Oblíbené Mercedesy AMG mají na kahánku. Nabídka se může zmenšit na čtvrtinu

tomogo  |  22. 12. 2019 11:48

No, to emisní šílenství je fakt hrůza. Je to idiocie na N-tou.
1. Automobilová produkce je asi jen 5% emisí.
2. Největší producenti CO2 jsou mimo EU.
3. Výroba auta vygeneruje asi 1/3 emisí CO2.
4. Malé motory papírově ve skutečnosti vůbec ekologické nejsou
5. El. auta díky výrobě, likvidaci a provozu z uhelných elektráren už vůbec nejsou ekologická.
6. V Praze 90% zplodin vyrobí asi jen 5% aut na silnicích.

ad1. Z globálního hlediska tudíž nemá cenu řešit dopravu, jako hlavního znečišťovatele.
ad2. Emise na planetě my asi těžko ovlivníme na našem malém dvorečku.
ad3. Častý nákup nového auta není vůbec ekologický.
ad4. Z praxe: Subaru Levorg 1.6t ač na papíře 6litrů, žere 8,5l/100, zatím co 3.0TDI jezdí za 7.
ad5. Zde záleží z čeho se energie vyrobí, ale dnes na to ČR ani svět rozhodně připraven není.
ad6. Kdyby někdo vyhodil těch 5% aut, bylo by na světě lépe i bez elektromobilů.

Závěr? Proto budu jezdit s 3.0 TDI dokud se to auto nerozpadne a uvidíme, jak to bude dál. A nějaké emise nechám stranou, protože výměna mi nedává smysl, stejně jako ekologické šílenství v dopravě a honění si trika nad elektromobily.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 12. 2019 13:46

Tak si nam tu pekne urobil sumar hovadin z konspiracnych webov.

Klobuk dolu, pretoze navstivit tolko stranok s podobnym obsahom nemoze nemat vplyv na dusevne zdravie.

Vdaka za obet.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  22. 12. 2019 13:50

Ano, ale idiocie je to z našeho pohledu, ale z pohledu toho, kdo někde tahá za nitky je to určitě velice dobře promyšlená strategie. A bohužel je těžké to rozklíčovat... Evropané budou trpět a všichni okolo se jen budou šklebit a dál zamořovat svět nejen exhalacemi, plasty, ale i miliardami lidí, co jim je to jedno...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  22. 12. 2019 15:39

Tomogo, nesleduješ situaci. Již dva roky zpátky se objevují odborné články, že se nejedná v první řadě o ekologickou iniciativu, ale o růstovou strategii na příští století. Což před pár týdny veřejně potvrdila i Leyenová.

Odpovědět  |   | 
tomogo  |  22. 12. 2019 18:06

Myslím, že nemáš pravdu. Já jen sleduji dnešní situaci z pohledu běžného člověka, který potřebuje auto s koulí, 600l kufrem a dojede s ním i v zimě na jednu nádrž do Alp a při troše štěstí i zpět. A přitom všem se neztratím na horách v terénu, ani v zimě.
Jinak mě elektromobily nevadí a chápu, že je to cesta dlouhá a bude potřebovat průkopníky. Osobně ale pokusný králík být nechci. Počkám si na nové technologie, baterie, super kondenzátory, nebo vodík. Auto nabíjet hodiny nechci. Ale až bude vše vyřešeno, tak elektromobily uvítám, protože ta jízda je absolutně úžasná a ten zátah je nepřekonatelný.

Odpovědět  |   | 

Víš hovno, věříš kravinám a čekáš na píčoviny.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 12. 2019 14:07

Az na to, ze to neni jen o CO2 a globalni % vypravej lidem z milionovych mest dusicich se automobilovyma splodinama.Ty hodnoty z tabulek je treba zasadit i do realneho/lokalniho kontextu. Male dvorecky maji dopad primarne na jejich obyvatelstvo. Spousta malych dvorecku samozrejme ovlivni i ten globalni. Jinak zkus vytahnout hlavu z vlastni prdele a podivat se, jak se v civilizovanejsim svete vyrabi elektrina.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  25. 12. 2019 16:21

Kde jsou ta "milionova mesta dusici se automobilovyma splodinama"? Tak mozna v Cine nebo v Indii, zatimco Evropa ma i ve mestech nejcistsi ovzdusi jake kdy mela od pocatku prumyslove revoluce.

Odpovědět  |   | 

Automobilky si to posrali samy podváděním, planejma slibama a kartelama. Teď jen sklízej svoje ovoce. Slepý idioti z toho viněj Brusel a zelený a fňukaj všude po infernetu, zatímco se Musk směje a karavana táhne dál. Nakonec dala ještě Čína auto dinosaurům koule do svěráku a každej rok utahuje. Ať žije Dízlgejt!
Greta dělá budliky budliky a všem se směje do ksichtu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
řidič  |  22. 12. 2019 12:27

Ekoterorismus v akci!

Odpovědět  |   | 

Nepakinař troubo, já už tu dávno říkal že začal pohřeb spalováků. Vem si černou mašli a věnec a jdi se vyplakat na hrob.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 12:48

Automobilky se chovají jako Židé před druhou světovou. Stále nacistům ustupovali a snažili se přizpůsobit, což jim ale nebylo nic platné a stejně nakonec skončily v plynu..... Kdyby se nacistům postavili, když ještě měli finanční sílu, tak by přežili a zabránilo by se i válce.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 12. 2019 13:48

Dufam, ze redakcia si tento antisemitsky prispevok vsimne a zmaze.

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  22. 12. 2019 16:33

Co je na tom příspěvku protižidovskeho ty hovado blbé?

Odpovědět  |   | 
hasič  |  22. 12. 2019 17:16

Meleš naprosté kraviny, jak by se asi automobilky mohly postavit EU komisy, parlamentu , Radě Evropy apod. Nebo si myslíš ,že mají automobilky nějaké hlasovací právo, či dokonce právo veta v těchto institucích? Neměly, Nemají a mít Nebudou. V Evropě si poslední dobou často volíme tvz. progresivní liberály a teď jen sklidíme plody jejich tvrdé práce .

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 17:37

Kolik provozuješ firem a kolik mají zaměstnanců?

Odpovědět  |   | 
hasič  |  22. 12. 2019 19:05

A co to má společného s automobily ?Ještě jsi se mě mohl zeptat v jaké jsem straně, pak by to nemělo chybu. Ty si asi myslíš, že nějaký manager/majitel firmy přijde večer za starostou, primátorem, nebo premiérem a začne mu říkat co má/nemá dělat a jaké papíry má/nemá podepsat . Takto jednoduše to ale v demokracii opravdu nefunguje, protože pokud chceš něco prosadit potřebuješ při hlasování většinu. A tu většinu dnes v evropských institucích nemají zastánci průmyslu, ale budovatelé lepších zítřků, kteří neumí vymyslet nic jiného, než nové regulace , daně a utopistické vize. My prostě v Evropě pořádnou krizi potřebujeme, jinak s těmi ekonesmysly dobrovolně nepřestaneme.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 12. 2019 21:02

Tak tak. Do hrobu sa ma ísť zhumplovany. To platí aj u planéty. Ja nemusím nič veď sused vedľa aj tak všetko ničí.

AMG do každej rodiny.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  23. 12. 2019 05:35

Nesvadej to na automobilky. Tu politiku delaji ti koho jsme si zvolili. Podivej kdo vyhral volby do eu. Socani zeleni pirati a cela ta levicacka sebranka ma drtivou vetsinu. Takze jedou a my se zde muzeme vztekat

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  23. 12. 2019 05:56

Němci! Jaký nacisti? to bylo jako nějaký Nacistsko jo? muhehe... tvle byli to NĚMCI!

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 12. 2019 12:49

Čínskému Volvu stačí čtyřválce, čínskému Mercedesu budou stačit také.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 13:37

Židům v koncentrácích také musela stačit vodová polévka.....

Odpovědět  |   | 
Andy  |  22. 12. 2019 12:52

Pokuty za emisie majú platiť automobilky od 2020. Takže už o mesiac ich bude trápiť každé jedno auto

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 13:39

Pokuty se platí už teď, ale platí je ve finále koncový zákazník a ne automobilky.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 16:29

....můžete si nesouhlasit, ale to tak vše co s tím můžete dělat.....

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 22:37

.....můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak vše, co s tím můžete dělat....

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  22. 12. 2019 15:10

Ať už táhnou s těma emisema doprdele, šašci. Si za chvíli v Evropě nebudeme moc ani usrat, aby neumřel další lední medvěd, ale v USA si dál budou z vesela jezdit osmilitrama, v Indii vypouštět nespočet toxickejch sraček do řek...

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 12. 2019 16:31

Evropa planetu zachrání i kdyby při tom měli všichni Evropané zemřít hladem.....

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  22. 12. 2019 21:00

Jojo. Kvôli AMG určite.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 13:49

Díky omezování emisí dnes ve městech nemáme vražedný smog, který třeba v padesátých letech zabíjel v Londýně. A ano, i tehdy k němu přispěla doprava, i když nejvíce za to mohlo topení v domácnostech. Ale tohle si nikdo nechce připouštět, ten užitek už nevidíte.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 12. 2019 15:46

To vies, plne diskusie ľudí čo plačú nad odchádzajúcimi V12, V8 atd ale poväčšinou ich aj tak nikdy nemali.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  23. 12. 2019 16:24

Jsou emise a "emise". Předpokládám, že nikdo tady nebude zpochybňovat negativní účinky emisí oxidu dusíku NOx, sází atd. na lidské zdraví. Ale tady se vyvolává naprostá hysterie z emisí CO2, takže 15 let se do brožůrek, na plakáty atd. musí u každého auta uvádět spotřeba paliva a né množství škodlivých látek jako jsou NOx, či saze, ale množství CO2 v g/km , abychom chránili zdraví a planetu . Nikoho z těch kancelářských krys ani nenapadlo změřit skutečně škodlivé Emise v dopravě, které automobily produkují. Navíc v zájmu dobra (menší spotřeba paliva -> menší emise CO2) se v evropských zemích zvýhodňují pomocí ekologických ,nebo spotřebních daní diesely. Pak ale někoho v USA napadne změřit právě ty skutečné emise a Evropa je v šoku ,protože škodlivé emise NOx jsou u některých vznětových motorů, které Evropa miluje, překračovány i více jak 50 ti násobně! Vzniknou nové normy, výrobci investují obrovské prostředky do systémů na čištění výfukových plynů...aby nakonec přišli vpodstatě ti samí chytráci, kteří stanoví limit na 95 g/km CO2 , pokuty , či dokonce přemýšlí nad zákazy spalovacích motorů. Mám takový pocit ,že těmto odborníkům nejde o škodlivé látky, ale o CO2. I to bych byl schopný pochopit, ovšem za předpokladu, že ti pánové a dámy sami půjdou příkladem a nebudou neustále stěhovat ten svůj slavný parlament z Bruselu do Štrasburku a zvyšovat si rozpočet na letenky o 50%,viz. https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/eu-komi... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 12. 2019 18:30

Jenže ty emise jsou prostě... celek. Ne jedna sloučenina, ale vše dohromady. Je smutné, že se z toho stal tak šílený byznys, ale v množství aut a lidí, kteří dnes na světě žijí, je třeba nějaké omezení a regulace.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  23. 12. 2019 19:43

Emise bychom měli rozdělit podle škodlivosti a potom se je nějakým smysluplným způsobem pokusit o jejich redukci , samozřejmě od těch nejhorších. My jsme se ale upnuli na CO2 a ostatní nějakým záhadným způsobem přehlíželi a přehlízíme. Teď naprosto odbočím od emisí u aut a přejdu k emisím z tuhých paliv a např. Londýnu, který jsi uvedl za příklad. Mnoho lidí si myslí, že topit dřevem je hrozně ekologické.... V případě že člověk topí suchým dřevem a správně nastaví množství přiváděného vzduch (primární, sekundární,či dokonce terciální), pak ano. Ale kolik lidí tím opravdu suchým dřevem topí a správně klapky nastaví? https://www.drevostavitel.cz/clanek/britove-doplaci-na... ...
Myslím si, že problém s emisemi je podstatně složitější než si mnoho lidí , především z řad různých aktivistů myslí.

Odpovědět  |   | 

No vida rozjásanem milovníkům spalovacích popelnic konečnečně docvaklo, že pohřeb spalováků už je dávno tu a teď jsou z nich jen ukřivděný fňukači, který brečej jak malý fifleny nad rozlitým mlíkem. Psi štěkaj a Tesla táhne dál. Místo bankrotu maj akcie na maximu a Elon Musk se vám s Grétou smějou do ksichtu. Užij te si Vánoce a bězte si dejchnout vejfuku!

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro