Obdivovaným kouskem na srazu youngtimerů Porsche byla 911 Carrera RS 2,7

Podívejte se na videoreportáž ze srazu 154 aut se značkou Porsche, který se konal na zámku v Liblici.
Obdivovaným kouskem na srazu youngtimerů Porsche byla 911 Carrera RS 2,7

Celkem 154 účastnických vozů minulý víkend přijelo do zámeckého areálu v Liblici, kde se konal druhý ročník setkání vozů Porsche. Z nich se potom vybíral nejatraktivnější model.

Nakonec volba padla na model 9111 Carrera RS 2,7 z roku 1973. Tato limitovaná edice se od ostatních verzí modelu 911 odlišovala mimo jiné rozšířenými blatníky, novými spoilery na přídi i zádi a mimořádně lehkou konstrukcí s nově nastaveným, optimalizovaným podvozkem. Šestiválcový motor se zdvihovým objemem 2,7 litru byl vyladěn na nejvyšší výkon 154 kW (210 k). Přestože byl počet vyrobených vozů RS 2.7 oproti původně plánované homologační sérii, limitované na 500 vozidel, několikanásobně překročen, jedná se v současnosti o vzácné a sběrateli velmi vyhledávané vozy.

Konkurenci měl ale velkou: Například 550 Spyder z roku 1955. Kromě nejrůznějších verzí modelu 911 ze 70. až 90. let byly na setkání vozů Youngtimer zastoupeny také čtyřválcové modely VW-Porsche 914 2.0 z roku 1973, 924 S z roku 1986, 944 Turbo S z roku 1988, 944 S2 z roku 1991 a 968 z roku 1992. Mezi účastníky nemohly samozřejmě chybět ani legendární osmiválcové vozy Porsche 928 ve verzích GTS a S4.

Podívejte se na video dokumentující atmosféru letošního srazu: 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků