Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle

fwqef2c  |  17. 09. 2017 20:23

Tak, ted uz to vite a uz jen si nezmylit Auris s Aurusem. To by pak bylo velke "au, Rus"!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 09. 2017 07:45

Nuz, naco ist na nieco zlozito, ked to ide jednoducho.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  18. 09. 2017 10:29

Takže co vlastně na tom autě bude ruského?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2017 13:55

Presne to, co je Skodovke ceske ;)

Odpovědět  |   | 
(7swcvh23  |  19. 09. 2017 09:33

Delnici?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2017 12:55

Zapadni strojarina/vybava, testovani ve Skandinavii... snad se bude posadka ozirat alespon ruskou vodkou a ruskym kaviarem

Legracni je, ze spouste trollu a rudochu bude Putinuv samochod slouzit jako prikladna demonstrace ruskych schopnosti a moznosti

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 09. 2017 18:35

Neviem co je troll a to dalsie hanlive oznacenie povodneho obyvatelstva isteho kontinentu je tu mimo misu (tak ako to opisoval Karl May), ale vezmime si to po konstrukcnej stranke a ciste pragmaticky: uznajme, ze ak je prioritou pasivna bezpecnost a prezitie posadky, je vhodnejsie najprv navrhnut prave tu prioritu a potom ten samochod okolo, ktory sa jej prisposobi. Toto (snad, dufam ze,) chapeme.

No a kedze podobne je navrhnuta aj nova platforma bojovych vozidiel, tankom T14 pocinajuc, osobnym transpoterom konciac (posledny typ vo faze testovania), riesenie zadanej ulohy nemoze byt ine: vezmime nieco, co sa osvedcilo - a ze toto preslo ostrymi skuskami to je snad jasne, inak by nevznikol ani T34. Ostatne podobne je navrhnuta aj kabina pilota v (velmi ucinnom) lietadle A10 Thunderbolt.

Konecne, princip je tak stary ako konstrukcia trebars bitevnej lode spred 1.svetovej: pancierova citadela okolo a velitelska veza je silne pancierovana. Isli na to skratka ucelovo. Nepotrebovali vynajst nic nove.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2017 19:16

Rusove meli a maji spoustu skvelych konstrukteru, vedcu, lidi, ale realizaci spousty napadu/projektu jim znesnadnuji/znemoznuji jejich politicko-ekonomicke podminky. Otazka je, jestli by bez Americanu vznikl T-34 resp kdy a jak by vypadal

Odpovědět  |   | 
šofér  |  18. 09. 2017 19:28

A proč by nevznikl? T 34 už byla vlastní konstrukce, využívající Christieho myšlenek v tancích BT z 30 tých let.... a Christiemu Rusové za návrhy tanků BT zaplatili, tak co?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2017 08:03

V podstate jedinym komplet vyrobkom, ktory bol napodobeninou, bol prastary MS-1, kopia tanku Renault. Hlavnym konstrukterom v pripade T34 bol Michail Koskin, cize samozrejme vlastna konstrukcia. V com sa T34 odlisoval od zbytku sveta?

a/ na stredny tank silny a kvalitny pancier, ostatne Sovieti boli spickou v metalurgii
b/ priaznive balisticke tvary (porovnaj s krabicou nemeckeho protivnika), cim sa znizovala pravdepodobnost kolmeho dopadu strely (tazsie je ho prestrelit)
c/ dieselov motor (bzzz, zabudol si spomenut ze on by nevznikol ani bez Nemcov, mal by si byt dosledny . Hlavna vyhoda: znizuje riziko poziaru, mensia spotreba, mohol bezat v podstate stale (pripravenost).
d/ vdaka silnemu motoru velka pohyblivost
e/ siroke pasy (mensi merny tlak na podu: tam kde nemecky tank zapadol, on presiel)
f/ brodivost, schopnost prekonavat mensie toky (za predpokladu pevneho dna a dobrej pripravy)
g/ jednoduchost, ten tolko diskutovany podvozok pre takyto tank idelna volba
h/ silna vyzbroj, 76.2mm delo, neskor zamenene za ucinnejsie 85mm
i/ posadky boli skolene priamo vo vyrobnom zavode, mensie problemy si dokazali odstranit v poli, cim sa zvysuje akcieschopnost a klesaju naroky na logisticke zabezpecenie
j/ no a dal sa vyrobit vo velkych mnozstvach

Netreba sa divit, ze sluzil v mnohych armadach este dlho po vojne. O kvalite vypoveda okrem ineho aj to, z nedavno jeden vytiahli, ktory lezal utopeny v bahne. Naliali do toho naftu a on sa rozbehol

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  19. 09. 2017 12:47

"30 tých let" ty krávo, tak takovouhle demenci jsem ještě neviděl. Kdybys tam neměl mezeru a místo ní bys tam dal pomlčku, taky bys byl jenom kretén, ale takhle jsi tuplovanej. A jestli máš volební právo, tak ti teda díky, demente....

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 09. 2017 13:01

A co je účelem tvého příspěvku? Navic kdyz se podobne chyby vyskytuji i v ucebnicich pro zakladlu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2017 20:31

Rozlozit diskusiu.

Odpovědět  |   | 
Holeček  |  19. 09. 2017 10:04

Mám jen čistě technickou. Chápu, že pro mladou generaci se rozdíly stírají, ale používat pro tehdejší dobu výraz Rusové je nesmysl. Rusko a Rusové byla jedna z mnoha zemí tehdejšího Sovětského svazu. Chápu, že třeba pro Američany je to taková drobná nuance (nebo nadávka?), ale my bychom se v dějinách Evropy mohli orientovat lépe.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  19. 09. 2017 12:50

Je to jedno, je to říše zla? Je. Je to obr na hliněných nohách? Je. Mají tam půlku nácků, kteří schvalují dodnes pakt s Hitlerem? Mají. Mají tam epidemii aidsu? Mají. Kolik zbylých soudných Rusů ročně uteče z Ruska? Půl miliónu! Rusko na svět přivedl SATAN, oni umí jenom škodit celýmu světu...

Odpovědět  |   | 
ajaja  |  19. 09. 2017 12:58

Pakt s Hitlerem byl pouhym dusledkem neschonosti UK a FRA donutit polsko k otevreni hranic v pripade jeho napadeni. Navic jisty pakt podepsali frantici a anglani take... nebo mnichov vam nic nerika?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 09. 2017 18:29

Pocuvaj, ak potrebujes xyz odpovedi na soroshypoteku, povedz hned. Verim ze nase (tradicne pohostinne) narody Ti vyhoveju. A nemesis sa totalne zhadzovat a smradit tu. Idiot.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 78 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry