Stojí na šasi Toyoty Land Crusieru J79, u nějž došlo k rozšíření druhé nápravy a přidání třetí...  Zdroj: SVI Engineering

Stojí na šasi Toyoty Land Crusieru J79, u nějž došlo k rozšíření druhé nápravy a přidání třetí...  | Zdroj: SVI Engineering

...přičemž obě získaly účinné kotoučové brzdy. Vozidlo totiž váží 5,5 tuny. Dospodu také přibylo odolné odpružení se stabilizátorem. Zdroj: SVI Engineering

...přičemž obě získaly účinné kotoučové brzdy. Vozidlo totiž váží 5,5 tuny. Dospodu také přibylo odolné odpružení se stabilizátorem. | Zdroj: SVI Engineering

Pohon má na starost naftový osmiválec o objemu 4,5 litru. Zdroj: SVI Engineering

Pohon má na starost naftový osmiválec o objemu 4,5 litru. | Zdroj: SVI Engineering

V horní části se nachází radar pro vyhledávání bezpilotních letounů, k jejichž sestřelení je použit otočný automatický granátomet. Zdroj: SVI Engineering

V horní části se nachází radar pro vyhledávání bezpilotních letounů, k jejichž sestřelení je použit otočný automatický granátomet. | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering

SVI Engineering MAX 3 | Zdroj: SVI Engineering

...přičemž obě získaly účinné kotoučové brzdy. Vozidlo totiž váží 5,5 tuny. Dospodu také přibylo odolné odpružení se stabilizátorem. Zdroj: SVI Engineering
Pohon má na starost naftový osmiválec o objemu 4,5 litru. Zdroj: SVI Engineering
V horní části se nachází radar pro vyhledávání bezpilotních letounů, k jejichž sestřelení je použit otočný automatický granátomet. Zdroj: SVI Engineering
SVI Engineering MAX 3 Zdroj: SVI Engineering
12
Fotogalerie

Obrněný lovec dronů je postavený ze staré Toyoty. Vypadá nesmrtelně, má automatický granátomet

Drsná šestikolka stojí na letité a odolné technice. Nezklame v terénu, ochrání posádku a sestřelí bezpilotní letouny.

Na letošní přehlídce Africa Aerospace and Defence Show se objevil tento zajímavý stroj, který je dalším přírůstkem do nabídky společnosti SVI Engineering. Stojí na šasi Toyoty Land Crusieru J79, u nějž došlo k rozšíření druhé nápravy a přidání třetí, přičemž obě získaly účinné kotoučové brzdy. Vozidlo totiž váží 5,5 tuny. Dospodu také přibylo odolné odpružení se stabilizátorem. Pohon má na starost naftový osmiválec o objemu 4,5 litru.

Kapotáž nabízí ochranu úrovně BR6, odolá tak útočným puškám a protipěchotním granátům – volitelně lze namontovat lepší stupeň BR7. V horní části se nachází radar pro vyhledávání bezpilotních letounů, k jejichž sestřelení je použit otočný automatický granátomet. Zbytky dronu je poté možné v terénu najít na motocyklu, který si MAX 3 vozí na korbě.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud