Obrácený trojzubec boří hranice dvoulitrů. Posaidon Mercedes-AMG A 45 má až 525 koní

27 komentářů

OnlyTruth
2. května • 19:37

nech spravia Acko zadnokolku a 6valec a hend mame o zabavu postarane.. nehovorim ze toto je zle , ale predsa

Kamil
3. května • 9:03

Toto zlé samozřejmě je, v základu předohrad s připojitelnou zadní nápravou přes spojku a vyhoněný 4hrnek je technika z Golfu. A bohužel udělají pravý opak, ve vyšších modelech vyhodí 8 válce a nahradí je právě tímto chcípákem.

Adamantium
2. května • 21:49

Do áčka je šestiválce škoda.. Bude to drahé a to auto je prostě moc malé aby si v tom člověk chtěl užívat zábavu..

OnlyTruth
3. května • 10:31

ja by som len rad videl konkurenta bmw 2 coupe

lol
3. května • 8:39

Já jezdil chvíli v Ačku a měl jsem z toho všechny pocity kromě jízdy :-D Nejezdil jsem tedy teď s tím posledním, ale tento druh auta je prostě někam dojet z bodu A do bodu B. O radosti z jízdy nemůže být řeč.

expat
3. května • 7:28

Přesně tak.

Tias
2. května • 20:52

Bmw to dělalo roky až zjistilo, ze je to cílové skupině uplne u pr.d.ele. Teď dělají predokolku a 4valce a prodeje jedou dal.

Allamarein
2. května • 14:35

Na takový výkon má být pořádný motor, ne vyhoněné dvoulitrové šidítko. No jo, ale on pořádný motor do zkripleného "áčka" nejde...

mrazik
2. května • 20:19

Ono snad plati, ze cim vetsi motor, tim vice vydrzi ? BMW by mohlo vypravet, kolik sestivalcu melo problemy, Audi taktez a dalo by se pokracovat.

Allamarein
2. května • 22:26

Zajímavé... když jde o malé tříválce, tak "to nic nevydrží" nebo "po sto tisících se to rozsype". A když jde o extrémně předopovaný dvoulitr, tak přijdeš s takovým dotazem? Jako fakt?

Nojono
2. května • 21:05

Tak zrovna u Audi jsou velké motory etalonem nekonečné výdrže. BTR motory (V8TDI 240kW) jsou v podstatě nezničitelné a ještě v půl milionu km nežerou ani kapku oleje i při longlifu a měřené poklesy výkonu jsou NULA. Totéž platí i o jejich Euro5 (CTEC a spol.) verzích a o všech benzínových V8 s přímým vstřikem počínaje CTFA, DDFA a všech ostatních osmiválcích Euro 5 a 6, atmosférických i turbo. Včetně těch v RS6/7 Performace. A přesně totéž platí i o V6 BiTDI CGQB motorech 230kW a jejich výkonnějších odvozeninách. A ukazuje se, že zcela bezproblémové jsou i SQ7/SQ8 osmiválce 320kW (CZAC), kde nejsou zatím takové proběhy, ale nejstarší kusy už mají kolem 300 000km a rovněž zcela bez problémů.

Badd
4. května • 21:55

Mám už druhou A7 biturbo, první šla z domu ve 225 tis. bez jediné! závady, na současné 180 tis. taktéž bez závady.

x12345678
2. května • 23:14

Ten výčet je naprosto přesný. Měl jsem v ruce Q7 4,2TDI 240kW 2007 s prokázaným proběhem 1,7 milonu km, kromě vrzající středové opěrky, opotřebené alcantary na sedadlech a vadných vzpěr 5. dveří tomu autu nebylo vůbec nic. Jízdně i vzhledově naprosto OK, servisní historie skoro bez záznamu (čidla tlakové diference, čidla teploty výfukových plynů, ventilátor topení) a když jsme ho rozebírali na proměření opotřebení, tak díly motoru byly na úrovni hranice výrobních tolerancí nového motoru, na převodovce jsme nezjistili vůbec nic. To auto dokonce mělo původní ramena náprav, ale nejezdilo žádný masakr, spíš dálniční provoz. A co bylo úplně neuvěřitelné: původní DPF, neměněné, plně funkční. Podle diagnostiky na hranici 60% limitu - 41g ze přípustných 68g.

Lee
3. května • 13:49

1,7 milionu km s původními vstřikovači, vysokotlakým čerpadlem, turbem atd.? Co dělají v Reichu špatně, že se jim součátky s identickou technologií v jiným motorech kazí? BTW při nákladech spojených s vlastnictvím a provozováním Q7 by bylo jedno, kdyby se i drahé díly kazily.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
3. května • 21:35

A čo si Kefalín predstavujete pod tým " při nákladech spojených s vlastnictvím a provozováním Q7"..?
...
Ano, vstřiky a obě turba byly skutečně původní.Na motoru nebylo měněno za celou dobu provozu mimo již zmíněných senzorů vůbec nic. Při demontáži jsme zjistili 3 ks nefunkčních žhavících svíček, motor i přesto startoval zastudena bez obtíží, zjevně mu pět funkčních žhavících svíček bohatě stačilo. Největším překvapením byl stav obou DPF a neměřitelné opotřebení převodovky. Ku cti majitele ovšem nutno dodat, že v převodovce náplň měnil každých 150 000km, což výrobce nepředepisuje. Ve voze byl ještě původní 6stupňový planetový automat, HP8 dostala Q7 až v polovině roku 2009..A jen pro info: servisní náklady vozů s motory BTR jsou extrémně nízké (viděno samozřejmě v relaci značky a velikosti auta a motoru).

Nojono
2. května • 17:16

On ani nevyhoněný A45 není zrovna etalon spolehlivosti a životnosti. Natož když mu ještě přidají ...

Adamantium
2. května • 11:20

No kolik ten moturek na steroidech vydrzi..

Michal
2. května • 12:30

To je tobě jedno.Stejně na to ani za 10let mít nebudeš ale dřív to někdo stejně rozbije na totálku co už neopraví.

Adamantium
2. května • 21:47

Pán bude asi jasnovidec a senzi(de)bil v jednom :-D
Jestli na to mám nebo nemám ti může být u zádele.

Lee
2. května • 10:07

Lancer EVO měl rekord asi 900 koní na kolech. Ono je to stejně jedno, protože jestli to takhle půjde dál, tak jakýkoliv čtyřválcový spalovák bude jen pro horních 10 tisíc. Poděkujme EU.

Proč EU?
2. května • 12:04

Spíš poděkujme těm, kteří nemají argumenty a do debaty, když se to rozhodovalo nepříspěli. Především to jsou největší křiklouni Okamura, Klaus ml. a pak ostatní poslanci a europoslanci. Opožděně řvát umí každý.

Lee
2. května • 12:13

Okamura a Klausové dlouhodobě kritizují Green Deal, ale jsou to jen Češi. V EU rozhodují Němci a Francouzi. Tak proto EU.

Proč EU?
2. května • 12:33

Podívej, když budeš špatně připraven na schůzku s řemeslníky, natáhnou tě. Když se nedomluvíš se sousedy na hlasování v svj, n3musí tvůj nápad projít. Že rozhoduje někdo jiný, to jsou jen alibistické kecy, aby bylo na co remcat a bylo možné se zřeknout své zodpovědnosti za volby (našeho i europarlamentu).

Lee
2. května • 13:12

Nebuď tak zabedněnej a ještě k tomu masochistickej omezenec. Za biopaliva, soláry, emisní limity atd. Češi nemůžou. Laskavě si zjisti, kolik procent europoslanců je z ČR. I kdyby to byli samí géniové co by se proti těmhle kravinám postavili, tak jaksi budou přehlasováni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Proč EU?
2. května • 13:36

Stále zacykleně si jedeš to své. Zjisti si, jak věci fungují a budeš překvapen. Jenže ty si nic nezjistíš, protože by to nabouralo tvé životní postoje.

Lee
2. května • 13:45

Takže zase argument typu výstřelu do prázdna. Fungování je zřejmé viz např. článek
„Jak rychle lze v EU napravit chybu?"
Podobných článků je víc, ale nepředpokládám, že by ti nějak pomohly, protože ty to nechceš vidět.

Shimi
2. května • 13:25

Lee: Držím ti palce, já už jsem nad nimi zlomil hůl. Vysvětlovat cokoliv těmto naivním lidem je naprostá ztráta času. Oni asi opravdu věří tomu, že EU je tu proto, abychom se měli dobře a že Němcům a Francouzům leží na srdci naše blaho.

Doporučujeme

Články odjinud