Obchodní výsledky AAA AUTO za rok 2004

Společnost AAA AUTO a.s. dosáhla za rok 2004 opět obchodních výsledků, kterými potvrdila, že právem patří mezi 100 nejvýznamnějších firem na českém trhu (68. místo za rok 2003). Význam těchto výsledků je ještě zřetelnější v kontextu stagnujícího automobilového trhu. Ten podle oficiálních údajů Svazu dovozců automobilů zaznamenal v porovnání s rokem 2003 pokles 4,74 % v prodeji nových osobních a malých užitkových automobilů.

Obrat AAA AUTO a.s. za prodané zboží a služby celkem dosáhl dle kvalifikovaného předběžného odhadu částky 7,9 miliardy korun, což představuje meziroční růst o 12,5 %. V roce 2003 bylo dosaženo obratu 7,02 miliardy Kč. Počet prodaných vozů dosáhl 45 335, což je o 5,4 % více než v roce 2003, kdy se prodalo 43 012 vozů. Velmi vysoké procento vozů bylo přitom zakoupeno formou leasingu: 56 % (55 % v roce 2003). 1 %, stejně jako v předchozím roce, tvořily prodeje formou zpětného leasingu. Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO, zdůrazňuje: „Loňský rok hodnotíme jako velmi těžký, nicméně i v těchto podmínkách jsme zaznamenali nárůst. Bylo to zejména díky našemu strategickému rozhodnutí věnovat se obchodu s kvalitními automobily nad 100 000 Kč. Odezva zákazníků jasně ukázala, že jsme dobře vystihli dlouhodobý trend v poptávce.“

Rok 2004 byl pro AAA AUTO obdobím mnoha rekordů, mezi které patřilo například i datum 17. 04. 2004, kdy bylo prodáno 194 vozů za tento jediný den, nebo týden od 15–21. 3., kdy se prodalo 994 vozů.
Logo AAA AUTO se v roce 2004 objevilo hned na několika nových prodejních autocentrech v ČR (Pardubice, 2. autocentrum v Praze na Jižním městě, nové sídlo v Brně), ale také na Slovensku (výkupní pobočka v Košicích) a v Nizozemí (Utrecht). Po vstupu do EU zahájila společnost AAA AUTO také prodej nových vozů, přičemž v současné době nabízí značky Opel, Chevrolet a Honda. Celkové obchodní výsledky představují velmi uspokojivé předpoklady pro další expanzi společnosti v letošním roce. Ta byla již zahájena dne 10. 1. 2005 otevřením výkupní pobočky v Bratislavě, která bude v průběhu následujícího měsíce přetransformována v prodejní autocentrum, nabízející plnou škálu služeb.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků