Obrněnou limuzínu pro papaláše vymysleli Rusové. Uvnitř je kapsle

fwqef2c  |  17. 09. 2017 20:23

Tak, ted uz to vite a uz jen si nezmylit Auris s Aurusem. To by pak bylo velke "au, Rus"!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 09. 2017 07:45

Nuz, naco ist na nieco zlozito, ked to ide jednoducho.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  18. 09. 2017 10:29

Takže co vlastně na tom autě bude ruského?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2017 13:55

Presne to, co je Skodovke ceske ;)

Odpovědět  |   | 
(7swcvh23  |  19. 09. 2017 09:33

Delnici?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2017 12:55

Zapadni strojarina/vybava, testovani ve Skandinavii... snad se bude posadka ozirat alespon ruskou vodkou a ruskym kaviarem

Legracni je, ze spouste trollu a rudochu bude Putinuv samochod slouzit jako prikladna demonstrace ruskych schopnosti a moznosti

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 09. 2017 18:35

Neviem co je troll a to dalsie hanlive oznacenie povodneho obyvatelstva isteho kontinentu je tu mimo misu (tak ako to opisoval Karl May), ale vezmime si to po konstrukcnej stranke a ciste pragmaticky: uznajme, ze ak je prioritou pasivna bezpecnost a prezitie posadky, je vhodnejsie najprv navrhnut prave tu prioritu a potom ten samochod okolo, ktory sa jej prisposobi. Toto (snad, dufam ze,) chapeme.

No a kedze podobne je navrhnuta aj nova platforma bojovych vozidiel, tankom T14 pocinajuc, osobnym transpoterom konciac (posledny typ vo faze testovania), riesenie zadanej ulohy nemoze byt ine: vezmime nieco, co sa osvedcilo - a ze toto preslo ostrymi skuskami to je snad jasne, inak by nevznikol ani T34. Ostatne podobne je navrhnuta aj kabina pilota v (velmi ucinnom) lietadle A10 Thunderbolt.

Konecne, princip je tak stary ako konstrukcia trebars bitevnej lode spred 1.svetovej: pancierova citadela okolo a velitelska veza je silne pancierovana. Isli na to skratka ucelovo. Nepotrebovali vynajst nic nove.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2017 19:16

Rusove meli a maji spoustu skvelych konstrukteru, vedcu, lidi, ale realizaci spousty napadu/projektu jim znesnadnuji/znemoznuji jejich politicko-ekonomicke podminky. Otazka je, jestli by bez Americanu vznikl T-34 resp kdy a jak by vypadal

Odpovědět  |   | 
šofér  |  18. 09. 2017 19:28

A proč by nevznikl? T 34 už byla vlastní konstrukce, využívající Christieho myšlenek v tancích BT z 30 tých let.... a Christiemu Rusové za návrhy tanků BT zaplatili, tak co?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2017 08:03

V podstate jedinym komplet vyrobkom, ktory bol napodobeninou, bol prastary MS-1, kopia tanku Renault. Hlavnym konstrukterom v pripade T34 bol Michail Koskin, cize samozrejme vlastna konstrukcia. V com sa T34 odlisoval od zbytku sveta?

a/ na stredny tank silny a kvalitny pancier, ostatne Sovieti boli spickou v metalurgii
b/ priaznive balisticke tvary (porovnaj s krabicou nemeckeho protivnika), cim sa znizovala pravdepodobnost kolmeho dopadu strely (tazsie je ho prestrelit)
c/ dieselov motor (bzzz, zabudol si spomenut ze on by nevznikol ani bez Nemcov, mal by si byt dosledny . Hlavna vyhoda: znizuje riziko poziaru, mensia spotreba, mohol bezat v podstate stale (pripravenost).
d/ vdaka silnemu motoru velka pohyblivost
e/ siroke pasy (mensi merny tlak na podu: tam kde nemecky tank zapadol, on presiel)
f/ brodivost, schopnost prekonavat mensie toky (za predpokladu pevneho dna a dobrej pripravy)
g/ jednoduchost, ten tolko diskutovany podvozok pre takyto tank idelna volba
h/ silna vyzbroj, 76.2mm delo, neskor zamenene za ucinnejsie 85mm
i/ posadky boli skolene priamo vo vyrobnom zavode, mensie problemy si dokazali odstranit v poli, cim sa zvysuje akcieschopnost a klesaju naroky na logisticke zabezpecenie
j/ no a dal sa vyrobit vo velkych mnozstvach

Netreba sa divit, ze sluzil v mnohych armadach este dlho po vojne. O kvalite vypoveda okrem ineho aj to, z nedavno jeden vytiahli, ktory lezal utopeny v bahne. Naliali do toho naftu a on sa rozbehol

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  19. 09. 2017 12:47

"30 tých let" ty krávo, tak takovouhle demenci jsem ještě neviděl. Kdybys tam neměl mezeru a místo ní bys tam dal pomlčku, taky bys byl jenom kretén, ale takhle jsi tuplovanej. A jestli máš volební právo, tak ti teda díky, demente....

Odpovědět  |   | 
tom  |  19. 09. 2017 13:01

A co je účelem tvého příspěvku? Navic kdyz se podobne chyby vyskytuji i v ucebnicich pro zakladlu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 09. 2017 20:31

Rozlozit diskusiu.

Odpovědět  |   | 
Holeček  |  19. 09. 2017 10:04

Mám jen čistě technickou. Chápu, že pro mladou generaci se rozdíly stírají, ale používat pro tehdejší dobu výraz Rusové je nesmysl. Rusko a Rusové byla jedna z mnoha zemí tehdejšího Sovětského svazu. Chápu, že třeba pro Američany je to taková drobná nuance (nebo nadávka?), ale my bychom se v dějinách Evropy mohli orientovat lépe.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  19. 09. 2017 12:50

Je to jedno, je to říše zla? Je. Je to obr na hliněných nohách? Je. Mají tam půlku nácků, kteří schvalují dodnes pakt s Hitlerem? Mají. Mají tam epidemii aidsu? Mají. Kolik zbylých soudných Rusů ročně uteče z Ruska? Půl miliónu! Rusko na svět přivedl SATAN, oni umí jenom škodit celýmu světu...

Odpovědět  |   | 
ajaja  |  19. 09. 2017 12:58

Pakt s Hitlerem byl pouhym dusledkem neschonosti UK a FRA donutit polsko k otevreni hranic v pripade jeho napadeni. Navic jisty pakt podepsali frantici a anglani take... nebo mnichov vam nic nerika?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  20. 09. 2017 18:29

Pocuvaj, ak potrebujes xyz odpovedi na soroshypoteku, povedz hned. Verim ze nase (tradicne pohostinne) narody Ti vyhoveju. A nemesis sa totalne zhadzovat a smradit tu. Idiot.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 94 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A