Jak už bylo dříve řečeno, ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku. Důkazem může být právě  Aznom Palladium ... | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Jak už bylo dříve řečeno, ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku. Důkazem může být právě Aznom Palladium... | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

...výtvor italské butikové značky Aznom Automotive popisovaný jako „první hyper-limuzína do každého terénu“. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

...výtvor italské butikové značky Aznom Automotive popisovaný jako „první hyper-limuzína do každého terénu“. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Po fotkách ze studia teď firma poskytuje další pohled na svůj model. Palladium už totiž vyrazilo na silnice. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Po fotkách ze studia teď firma poskytuje další pohled na svůj model. Palladium už totiž vyrazilo na silnice. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Na jízdních fotkách z města vynikne, o jaký kolos doopravdy jde. Což asi není zrovna překvapivé, když se vlastně koukáme na luxusní přestavbu amerického pick-upu Ram 1500. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Na jízdních fotkách z města vynikne, o jaký kolos doopravdy jde. Což asi není zrovna překvapivé, když se vlastně koukáme na luxusní přestavbu amerického pick-upu Ram 1500. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Neobvyklé proporce vozu dodává nejen upravená záď se splývající střechou nad místem původní korby pick-upu. Přístup do zavazadlového prostoru je řešen netradičním výsuvným „šuplíkem“. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Neobvyklé proporce vozu dodává nejen upravená záď se splývající střechou nad místem původní korby pick-upu. Přístup do zavazadlového prostoru je řešen netradičním výsuvným „šuplíkem“. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Zatímco přední masce vozu nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, uvnitř je původ Ramu zjevný asi nejvíce. Zachována je architektura palubní desky, oděna je nicméně do dřevěného obložení, kůže a opět hliníku. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Zatímco přední masce vozu nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, uvnitř je původ Ramu zjevný asi nejvíce. Zachována je architektura palubní desky, oděna je nicméně do dřevěného obložení, kůže a opět hliníku. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Ostatně celý interiér je prošpikovaný těmito materiály. Místa vzadu jsou řešena společnou lavicí a nechybí zde lednička na šampaňské, vestavěná do středového panelu/stolečku. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Ostatně celý interiér je prošpikovaný těmito materiály. Místa vzadu jsou řešena společnou lavicí a nechybí zde lednička na šampaňské, vestavěná do středového panelu/stolečku. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Pod kapotou se nachází 5,7litrový osmiválec, který byl doplněn o dvojici turbodmychadel, takže nyní produkuje 710 koní (522 kW) a 950 N.m točivého momentu – na úrovni nedávno představeného nejsilnějšího  Ramu 1500 TRX . | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Pod kapotou se nachází 5,7litrový osmiválec, který byl doplněn o dvojici turbodmychadel, takže nyní produkuje 710 koní (522 kW) a 950 N.m točivého momentu – na úrovni nedávno představeného nejsilnějšího Ramu 1500 TRX. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Akcelerace z nuly na 100 km/h má proběhnout za 4,5 sekundy, maximální rychlost je udávaných 210 km/h. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Akcelerace z nuly na 100 km/h má proběhnout za 4,5 sekundy, maximální rychlost je udávaných 210 km/h. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Základní cenovku společnost dosud nezveřejnila. Produkce bude limitována na deset exemplářů a zájemci budou mít volnou ruku v personalizaci vozu. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Základní cenovku společnost dosud nezveřejnila. Produkce bude limitována na deset exemplářů a zájemci budou mít volnou ruku v personalizaci vozu. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

Největší zájem očekává Aznom na trzích Číny, Ruska, Středního východu a USA. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

Největší zájem očekává Aznom na trzích Číny, Ruska, Středního východu a USA. | Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive

| Aznom Palladium | Zdroj: Aznom Automotive

...výtvor italské butikové značky Aznom Automotive popisovaný jako „první hyper-limuzína do každého terénu“. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
Po fotkách ze studia teď firma poskytuje další pohled na svůj model. Palladium už totiž vyrazilo na silnice. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
Na jízdních fotkách z města vynikne, o jaký kolos doopravdy jde. Což asi není zrovna překvapivé, když se vlastně koukáme na luxusní přestavbu amerického pick-upu Ram 1500. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
Neobvyklé proporce vozu dodává nejen upravená záď se splývající střechou nad místem původní korby pick-upu. Přístup do zavazadlového prostoru je řešen netradičním výsuvným „šuplíkem“. | Aznom Palladium Zdroj: Aznom Automotive
27
Fotogalerie

Obludný Aznom Palladium na nových fotkách. V provozu nepůjde přehlédnout

Hybrid pick-upu a limuzíny se ukazuje v reálném světě. Drží si status nejpodivnějšího auta letošního roku.

Jak už bylo dříve řečeno, ne všechno pocházející z Itálie musí automaticky lahodit oku. Důkazem může být právě Aznom Palladium, výtvor italské butikové značky Aznom Automotive popisovaný jako „první hyper-limuzína do každého terénu“. Po fotkách ze studia teď firma poskytuje další pohled na svůj model. Palladium už totiž vyrazilo na silnice.

Na jízdních fotkách z města vynikne, o jaký kolos doopravdy jde. Což asi není zrovna překvapivé, když se vlastně koukáme na luxusní přestavbu amerického pick-upu Ram 1500. Neobvyklé proporce vozu dodává nejen upravená záď se splývající střechou nad místem původní korby pick-upu. Přístup do zavazadlového prostoru je řešen netradičním výsuvným „šuplíkem“.

Zatímco přední masce vozu nelze odepřít inspiraci u Rolls-Roycu, uvnitř je původ Ramu zjevný asi nejvíce. Zachována je architektura palubní desky, oděna je nicméně do dřevěného obložení, kůže a opět hliníku. Ostatně celý interiér je prošpikovaný těmito materiály. Místa vzadu jsou řešena společnou lavicí a nechybí zde lednička na šampaňské, vestavěná do středového panelu/stolečku.

Pod kapotou se nachází 5,7litrový osmiválec, který byl doplněn o dvojici turbodmychadel, takže nyní produkuje 710 koní (522 kW) a 950 N.m točivého momentu – na úrovni nedávno představeného nejsilnějšího Ramu 1500 TRX. Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Akcelerace z nuly na 100 km/h má proběhnout za 4,5 sekundy, maximální rychlost je udávaných 210 km/h.

Základní cenovku společnost dosud nezveřejnila. Produkce bude limitována na deset exemplářů a zájemci budou mít volnou ruku v personalizaci vozu. Největší zájem očekává Aznom na trzích Číny, Ruska, Středního východu a USA.

Maybach

Maybach-Motorenbau je německý výrobce luxusních automobilů. Společnost v roce 1909 založil Wilhelm Maybach se synem, původně jako výrobce motorů pro vzducholodě Zeppelin.

Po 2. světové válce výroba automobilů ustala, Daimler značku Maybach obnovil až po roce 2000.

Mercedes-Maybach GLS • Mercedes-Maybach Ultimate Luxury • Mercedes-Maybach G650 Landaulet

Doporučujeme

Články odjinud