Obrysy nového sedanu od Suzuki předčasně odhaleny

Stránky evropské patentového a registračního úřadu se staly zdrojem nejnovějších „obrázků“ zachycujících dlouho očekávaný sedan z dílny automobilky Suzuki, který ponese jméno Kizashi. Připomeňme si, že nový sedan byl předznamenán trojící konceptů se stejnými názvy, tedy Kizashi I, Kizashi II a Kizashi III, které se postupně přibližovaly k sériové podobě.

Nové Suzuki Kizashi má být podle automobilky důkazem, že je stále možné vyrobit sportovně laděný sedan, který svému majiteli poskytne kromě maximálního komfortu i výkon a dynamiku. Zda bude nový model opravdu tak revoluční a skvělý ještě nevíme, v každém případě však do něj automobilka vkládá velké naděje, takže určitě to nebude jen tak. Kizashi se ve svém segmentu „popere“ s modely jako je Toyota Camry nebo, u nás rozšířenější, Honda Accord. Vůz je postaven na 4 650 mm dlouhé platformě, která je v porovnání s Toyotou Camry o 165 mm kratší, na druh straně bude mít Kizashi delší rozvor náprav, což se v konečném důsledku pozitivně projeví na prostornosti interiéru.

Nabídka agregátů bude podle předběžných informací sestávat z dvojice benzínových a jedné dieselové pohonné jednotky. Zážehové agregáty bude zastupovat 2,3litrový a 3,6litrový šestiválec, zatímco vznětové jednotky budou zastoupeny dvoulitrovým turbodieselem. Za příplatek bude dostupný i pohon všech čtyř kol stejně jako šestistupňová sekvenční převodovka s razením „pádly“ umístněnými pod volantem. Suzuki Kizashi se bude vyrábět v novém závodu v Japonsku a prodávat se začne nejdříve v půlce roku 2010.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Kizashi: zbývá už jenom vybarvit...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cesta k novému modelu: studie Kizashi I, II a III

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků