Obchodování s oleji Aral pod novou hlavičkou

Vznikla nová společnost Aral Lubricants CR, s.r.o., kvalita produktů i obchodní sítě zůstává.

Divize olejů a maziv akciové společnosti Aral ČR bude od 1. září podnikat pod novým názvem Aral Lubricants CR, s.r.o. Zavedení nového názvu souvisí s organizačními změnami uvnitř společnosti Aral ČR. Ustavení samostatné společnosti Aral Lubricants CR zvýrazňuje význam a specifičnost obchodu s  oleji a mazivy v oblasti osobních a nákladních vozidel a průmyslu.

Kromě nového názvu, IČO a DIČ se pro zákazníky – odběratele kvalitních olejů Aral – nic nemění: Všechny kontakty a telefony zůstávají stejné jako doposud.

I přes chystaný odprodej sítě čerpacích stanic Aral se tedy obchod s oleji a mazivy Aral bude dál rozvíjet a zákazníci budou moci dál plně využívat všech předností těchto maziv i kvalitní sítě jejich zákazníků.

Kontakty na společnost Aral Lubricants CR, s.r.o.:
V Parku 2294/2
148 00 Praha 4

Auta:
Tel.:244 001 641, -644 
Fax: 244 001 603, -671

Průmysl:
Tel: 244 001 643
Fax: 244 001 625

IČO: 27236889
DIČ: CZ27236889

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků