Obchodní výsledky AAA AUTO za rok 2004

Společnost AAA AUTO a.s. dosáhla za rok 2004 opět obchodních výsledků, kterými potvrdila, že právem patří mezi 100 nejvýznamnějších firem na českém trhu (68. místo za rok 2003). Význam těchto výsledků je ještě zřetelnější v kontextu stagnujícího automobilového trhu. Ten podle oficiálních údajů Svazu dovozců automobilů zaznamenal v porovnání s rokem 2003 pokles 4,74 % v prodeji nových osobních a malých užitkových automobilů.

Obrat AAA AUTO a.s. za prodané zboží a služby celkem dosáhl dle kvalifikovaného předběžného odhadu částky 7,9 miliardy korun, což představuje meziroční růst o 12,5 %. V roce 2003 bylo dosaženo obratu 7,02 miliardy Kč. Počet prodaných vozů dosáhl 45 335, což je o 5,4 % více než v roce 2003, kdy se prodalo 43 012 vozů. Velmi vysoké procento vozů bylo přitom zakoupeno formou leasingu: 56 % (55 % v roce 2003). 1 %, stejně jako v předchozím roce, tvořily prodeje formou zpětného leasingu. Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO, zdůrazňuje: „Loňský rok hodnotíme jako velmi těžký, nicméně i v těchto podmínkách jsme zaznamenali nárůst. Bylo to zejména díky našemu strategickému rozhodnutí věnovat se obchodu s kvalitními automobily nad 100 000 Kč. Odezva zákazníků jasně ukázala, že jsme dobře vystihli dlouhodobý trend v poptávce.“

Rok 2004 byl pro AAA AUTO obdobím mnoha rekordů, mezi které patřilo například i datum 17. 04. 2004, kdy bylo prodáno 194 vozů za tento jediný den, nebo týden od 15–21. 3., kdy se prodalo 994 vozů.
Logo AAA AUTO se v roce 2004 objevilo hned na několika nových prodejních autocentrech v ČR (Pardubice, 2. autocentrum v Praze na Jižním městě, nové sídlo v Brně), ale také na Slovensku (výkupní pobočka v Košicích) a v Nizozemí (Utrecht). Po vstupu do EU zahájila společnost AAA AUTO také prodej nových vozů, přičemž v současné době nabízí značky Opel, Chevrolet a Honda. Celkové obchodní výsledky představují velmi uspokojivé předpoklady pro další expanzi společnosti v letošním roce. Ta byla již zahájena dne 10. 1. 2005 otevřením výkupní pobočky v Bratislavě, která bude v průběhu následujícího měsíce přetransformována v prodejní autocentrum, nabízející plnou škálu služeb.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků