Oblíbené prémiové ojetiny? Češi preferují Mercedesy, Slováci mají raději BMW

ZF  |  13. 05. 2020 17:17

No nevím, co jedu na SK to samý medvěd. :D Tady zase kraluje Audi.. Bavoráky mizí.

Odpovědět  |   | 
J  |  13. 05. 2020 21:52

MB snad už kolem roku 2000 nabízel bezplatný servis na 6 let do 150 000 km. Na SK umí šetřit a počítat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 05. 2020 09:11

Vedeli preco - spolahlivost a kvalita spracovania Mercedesov bola vtedy mizerna. Ale ono to nebolo len tak, boli tam nejake podmienky a v konecnom dosledku to zadarmo nebolo. Ale pre istu skupinu kupcov to malo nesporne vyhody.

Vtedy sa na Slovensku predalo v prepocte na obyvatelov najviac mercedesov na svete.

Odpovědět  |   | 
MM  |  14. 05. 2020 10:24

Pokud někdo u auta za 2 miliony počítá servis za 30-40tis a podle toho se rozhoduje, je na tom něco divného.

Odpovědět  |   | 
Pako  |  14. 05. 2020 17:45

Problem je dnes v tom, ze si koupite auto za dva az tri mice a servisujete porad. Uz nekolik mych znamych z tohoto "luxusu" preslo na "obycejny" Passat. A to proto, ze s tim autem potrebovali jezdit a ne byt porad v servisu. Ono kdyz vam v drahem medvedovi nevypina ventilator a servis, ktery si bere dva a put tisice za hodinu prace to neni schopen po peti navstevach odstranit...

Odpovědět  |   | 
Jig  |  15. 05. 2020 17:56

moc nechápu proč se tu vůbec operuje servisem... mergl má cca za 1500-2000 měsíčně službu servis excellance, kde v podstatě jen jezdíte platíte si jen palivo a pneumatiky, a vše ostatní je v tom předplaceno bez ohledu na to co se vysype (od běžné výměny oleje, po cokoliv co se vysype) dá se to natáhnout tuším na pět let, což se rovná nějaké vyšší položce v příplatkové výbavě. Naprosto není co řešit, zvláště když je to přenositelné i při prodeji na dalšího majitele (což při obměně 2-3 roky, je velice atraktivní věc, že nového majitele nečeká žádná investice)

Odpovědět  |   | 
,  |  13. 05. 2020 17:27

východní pseudozbohatlíci

Odpovědět  |   | 
Trenér  |  13. 05. 2020 19:12

Po návštěvě servisu již bývalí pseudozbohatlíci.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  14. 05. 2020 11:03

Koho tím míníš? Česko nebo Slovensko?

Odpovědět  |   | 

ty mercedesy jsou ze setrvačnosti, kdo je měl dříve u nás tak kradl naftu. Na moravě jsou oblíbenější bmw, protože stále ta hvězda je spojená s SS a lidi nezapomínají.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  13. 05. 2020 19:50

Tohle vyhrává cenu "Blábol dne!"

Odpovědět  |   | 

twane- na tohle se nesmí zapomínat typu je to blábol, myslím,že by se na tě mělo podívat nějaký komando na potírání těch zvěrstev a podívat se na tě pěkně od kůže.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 05. 2020 21:50

Ti, co to pamatují, mají naprosto jiné starosti, než nějaká auta. Pomalu jsou rádi, když si vzpomenou, kam si založili zuby.

Odpovědět  |   | 

tohle se dědí po generacích, vzpomínky, fotky.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 05. 2020 06:40

BMW bylo spojené s nácky úplně stejně jako Mercedes.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 05. 2020 09:15

Úplně stejně bych neřekl, spíš vůbec bych to neřekl. Čím jezdili nejvýše postavení příslušníci SS? Čím jezdil Hitler? Mercedesem.... (G4,770K), Čím jel Heydrich, když na něj proběhl atentát? Mercedes 320C... To, že v té době všechny automobilky vyráběly vojenskou techniku a užívali k tomu zajatce, vězně apod. je pravda, takže všichni byli spojení, ale Mercedes hraje jednoznačně prim.

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 05. 2020 14:53

A na jakých motorech lítalo luftwafe? Z určitého úhlu pohledu má BMW na svědomí více škod a hrůz, než MB, který doplatil "jen" na to, že ho milují všechny diktátorské zrůdy světa.

Odpovědět  |   | 

Nehádejte se, kdyby nebylo bmw, tak rusáci nevyrábí motorky URAL.

Odpovědět  |   | 
Tias  |  14. 05. 2020 16:37

Jak říkám, vojenskou techniku vyráběli všichni, včetně Mercedesu, ale byl to právě Mercedes, jehož vozy byly navíc vybrány k tomu, aby jimi jezdili ti nejvyšší. A to způsobilo vnímaní Mercedesu jako značky Nazi.

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 05. 2020 14:49

Bože to je nesmysl! Tak třeba na Ostravsku se více preferuje MB a k BMW mají polské pořekadlo "Benzo mocne wydaje" nebo tak nějak - prostě, že bmw je kasička.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  13. 05. 2020 23:06

Za milion Kaček, radšej menej " luxusné" ale nové !!!

Odpovědět  |   | 
Oops  |  14. 05. 2020 10:06

Někdo se spokojí za milion se Superbem, jinej si za to koupí S třídu s V8. Ještě štěstí, že má každej možnost volby. Osobně jsem ve skupině číslo 2

Odpovědět  |   | 
MM  |  14. 05. 2020 10:25

Do první závady to obvykle vypadá růžově. Já auta kupuju nová a když pak vidím ty budoucí majitele, co řeší každou korunu, přeju jim ať je auto spolehlivé.

Odpovědět  |   | 
Oops  |  14. 05. 2020 10:45

Jenže ono je taky rozdíl koupit Sko za 200 - 300 tisíc, kde už ty náklady mohou převyšovat cenu auta, nebo za milion, kdy leckdy to auto má najeto do 100 tisíc km a mnohdy je ještě v záruce. Už 20 let kupuju ojetý prémie mezi 1-1,5 mil. většinou V8 benzíny a nikdy se mi nestalo, že bych servisně krvácel. Znám pár lidí, kteří natrefili na páteční kusy a sralo se tam, co mohlo a statisíce lítaly oknem, ale rozhodně to není pravidlem a takový kusy jsou napříč segmenty u všech automobilek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  14. 05. 2020 14:56

Zatímco s novým Superbem se zatím u každé generace muselo do tří měsícu do servisu i na výměnu celého motoru, než to vychytali, nastupoval mový model. Prostě jsou to jen věci sestrojené lidmi. Takže mají chyby a každej máme hranici tolerance postavenu jinak.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 05. 2020 09:17

Jo, to su take tie sidliskove typy co do X5 a podobneho natankuju naftu za 10 eur, z rodicovskeho bytu do 'oblubeneho podniku za babenkami' to staci.

Zimne pneu zn. Guma zasadne cely rok. Filter pevnych castic vyberieme, pripadne drobne nehody riesime gitom a foliou, ci inymi prvkami z tuzingoveho repertoaru.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  14. 05. 2020 10:12

Mercedesy má klassa a Bmw namachrované děcka s kšiltem dozadu. Žeby Slovensku dominovalo Bmw se mi ale nezdá.

Odpovědět  |   | 
Domin  |  05. 06. 2020 18:59

Snadnější prodej znamená více nepoctivých prodejců automobilů. Dobrá věc je, že máme celou řadu webů s hlášeními o historii automobilů, jako je carvertical

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 14 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 13 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta