Obrysy nového sedanu od Suzuki předčasně odhaleny

Stránky evropské patentového a registračního úřadu se staly zdrojem nejnovějších „obrázků“ zachycujících dlouho očekávaný sedan z dílny automobilky Suzuki, který ponese jméno Kizashi. Připomeňme si, že nový sedan byl předznamenán trojící konceptů se stejnými názvy, tedy Kizashi I, Kizashi II a Kizashi III, které se postupně přibližovaly k sériové podobě.

Nové Suzuki Kizashi má být podle automobilky důkazem, že je stále možné vyrobit sportovně laděný sedan, který svému majiteli poskytne kromě maximálního komfortu i výkon a dynamiku. Zda bude nový model opravdu tak revoluční a skvělý ještě nevíme, v každém případě však do něj automobilka vkládá velké naděje, takže určitě to nebude jen tak. Kizashi se ve svém segmentu „popere“ s modely jako je Toyota Camry nebo, u nás rozšířenější, Honda Accord. Vůz je postaven na 4 650 mm dlouhé platformě, která je v porovnání s Toyotou Camry o 165 mm kratší, na druh straně bude mít Kizashi delší rozvor náprav, což se v konečném důsledku pozitivně projeví na prostornosti interiéru.

Nabídka agregátů bude podle předběžných informací sestávat z dvojice benzínových a jedné dieselové pohonné jednotky. Zážehové agregáty bude zastupovat 2,3litrový a 3,6litrový šestiválec, zatímco vznětové jednotky budou zastoupeny dvoulitrovým turbodieselem. Za příplatek bude dostupný i pohon všech čtyř kol stejně jako šestistupňová sekvenční převodovka s razením „pádly“ umístněnými pod volantem. Suzuki Kizashi se bude vyrábět v novém závodu v Japonsku a prodávat se začne nejdříve v půlce roku 2010.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Suzuki Kizashi: zbývá už jenom vybarvit...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cesta k novému modelu: studie Kizashi I, II a III

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků