Obrysy nového sedanu od Suzuki předčasně odhaleny

Stránky evropské patentového a registračního úřadu se staly zdrojem nejnovějších „obrázků“ zachycujících dlouho očekávaný sedan z dílny automobilky Suzuki, který ponese jméno Kizashi. Připomeňme si, že nový sedan byl předznamenán trojící konceptů se stejnými názvy, tedy Kizashi I, Kizashi II a Kizashi III, které se postupně přibližovaly k sériové podobě.

Nové Suzuki Kizashi má být podle automobilky důkazem, že je stále možné vyrobit sportovně laděný sedan, který svému majiteli poskytne kromě maximálního komfortu i výkon a dynamiku. Zda bude nový model opravdu tak revoluční a skvělý ještě nevíme, v každém případě však do něj automobilka vkládá velké naděje, takže určitě to nebude jen tak. Kizashi se ve svém segmentu „popere“ s modely jako je Toyota Camry nebo, u nás rozšířenější, Honda Accord. Vůz je postaven na 4 650 mm dlouhé platformě, která je v porovnání s Toyotou Camry o 165 mm kratší, na druh straně bude mít Kizashi delší rozvor náprav, což se v konečném důsledku pozitivně projeví na prostornosti interiéru.

Nabídka agregátů bude podle předběžných informací sestávat z dvojice benzínových a jedné dieselové pohonné jednotky. Zážehové agregáty bude zastupovat 2,3litrový a 3,6litrový šestiválec, zatímco vznětové jednotky budou zastoupeny dvoulitrovým turbodieselem. Za příplatek bude dostupný i pohon všech čtyř kol stejně jako šestistupňová sekvenční převodovka s razením „pádly“ umístněnými pod volantem. Suzuki Kizashi se bude vyrábět v novém závodu v Japonsku a prodávat se začne nejdříve v půlce roku 2010.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Kizashi: zbývá už jenom vybarvit...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cesta k novému modelu: studie Kizashi I, II a III

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků