Oblíbené prémiové ojetiny? Češi preferují Mercedesy, Slováci mají raději BMW

28 komentářů

Domin
5. června • 18:59

Snadnější prodej znamená více nepoctivých prodejců automobilů. Dobrá věc je, že máme celou řadu webů s hlášeními o historii automobilů, jako je carvertical :-O

Lukasz
14. května • 10:12

Mercedesy má klassa a Bmw namachrované děcka s kšiltem dozadu. Žeby Slovensku dominovalo Bmw se mi ale nezdá.

Joe Doe
14. května • 9:17

Jo, to su take tie sidliskove typy co do X5 a podobneho natankuju naftu za 10 eur, z rodicovskeho bytu do 'oblubeneho podniku za babenkami' to staci. Zimne pneu zn. Guma zasadne cely rok. Filter pevnych castic vyberieme, pripadne drobne nehody riesime gitom a foliou, ci inymi prvkami z tuzingoveho repertoaru.

Jozef
13. května • 23:06

Za milion Kaček, radšej menej " luxusné" ale nové !!!

Oops
14. května • 10:06

Někdo se spokojí za milion se Superbem, jinej si za to koupí S třídu s V8. Ještě štěstí, že má každej možnost volby. Osobně jsem ve skupině číslo 2:-)

MM
14. května • 10:25

Do první závady to obvykle vypadá růžově. Já auta kupuju nová a když pak vidím ty budoucí majitele, co řeší každou korunu, přeju jim ať je auto spolehlivé.

Oops
14. května • 10:45

Jenže ono je taky rozdíl koupit Sko za 200 - 300 tisíc, kde už ty náklady mohou převyšovat cenu auta, nebo za milion, kdy leckdy to auto má najeto do 100 tisíc km a mnohdy je ještě v záruce. Už 20 let kupuju ojetý prémie mezi 1-1,5 mil. většinou V8 benzíny a nikdy se mi nestalo, že bych servisně krvácel. Znám pár lidí, kteří natrefili na páteční kusy a sralo se tam, co mohlo a statisíce lítaly oknem, ale rozhodně to není pravidlem a takový kusy jsou napříč segmenty u všech automobilek.

JK
14. května • 14:56

Zatímco s novým Superbem se zatím u každé generace muselo do tří měsícu do servisu i na výměnu celého motoru, než to vychytali, nastupoval mový model. Prostě jsou to jen věci sestrojené lidmi. Takže mají chyby a každej máme hranici tolerance postavenu jinak.

petr r. (petrumr)
13. května • 19:31

ty mercedesy jsou ze setrvačnosti, kdo je měl dříve u nás tak kradl naftu. Na moravě jsou oblíbenější bmw, protože stále ta hvězda je spojená s SS a lidi nezapomínají.

JK
14. května • 14:49

Bože to je nesmysl! :-D Tak třeba na Ostravsku se více preferuje MB a k BMW mají polské pořekadlo "Benzo mocne wydaje" nebo tak nějak - prostě, že bmw je kasička.

Carlos
14. května • 6:40

BMW bylo spojené s nácky úplně stejně jako Mercedes.

Tias
14. května • 9:15

Úplně stejně bych neřekl, spíš vůbec bych to neřekl. Čím jezdili nejvýše postavení příslušníci SS? Čím jezdil Hitler? Mercedesem.... (G4,770K), Čím jel Heydrich, když na něj proběhl atentát? Mercedes 320C... To, že v té době všechny automobilky vyráběly vojenskou techniku a užívali k tomu zajatce, vězně apod. je pravda, takže všichni byli spojení, ale Mercedes hraje jednoznačně prim.

JK
14. května • 14:53

A na jakých motorech lítalo luftwafe? Z určitého úhlu pohledu má BMW na svědomí více škod a hrůz, než MB, který doplatil "jen" na to, že ho milují všechny diktátorské zrůdy světa.

Tias
14. května • 16:37

Jak říkám, vojenskou techniku vyráběli všichni, včetně Mercedesu, ale byl to právě Mercedes, jehož vozy byly navíc vybrány k tomu, aby jimi jezdili ti nejvyšší. A to způsobilo vnímaní Mercedesu jako značky Nazi.

petr r. (petrumr)
14. května • 15:09

Nehádejte se, kdyby nebylo bmw, tak rusáci nevyrábí motorky URAL.

Mirek
13. května • 21:50

Ti, co to pamatují, mají naprosto jiné starosti, než nějaká auta. Pomalu jsou rádi, když si vzpomenou, kam si založili zuby.

petr r. (petrumr)
14. května • 15:15

tohle se dědí po generacích, vzpomínky, fotky.

Twan
13. května • 19:50

Tohle vyhrává cenu "Blábol dne!" :-D

petr r. (petrumr)
14. května • 15:12

twane- na tohle se nesmí zapomínat typu je to blábol, myslím,že by se na tě mělo podívat nějaký komando na potírání těch zvěrstev a podívat se na tě pěkně od kůže.

,
13. května • 17:27

východní pseudozbohatlíci :-D:-D

Medvěd
14. května • 11:03

Koho tím míníš? Česko nebo Slovensko?

Trenér
13. května • 19:12

Po návštěvě servisu již bývalí pseudozbohatlíci.

ZF
13. května • 17:17

No nevím, co jedu na SK to samý medvěd. :D Tady zase kraluje Audi.. Bavoráky mizí.

J
13. května • 21:52

MB snad už kolem roku 2000 nabízel bezplatný servis na 6 let do 150 000 km. Na SK umí šetřit a počítat.

MM
14. května • 10:24

Pokud někdo u auta za 2 miliony počítá servis za 30-40tis a podle toho se rozhoduje, je na tom něco divného.

Pako
14. května • 17:45

Problem je dnes v tom, ze si koupite auto za dva az tri mice a servisujete porad. Uz nekolik mych znamych z tohoto "luxusu" preslo na "obycejny" Passat. A to proto, ze s tim autem potrebovali jezdit a ne byt porad v servisu. Ono kdyz vam v drahem medvedovi nevypina ventilator a servis, ktery si bere dva a put tisice za hodinu prace to neni schopen po peti navstevach odstranit...

Jig
15. května • 17:56

moc nechápu proč se tu vůbec operuje servisem... mergl má cca za 1500-2000 měsíčně službu servis excellance, kde v podstatě jen jezdíte platíte si jen palivo a pneumatiky, a vše ostatní je v tom předplaceno bez ohledu na to co se vysype (od běžné výměny oleje, po cokoliv co se vysype) dá se to natáhnout tuším na pět let, což se rovná nějaké vyšší položce v příplatkové výbavě. Naprosto není co řešit, zvláště když je to přenositelné i při prodeji na dalšího majitele (což při obměně 2-3 roky, je velice atraktivní věc, že nového majitele nečeká žádná investice)

Joe Doe
14. května • 9:11

Vedeli preco - spolahlivost a kvalita spracovania Mercedesov bola vtedy mizerna. Ale ono to nebolo len tak, boli tam nejake podmienky a v konecnom dosledku to zadarmo nebolo. Ale pre istu skupinu kupcov to malo nesporne vyhody.Vtedy sa na Slovensku predalo v prepocte na obyvatelov najviac mercedesov na svete.

Doporučujeme

Články odjinud