Obdivovaným kouskem na srazu youngtimerů Porsche byla 911 Carrera RS 2,7

Podívejte se na videoreportáž ze srazu 154 aut se značkou Porsche, který se konal na zámku v Liblici.
Obdivovaným kouskem na srazu youngtimerů Porsche byla 911 Carrera RS 2,7

Celkem 154 účastnických vozů minulý víkend přijelo do zámeckého areálu v Liblici, kde se konal druhý ročník setkání vozů Porsche. Z nich se potom vybíral nejatraktivnější model.

Nakonec volba padla na model 9111 Carrera RS 2,7 z roku 1973. Tato limitovaná edice se od ostatních verzí modelu 911 odlišovala mimo jiné rozšířenými blatníky, novými spoilery na přídi i zádi a mimořádně lehkou konstrukcí s nově nastaveným, optimalizovaným podvozkem. Šestiválcový motor se zdvihovým objemem 2,7 litru byl vyladěn na nejvyšší výkon 154 kW (210 k). Přestože byl počet vyrobených vozů RS 2.7 oproti původně plánované homologační sérii, limitované na 500 vozidel, několikanásobně překročen, jedná se v současnosti o vzácné a sběrateli velmi vyhledávané vozy.

Konkurenci měl ale velkou: Například 550 Spyder z roku 1955. Kromě nejrůznějších verzí modelu 911 ze 70. až 90. let byly na setkání vozů Youngtimer zastoupeny také čtyřválcové modely VW-Porsche 914 2.0 z roku 1973, 924 S z roku 1986, 944 Turbo S z roku 1988, 944 S2 z roku 1991 a 968 z roku 1992. Mezi účastníky nemohly samozřejmě chybět ani legendární osmiválcové vozy Porsche 928 ve verzích GTS a S4.

Podívejte se na video dokumentující atmosféru letošního srazu: 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků