Zanedlouho tomu bude rok, co jsme psali této raritě mezi starými škodovkami na prodej. Pick-upy Škody 1202 z 60. let minulého století patří nepochybně mezi nejvzácnější verze takzvaného „stejšnu“. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Zanedlouho tomu bude rok, co jsme psali této raritě mezi starými škodovkami na prodej. Pick-upy Škody 1202 z 60. let minulého století patří nepochybně mezi nejvzácnější verze takzvaného „stejšnu“. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Tento exemplář z roku 1967 však dodnes nenašel nového majitele. Vypsán k prodeji u klasické divize Mototechny tak snižuje svou cenu. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Tento exemplář z roku 1967 však dodnes nenašel nového majitele. Vypsán k prodeji u klasické divize Mototechny tak snižuje svou cenu. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Loni v listopadu žádal prodejce za perfektně vypulírovaný pick-up slušných 650.000 Kč. Nyní se ovšem snaží  najít zájemce s cenou 580.000 Kč . | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Loni v listopadu žádal prodejce za perfektně vypulírovaný pick-up slušných 650.000 Kč. Nyní se ovšem snaží najít zájemce s cenou 580.000 Kč. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Zatímco tedy nové modely Škody nadále zdražují, tato pohledná škodovka jako jedna z mála v současnosti zlevňuje. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Zatímco tedy nové modely Škody nadále zdražují, tato pohledná škodovka jako jedna z mála v současnosti zlevňuje. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

V rukách sběratelů a na veteránských značkách se pick-up už do práce nevrátí. S minimálním nájezdem by nejlépe zapadl do něčí sbírky či rovnou soukromého muzea. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

V rukách sběratelů a na veteránských značkách se pick-up už do práce nevrátí. S minimálním nájezdem by nejlépe zapadl do něčí sbírky či rovnou soukromého muzea. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Vzácnost exempláře dokazuje i minimum dochovaných vozů, ostatně v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Vzácnost exempláře dokazuje i minimum dochovaných vozů, ostatně v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Auto je po kompletní precizní renovaci a nyní má na tachometru 144 km. Ochranná plachta na rámu nákladového prostoru je nová. Ve stavu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky je i motor. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Auto je po kompletní precizní renovaci a nyní má na tachometru 144 km. Ochranná plachta na rámu nákladového prostoru je nová. Ve stavu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky je i motor. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Pod kapotou je klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s šedě čalouněnou lavicí. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Pod kapotou je klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s šedě čalouněnou lavicí. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Přestože tento kousek zlevňuje, ceny klasických škodovek taky stále rostou do nových výšin. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Přestože tento kousek zlevňuje, ceny klasických škodovek taky stále rostou do nových výšin. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Komu by se zdála cena za pick-up 1202 stále vysoká, stačí vzpomenout na nedávnou aukci Škody 100 DeLuxe,  která skončila blízko 2 milionům korun . | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

Komu by se zdála cena za pick-up 1202 stále vysoká, stačí vzpomenout na nedávnou aukci Škody 100 DeLuxe, která skončila blízko 2 milionům korun. | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic

 | Škoda 1202 pick-up | Zdroj: Mototechna Classic

Tento exemplář z roku 1967 však dodnes nenašel nového majitele. Vypsán k prodeji u klasické divize Mototechny tak snižuje svou cenu. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
Loni v listopadu žádal prodejce za perfektně vypulírovaný pick-up slušných 650.000 Kč. Nyní se ovšem snaží  najít zájemce s cenou 580.000 Kč . | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
Zatímco tedy nové modely Škody nadále zdražují, tato pohledná škodovka jako jedna z mála v současnosti zlevňuje. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
V rukách sběratelů a na veteránských značkách se pick-up už do práce nevrátí. S minimálním nájezdem by nejlépe zapadl do něčí sbírky či rovnou soukromého muzea. | Škoda 1202 pick-up Zdroj: Mototechna Classic
17
Fotogalerie

O vzácnou Škodu 1202 nikdo nestojí. Je v krásném stavu, cena však rychle klesá

Klasický pick-up od Škody samozřejmě míří na vcelku úzkou skupinu zájemců, a to i mezi sběrateli škodovek.

Zanedlouho tomu bude rok, co jsme psali této raritě mezi starými škodovkami na prodej. Pick-upy Škody 1202 z 60. let minulého století patří nepochybně mezi nejvzácnější verze takzvaného „stejšnu“. Tento exemplář z roku 1967 však dodnes nenašel nového majitele. Vypsán k prodeji u klasické divize Mototechny tak snižuje svou cenu.

Loni v listopadu žádal prodejce za perfektně vypulírovaný pick-up slušných 650.000 Kč. Nyní se ovšem snaží najít zájemce s cenou 580.000 Kč. Zatímco tedy nové modely Škody nadále zdražují, tato pohledná škodovka jako jedna z mála v současnosti zlevňuje.

V rukách sběratelů a na veteránských značkách se pick-up už do práce nevrátí. S minimálním nájezdem by nejlépe zapadl do něčí sbírky či rovnou soukromého muzea. Vzácnost exempláře dokazuje i minimum dochovaných vozů, ostatně v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů.

Auto je po kompletní precizní renovaci a nyní má na tachometru 144 km. Ochranná plachta na rámu nákladového prostoru je nová. Ve stavu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky je i motor. Pod kapotou je klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s šedě čalouněnou lavicí.

Přestože tento kousek zlevňuje, ceny klasických škodovek taky stále rostou do nových výšin. Komu by se zdála cena za pick-up 1202 stále vysoká, stačí vzpomenout na nedávnou aukci Škody 100 DeLuxe, která skončila blízko 2 milionům korun.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud