Obětí snižování nákladů koncernu VW je možná také Škoda Roomster

Obětí snižování nákladů koncernu VW je možná také Škoda Roomster

Je dost dobře možné, že nástupce Škody Roomster nebude, nebo aspoň ne v dohledné době. Koncern Volkswagen kvůli aféře Dieselgate přistoupil k poměrně zásadním škrtům a právě připravované MPV Roomster může být jedním z odložených projektů.

Nový Roomster má vyjet na základech Volkswagenu Caddy s tím, že dostane jinou masku, detaily v interiéru a trochu jiné verze, ale v zásadě půjde o stejné auto. Přesto se projekt neustále odsouvá dál, jak již dříve informoval například AutoExpress.

Škoda v r. 2025: Hybrid standardem a 1.0 TSI jako vrcholná motorizace

Škoda v r. 2025: Hybrid standardem a 1.0 TSI jako vrcholná motorizace

Původně se měl Roomster ukázat na autosalonu ve Frankfurtu, pak byl přesunut na jarní autosalon v Ženevě 2016. Nakonec pravděpodobně nebude ani tam a ani na podzim 2016. Otázkou je, jestli Roomstera vůbec uvidíme i v roce 2017 nebo někdy později.

Pro automobilku Škoda nyní existují důležitější projekty a jiné priority, jako je nová generace SUV Škoda Yeti. Projekt sedmimístného SUV pro Asii je už také daleko a řeší se samozřejmě i facelift pomalu „stárnoucí“ Octavie.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků