Obměna motorů u VW pokračuje, na řadě je Alhambra

Obměna motorů v koncernu Volkswagen pokračuje i nadále. Poté, co stará Octavia dostala "nový" nafťák, který nahrazuje již zastaralé motory TDI, přišel na řadu i Seat se svým modelem Alhambra. Seat dostane pod kapotu nafťák o obsahu 1.9l s výkonem 110 kW (150 k), kroutícím momentem 320 Nm, který bude vybaven vstřikováním PD, plnícím normu EURO IV. Seat s tímto motorem zvládne sprint 0-100 za 11,9 s a dosáhne maximální rychlosti 199 km/h. Spotřeba v kombinovaném provozu přitom  nemá přesáhnout 6,3l paliva na sto kilometrů.

Alhambra s tímto motorem bude stát na německém trhu ve výbavě Reference 28 090 Euro, tj. cca 857 000 Kč a ve výbavě Sport pak 30 290 Euro (cca 924 000 Kč).

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků