Obchodování s oleji Aral pod novou hlavičkou

Vznikla nová společnost Aral Lubricants CR, s.r.o., kvalita produktů i obchodní sítě zůstává.

Divize olejů a maziv akciové společnosti Aral ČR bude od 1. září podnikat pod novým názvem Aral Lubricants CR, s.r.o. Zavedení nového názvu souvisí s organizačními změnami uvnitř společnosti Aral ČR. Ustavení samostatné společnosti Aral Lubricants CR zvýrazňuje význam a specifičnost obchodu s  oleji a mazivy v oblasti osobních a nákladních vozidel a průmyslu.

Kromě nového názvu, IČO a DIČ se pro zákazníky – odběratele kvalitních olejů Aral – nic nemění: Všechny kontakty a telefony zůstávají stejné jako doposud.

I přes chystaný odprodej sítě čerpacích stanic Aral se tedy obchod s oleji a mazivy Aral bude dál rozvíjet a zákazníci budou moci dál plně využívat všech předností těchto maziv i kvalitní sítě jejich zákazníků.

Kontakty na společnost Aral Lubricants CR, s.r.o.:
V Parku 2294/2
148 00 Praha 4

Auta:
Tel.:244 001 641, -644 
Fax: 244 001 603, -671

Průmysl:
Tel: 244 001 643
Fax: 244 001 625

IČO: 27236889
DIČ: CZ27236889

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků