Obětí snižování nákladů koncernu VW je možná také Škoda Roomster

10 komentářů

Antiautomat
19. října • 18:34

Myslim ze by to bola skoda. Roomster v poslednej podobe a s motorom 1.4 16v je nedocenene auto. Variabilita priestoru je vynikajuca, napriek vyssej stavbe ma vyborne jazdne vlastnosti /toto ma na roomsteri naozaj milo prekvapilo, dokaze byt v rukach skuseneho vodica velmi rychly/, navyse sa v nom aj vzadu vdaka priestoru a velkym oknam prijemne vozi. Dizajn je svojsky, ale s vhodnou motorizaciou /ta je tu len jedna/, je vybornym a praktickym rodinnym autom.

Mr. Bean
7. prosince • 18:32

Souhlas, právě v této motorizaci ho mám. Ideální auto pro rodiny a aktivní lidi nad 1metr90. Vzdadu prostor pro dvě kola, velice praktické, stačilo udělat facelift, zostřit hrany, zatraktivnit, dát rozumnou cenu kolem 300tis. se slušným motorem a lidi by jim utrhli ruce...
Škodovka dělá velkou chybu... v naší republice nikdo nemá prachy na "rádoby terenní" SUV. Jasně ro Čínu vše ! Caddy ani náhodou, je to krabice a za 400t ?!?

Zelí
19. října • 16:27

Pokud je pravdou, že ve vw vládne zpět skupina F.Piecha, tak si myslím, že k žádné redukci nedojde. Právě Piech byl motorem expanze značek a podporoval ty, které expandovaly.

jednabedna
19. října • 16:37

Ono bude zajímavé zjištění, kolik akcií teď Piech vlastně drží.....pokud se to vůbec dozvíme. V podstatě ani nemusí na valných hromadách přiznávat všechny.

Jirka
19. října • 12:27

Škoda se velmi dobře prodává,takže by možná prodejem Roomstra vydělali víc než šetřením na škodovce.

jednabedna
19. října • 16:34

Chápejte momentálně všechna prohlášení jako diplomatickou hru slov. Jde o to, zda a jaké sankce kde dostanou a až podle toho teprve budou reálně řešit, zda vůbec a případně co škrtnou, odloží a změní. Ve hře je i počet případně a možná ohrožených pracovních míst v Mexiku, USA, Portugalsku, Španělsku, Německu, Česku, Polsku, Slovensku,...........až po Čínu...atd. Takže vše berte jako diplomatický poker, ne jako realitu. Dopady mohou být, teď na VAG, později na kohokoliv, buď rozsáhlé nebo zanedbatelné nebo něco mezi tím. Obecně na této kauze nemůže nikdo vydělat. Ani státy, ani majitelé aut, ani právníci. Kromě jednoho německého seniora s českými kořeny a velkým balíkem akcií.....

mpolan
19. října • 9:05

Žádná škoda, když je to jen přeznačený Caddy. Navíc, jak umí Škoda v ČR, bude dražší, než originál. Nechybí mi to...

joe
19. října • 10:43

Váš názor...;-)

Petr
19. října • 9:21

Pro Škodu velká chyba,že ji tenkrát nekoupil Renault;-),pro VW by bylo nejlepší celou Škodu zavřít,prodat a hned by bylo na pokutyB-]

jednabedna
19. října • 16:25

No vida, první pondělní dement dorazil už krátce po deváté ráno... Vítej, Péťo a ještě nás pobav něčím dalším.

Doporučujeme

Články odjinud