Obrazem: Šéfové značek představují novinky koncernu Volkswagen

Tradičně v předvečer zahájení autosalonu v Ženevě pořádá skupina Volkswagen slavnostní večer, na kterém poprvé ukáže pozvaným hostům a zástupcům médií svoje premiéry pro nadcházející autosalon.

Podrobnosti o novinkách se zpravidla dozvíme až během prvních dvou dnů autosalonu – tedy pokud nebyly zveřejněny předem. Manažeři se na pódiu střídají v rychlém tempu a na představení své novinky mají jen několik málo minut.

Přesto je večer skupiny VW ostře sledovanou záležitostí, protože znamená první příležitost, jak si očekávané nové modely a koncepty prohlédnout jinak než na oficiálních produktových fotografiích. 

V pondělí večer jsme tak na akci, která letos nesla název „Future Tracks“, mohli poprvé spatřit VW Golf GTE, Lamborghini Huracan, Seat Leon Cupra, Audi TT a samozřejmě i Škodu Vision C.

Jednotlivé novinky obvykle prezentují přímo ředitelé jednotlivých značek. Všechny je najdete v galerii: 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků