Obnova vládních vozů nás přijde na 132 miliony

Ministerstvo vnitra chystá v rámci programu obnovy vozového parku do roku 2007 nahradit některé již dosluhující vozy novými. S největší pravděpodobností se bude opět jednat o luxusní provedení značek jako je Audi a BMW v cenách více než dvou milionu korun za kus, které ministerstvo vnitra používá už nyní. 

Celkově se má nahradit 46 vozů v hodnotě přes 132 miliony korun. Z toho mají být zakoupeny čtyři speciálně upravená opancéřovaná auta, přičemž každé bude stát více než čtyři miliony korun. Dle ministra Bublana se nejedná o žádné nadstandardně vybavené vozy a na výbavu se nekladou žádné zvláštní požadavky. Jak sám uvedl: „Mají klimatizaci a některé vozy jsou uvnitř v kůži.“ Dále se plánuje obnova vozidel, které se účastní doprovodu zahraničních delegací. Těch má být nejméně 30, protože, jak zpráva uvádí, tento počet je při těchto akcích běžně nasazován.

Bublan dále uvedl, že se má zvýšit počet terénních automobilů pro přepravu ústavních činitelů o dva, tedy ze čtyř na šest. Důvodem nákupu těchto vozidel je to, že tyto automobily jsou používány v případech, kdy není jistota, že by běžné vozny dojely na dané místo. Podle ministra byly v minulosti používány při cestách na vysočinu, povodních a dalších podobných situacích. Bublan prohlásil, že ojeté vozy ministerstvo prodá v autobazarech a na nákup nových vypíše výběrové řízení. 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků