Obměna motorů u VW pokračuje, na řadě je Alhambra

Obměna motorů u VW pokračuje, na řadě je Alhambra

Obměna motorů v koncernu Volkswagen pokračuje i nadále. Poté, co stará Octavia dostala "nový" nafťák, který nahrazuje již zastaralé motory TDI, přišel na řadu i Seat se svým modelem Alhambra. Seat dostane pod kapotu nafťák o obsahu 1.9l s výkonem 110 kW (150 k), kroutícím momentem 320 Nm, který bude vybaven vstřikováním PD, plnícím normu EURO IV. Seat s tímto motorem zvládne sprint 0-100 za 11,9 s a dosáhne maximální rychlosti 199 km/h. Spotřeba v kombinovaném provozu přitom  nemá přesáhnout 6,3l paliva na sto kilometrů.

Alhambra s tímto motorem bude stát na německém trhu ve výbavě Reference 28 090 Euro, tj. cca 857 000 Kč a ve výbavě Sport pak 30 290 Euro (cca 924 000 Kč).

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků