Opravdu bych chtěl spát na hromadě Li-Po baterií. Fakt super nápad jak se nechat ve spánku ugrilovat.
Samy od sebe ty baterky opravdu hořet nezačnou. Nebuď debil.
Tak určitě. Když je nebudeš nabíjet, tak bych se požáru neobával, jinak ale to je časovaná bomba alias ruská ruleta, kdy člověk čeká, až jeden článek selže a jeho separátor se protrhne.Neplácej o věcech, o kterých víš hovno, nebuď debil.
Ne, samo od sebe se tohle nestává, blbečku.
Ale pro teslisty je to ideální způsob odchodu z tohoto světa. Taková bateriová Nirvána. :-D
A když si řidič zapojí dva takové vozíky, dojede ještě dál....
Mno a když si ty přívěsy koupí dva, dojezd se ještě prodlouží a může na výlety brát i tchýni.
Měl jsem pocit, že výrobci aut dávají 50 kWh baterie proto, že je to ideální kompromis dojezd vs. spotřeba a dvojnásobná baterie zvýší dojezd jen o polovinu.
Jasne, protoze kdyz je tunovy vozik aerodynamicky, tak zvedne dojezd tazneho vozidla. Vzdycky, kdyz si myslim, ze mne mentalni malorolnictvi tvurcu titulku nedokaze prekvapit, tak mne nekdo vyvede z omylu.Jinak... libi se mi, jak se ze srandy minene rady nekdo chytne a zacne z toho delat objev na Nobelovu cenu.
Kokotismus kolem baterkovych elektromobilu dosahuje naproste absurdity. Tohle prece nemuze nikdo se zdravym rozumem povazovat za reseni. Dalis dukaz, ze priznivnci BEv jso vymasteni nevzdelani idioti.
a to niekto z jednych dveri tlaci EV a z druhych sa ozvalo nedavno aby ludia svoje auta nenabijali a setrili. takze tiez magori :D ja sa zacnem o EV zaujimat tiez len ako alternativu dopravy ale len v ramci mesta az toyota predstavi SSB, tak ako to prezentovala zatial. inak su mi EV ukradnute uplne.
hlavne to odkryte koleso spredu prispieva aerodynamikou :D musim sa vratit ktomu videu kde typek do modela S montuje spalovak :D
To tam mohli radsej dat diesel/benzin generator a 100l nadrz na palivo.Takto su to dalsie vyhodene prirodne zdrojeKed sa pocita lepsi elektrosrot stoji 55000e plus toto cudo 55000e tak som na 110000A za to clovek dostane Californiu vo fulke co ma dojazd +-800km ak nie viac.Ale hlavne clovek kempuje a parkuje kde kedy a ako chce.A nemusi hladat zasuvku na nabijanie niekde v horachA navyse odpada tahat vozik a platit extra mýto a cestne poplatky za supravuBtw: cena lithia za tonu stupla od minuleho roka na trojnásobok!!!Takze ziadne zlacnovanie nebude.
u nás se neplatí za vozík, ale by zajímalo, kolik ten vozík zatíží kulu tlakem dolů.
to je nepodstatné, překročit svislou zátěž jde i s pidivozejčkem z agadosu, naopak, čím větší přívěs, tím snáz se vyvažujea k tomu zdaleka ne každé auto má svislou zátěž na kouli 50kg, moje má například 140
Asi poukazuje na to, že ten přívěs má nápravu hodně vzadu, a tak bude asi hodně nevyvážený.
Ona bude baterka někde u nápravy, takže pod tou palandou pro děti a pod kuchyňkou, a vpředu bude místo pro ležení - hodně nízko. Přívěs bude vyvážený. To je asi to nejmenší. Spíš je to zase o tom - takto malé kempovací přívěsy jsou dnes většinou do 750kg, takže je utáhne kdokoliv za čímkoliv. Tím,že má přes tunu, tak je to postavené na hlavu.
Ano, s tím souhlasím a jenom zírám, jaké zhovadilosti dokážou elektroheadivymyslet. Rozhodně bych chtěl tahat tunu baterek v celkem ohavné krabici za mega........byznys je byznys.
Ona je to blbost i z dalších důvodů.Stejně s tím nejde jet v kuse xx hodin, takže to, co platí o BEV oběcně, tj, zastavím po 3 hodinách (což je rozumné i s fosilním autem) a než se manželka a děti vymočí, koupí kafe a já protáhnu, mám nabito na další 3 h jízdy, takže tahat s sebou dalších 600kg baterií je naprostá zhovadilost.Jízdní vlastnosti těžkého přívěsu...nízké těžiště je ok, ale směrově je každé kilo na nestabilitě znát. Mnozí přepravci aut na platech by mohli vyprávět.Cena toho nesmyslu je absurdní.Chtěl bych majitele vidět na pískové cestě k dunám, to bude veselý pohled.
Jenže na plaťáku máš kila nahoře, většinou vysoko nad těžištěm tažného auta. Tady jsou v podlaze přívěsu, nízko u silnice.
Tahle teorie má jedno hodně úzký hrdlo: volnou nabíječku. Bez volný nabíječky se z 20 minut může stát několik hodin.
To je problem jen v CZ, jinde ne
No teď už nebude problém ani u nás. Dobíjení na ulici už je dražší než tankování.
Tak na té pískové cestě bude elektromobil vždycky ve výhodě (tedy s šikovným řidičem), a to bez ohledu na ten tunový přívěs.Ono je jedno, jestli táhne tunový karavan pro čtyři, nebo tunový karavan s baterkou pro dva.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.