Obrácený trojzubec boří hranice dvoulitrů. Posaidon Mercedes-AMG A 45 má až 525 koní

Lee  |  02. 05. 2020 10:07

Lancer EVO měl rekord asi 900 koní na kolech. Ono je to stejně jedno, protože jestli to takhle půjde dál, tak jakýkoliv čtyřválcový spalovák bude jen pro horních 10 tisíc. Poděkujme EU.

Odpovědět  |   | 
Proč EU?  |  02. 05. 2020 12:04

Spíš poděkujme těm, kteří nemají argumenty a do debaty, když se to rozhodovalo nepříspěli. Především to jsou největší křiklouni Okamura, Klaus ml. a pak ostatní poslanci a europoslanci. Opožděně řvát umí každý.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  02. 05. 2020 12:13

Okamura a Klausové dlouhodobě kritizují Green Deal, ale jsou to jen Češi. V EU rozhodují Němci a Francouzi. Tak proto EU.

Odpovědět  |   | 
Proč EU?  |  02. 05. 2020 12:33

Podívej, když budeš špatně připraven na schůzku s řemeslníky, natáhnou tě. Když se nedomluvíš se sousedy na hlasování v svj, n3musí tvůj nápad projít. Že rozhoduje někdo jiný, to jsou jen alibistické kecy, aby bylo na co remcat a bylo možné se zřeknout své zodpovědnosti za volby (našeho i europarlamentu).

Odpovědět  |   | 
Lee  |  02. 05. 2020 13:12

Nebuď tak zabedněnej a ještě k tomu masochistickej omezenec. Za biopaliva, soláry, emisní limity atd. Češi nemůžou. Laskavě si zjisti, kolik procent europoslanců je z ČR. I kdyby to byli samí géniové co by se proti těmhle kravinám postavili, tak jaksi budou přehlasováni.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  02. 05. 2020 13:25

Lee: Držím ti palce, já už jsem nad nimi zlomil hůl. Vysvětlovat cokoliv těmto naivním lidem je naprostá ztráta času. Oni asi opravdu věří tomu, že EU je tu proto, abychom se měli dobře a že Němcům a Francouzům leží na srdci naše blaho.

Odpovědět  |   | 
Proč EU?  |  02. 05. 2020 13:36

Stále zacykleně si jedeš to své. Zjisti si, jak věci fungují a budeš překvapen. Jenže ty si nic nezjistíš, protože by to nabouralo tvé životní postoje.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  02. 05. 2020 13:45

Takže zase argument typu výstřelu do prázdna. Fungování je zřejmé viz např. článek
„Jak rychle lze v EU napravit chybu?"
Podobných článků je víc, ale nepředpokládám, že by ti nějak pomohly, protože ty to nechceš vidět.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  02. 05. 2020 11:20

No kolik ten moturek na steroidech vydrzi..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 05. 2020 12:30

To je tobě jedno.Stejně na to ani za 10let mít nebudeš ale dřív to někdo stejně rozbije na totálku co už neopraví.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  02. 05. 2020 21:47

Pán bude asi jasnovidec a senzi(de)bil v jednom
Jestli na to mám nebo nemám ti může být u zádele.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 14:35

Na takový výkon má být pořádný motor, ne vyhoněné dvoulitrové šidítko. No jo, ale on pořádný motor do zkripleného "áčka" nejde...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  02. 05. 2020 17:16

On ani nevyhoněný A45 není zrovna etalon spolehlivosti a životnosti. Natož když mu ještě přidají ...

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  02. 05. 2020 20:19

Ono snad plati, ze cim vetsi motor, tim vice vydrzi ? BMW by mohlo vypravet, kolik sestivalcu melo problemy, Audi taktez a dalo by se pokracovat.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  02. 05. 2020 21:05

Tak zrovna u Audi jsou velké motory etalonem nekonečné výdrže. BTR motory (V8TDI 240kW) jsou v podstatě nezničitelné a ještě v půl milionu km nežerou ani kapku oleje i při longlifu a měřené poklesy výkonu jsou NULA. Totéž platí i o jejich Euro5 (CTEC a spol.) verzích a o všech benzínových V8 s přímým vstřikem počínaje CTFA, DDFA a všech ostatních osmiválcích Euro 5 a 6, atmosférických i turbo. Včetně těch v RS6/7 Performace. A přesně totéž platí i o V6 BiTDI CGQB motorech 230kW a jejich výkonnějších odvozeninách. A ukazuje se, že zcela bezproblémové jsou i SQ7/SQ8 osmiválce 320kW (CZAC), kde nejsou zatím takové proběhy, ale nejstarší kusy už mají kolem 300 000km a rovněž zcela bez problémů.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  02. 05. 2020 23:14

Ten výčet je naprosto přesný. Měl jsem v ruce Q7 4,2TDI 240kW 2007 s prokázaným proběhem 1,7 milonu km, kromě vrzající středové opěrky, opotřebené alcantary na sedadlech a vadných vzpěr 5. dveří tomu autu nebylo vůbec nic. Jízdně i vzhledově naprosto OK, servisní historie skoro bez záznamu (čidla tlakové diference, čidla teploty výfukových plynů, ventilátor topení) a když jsme ho rozebírali na proměření opotřebení, tak díly motoru byly na úrovni hranice výrobních tolerancí nového motoru, na převodovce jsme nezjistili vůbec nic. To auto dokonce mělo původní ramena náprav, ale nejezdilo žádný masakr, spíš dálniční provoz. A co bylo úplně neuvěřitelné: původní DPF, neměněné, plně funkční. Podle diagnostiky na hranici 60% limitu - 41g ze přípustných 68g.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  03. 05. 2020 13:49

1,7 milionu km s původními vstřikovači, vysokotlakým čerpadlem, turbem atd.? Co dělají v Reichu špatně, že se jim součátky s identickou technologií v jiným motorech kazí? BTW při nákladech spojených s vlastnictvím a provozováním Q7 by bylo jedno, kdyby se i drahé díly kazily.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  03. 05. 2020 21:35

A čo si Kefalín predstavujete pod tým " při nákladech spojených s vlastnictvím a provozováním Q7"..?
...
Ano, vstřiky a obě turba byly skutečně původní.Na motoru nebylo měněno za celou dobu provozu mimo již zmíněných senzorů vůbec nic. Při demontáži jsme zjistili 3 ks nefunkčních žhavících svíček, motor i přesto startoval zastudena bez obtíží, zjevně mu pět funkčních žhavících svíček bohatě stačilo. Největším překvapením byl stav obou DPF a neměřitelné opotřebení převodovky. Ku cti majitele ovšem nutno dodat, že v převodovce náplň měnil každých 150 000km, což výrobce nepředepisuje. Ve voze byl ještě původní 6stupňový planetový automat, HP8 dostala Q7 až v polovině roku 2009..

A jen pro info: servisní náklady vozů s motory BTR jsou extrémně nízké (viděno samozřejmě v relaci značky a velikosti auta a motoru).

Odpovědět  |   | 
Badd  |  04. 05. 2020 21:55

Mám už druhou A7 biturbo, první šla z domu ve 225 tis. bez jediné! závady, na současné 180 tis. taktéž bez závady.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  02. 05. 2020 22:26

Zajímavé... když jde o malé tříválce, tak "to nic nevydrží" nebo "po sto tisících se to rozsype". A když jde o extrémně předopovaný dvoulitr, tak přijdeš s takovým dotazem? Jako fakt?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 05. 2020 19:37

nech spravia Acko zadnokolku a 6valec a hend mame o zabavu postarane.. nehovorim ze toto je zle , ale predsa

Odpovědět  |   | 
Tias  |  02. 05. 2020 20:52

Bmw to dělalo roky až zjistilo, ze je to cílové skupině uplne u pr.d.ele. Teď dělají predokolku a 4valce a prodeje jedou dal.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  02. 05. 2020 21:49

Do áčka je šestiválce škoda.. Bude to drahé a to auto je prostě moc malé aby si v tom člověk chtěl užívat zábavu..

Odpovědět  |   | 
expat  |  03. 05. 2020 07:28

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
lol  |  03. 05. 2020 08:39

Já jezdil chvíli v Ačku a měl jsem z toho všechny pocity kromě jízdy Nejezdil jsem tedy teď s tím posledním, ale tento druh auta je prostě někam dojet z bodu A do bodu B. O radosti z jízdy nemůže být řeč.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  03. 05. 2020 10:31

ja by som len rad videl konkurenta bmw 2 coupe

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  03. 05. 2020 09:03

Toto zlé samozřejmě je, v základu předohrad s připojitelnou zadní nápravou přes spojku a vyhoněný 4hrnek je technika z Golfu. A bohužel udělají pravý opak, ve vyšších modelech vyhodí 8 válce a nahradí je právě tímto chcípákem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A