak určitě. Když je nebudeš nabíjet, tak bych se požáru neobával, jinak ale to je časovaná bomba alias ruská ruleta, kdy člověk čeká, až jeden článek selže a jeho separátor se protrhne.Neplácej o věcech, o kterých víš hovno, nebuď debil.

Zlej pán
24. září • 6:17

Ne, samo od sebe se tohle nestává, blbečku.

LOL
22. září • 8:50

Ale pro teslisty je to ideální způsob odchodu z tohoto světa. Taková bateriová Nirvána. :-D

=
21. září • 19:56

A když si řidič zapojí dva takové vozíky, dojede ještě dál....

JAC
21. září • 12:25

Mno a když si ty přívěsy koupí dva, dojezd se ještě prodlouží a může na výlety brát i tchýni.

Rejpal
21. září • 17:16

Měl jsem pocit, že výrobci aut dávají 50 kWh baterie proto, že je to ideální kompromis dojezd vs. spotřeba a dvojnásobná baterie zvýší dojezd jen o polovinu.

jozka
21. září • 12:12

Jasne, protoze kdyz je tunovy vozik aerodynamicky, tak zvedne dojezd tazneho vozidla. Vzdycky, kdyz si myslim, ze mne mentalni malorolnictvi tvurcu titulku nedokaze prekvapit, tak mne nekdo vyvede z omylu.Jinak... libi se mi, jak se ze srandy minene rady nekdo chytne a zacne z toho delat objev na Nobelovu cenu.

Petr
21. září • 10:01

Kokotismus kolem baterkovych elektromobilu dosahuje naproste absurdity. Tohle prece nemuze nikdo se zdravym rozumem povazovat za reseni. Dalis dukaz, ze priznivnci BEv jso vymasteni nevzdelani idioti.

emkejx
21. září • 12:11

a to niekto z jednych dveri tlaci EV a z druhych sa ozvalo nedavno aby ludia svoje auta nenabijali a setrili. takze tiez magori :D ja sa zacnem o EV zaujimat tiez len ako alternativu dopravy ale len v ramci mesta az toyota predstavi SSB, tak ako to prezentovala zatial. inak su mi EV ukradnute uplne.

emkejx
21. září • 9:15

hlavne to odkryte koleso spredu prispieva aerodynamikou :D musim sa vratit ktomu videu kde typek do modela S montuje spalovak :D

mmichalll
21. září • 8:43

To tam mohli radsej dat diesel/benzin generator a 100l nadrz na palivo.
Takto su to dalsie vyhodene prirodne zdrojeKed sa pocita lepsi elektrosrot stoji 55000e plus toto cudo 55000e tak som na 110000
A za to clovek dostane Californiu vo fulke co ma dojazd +-800km ak nie viac.
Ale hlavne clovek kempuje a parkuje kde kedy a ako chce.
A nemusi hladat zasuvku na nabijanie niekde v horach
A navyse odpada tahat vozik a platit extra mýto a cestne poplatky za supravuBtw: cena lithia za tonu stupla od minuleho roka na trojnásobok!!!
Takze ziadne zlacnovanie nebude.

petr r. (petrumr)
21. září • 17:19

u nás se neplatí za vozík, ale by zajímalo, kolik ten vozík zatíží kulu tlakem dolů.

Jednabedna
21. září • 20:00

to je nepodstatné, překročit svislou zátěž jde i s pidivozejčkem z agadosu, naopak, čím větší přívěs, tím snáz se vyvažuje
a k tomu zdaleka ne každé auto má svislou zátěž na kouli 50kg, moje má například 140

puk123
22. září • 7:39

Asi poukazuje na to, že ten přívěs má nápravu hodně vzadu, a tak bude asi hodně nevyvážený.

Jakub
22. září • 16:00

Ona bude baterka někde u nápravy, takže pod tou palandou pro děti a pod kuchyňkou, a vpředu bude místo pro ležení - hodně nízko. Přívěs bude vyvážený. To je asi to nejmenší. Spíš je to zase o tom - takto malé kempovací přívěsy jsou dnes většinou do 750kg, takže je utáhne kdokoliv za čímkoliv. Tím,že má přes tunu, tak je to postavené na hlavu.

Petr
21. září • 10:01

Ano, s tím souhlasím a jenom zírám, jaké zhovadilosti dokážou elektroheadi
vymyslet. Rozhodně bych chtěl tahat tunu baterek v celkem ohavné krabici za mega........byznys je byznys.

Jednabedna
21. září • 19:57

Ona je to blbost i z dalších důvodů.
Stejně s tím nejde jet v kuse xx hodin, takže to, co platí o BEV oběcně, tj, zastavím po 3 hodinách (což je rozumné i s fosilním autem) a než se manželka a děti vymočí, koupí kafe a já protáhnu, mám nabito na další 3 h jízdy, takže tahat s sebou dalších 600kg baterií je naprostá zhovadilost.
Jízdní vlastnosti těžkého přívěsu...nízké těžiště je ok, ale směrově je každé kilo na nestabilitě znát. Mnozí přepravci aut na platech by mohli vyprávět.
Cena toho nesmyslu je absurdní.
Chtěl bych majitele vidět na pískové cestě k dunám, to bude veselý pohled.

Zlej pán
23. září • 7:42

Jenže na plaťáku máš kila nahoře, většinou vysoko nad těžištěm tažného auta. Tady jsou v podlaze přívěsu, nízko u silnice.

homer
22. září • 11:36

Tahle teorie má jedno hodně úzký hrdlo: volnou nabíječku. Bez volný nabíječky se z 20 minut může stát několik hodin.

Jan Taraba
22. září • 19:39

To je problem jen v CZ, jinde ne

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
22. září • 19:43

No teď už nebude problém ani u nás. Dobíjení na ulici už je dražší než tankování.

Rejpal
21. září • 23:15

Tak na té pískové cestě bude elektromobil vždycky ve výhodě (tedy s šikovným řidičem), a to bez ohledu na ten tunový přívěs.
Ono je jedno, jestli táhne tunový karavan pro čtyři, nebo tunový karavan s baterkou pro dva.

Doporučujeme

Články odjinud