Pětistupňová převodovka? Bastl nejhrubšího zrna. Tehdy neměly pětikvalt ani mnohem větší "pecky!" Takže úprava proti původnímu stavu, jako veterán je to v kýblu.
Mělo to 4 rychlosti dopředu a zpátečku, takže v součtu to vlastně bylo pět stupňů. Řazení ovšem tenkrát bývalo zrcadlově obrácené v porovnání s pozdějšími převodovkami - zpátečka k sobě a dozadu, jednička od sebe a dopředu, a dvojka od sebe a dozadu. Tomu odpovídá i schéma na hlavici řadící páky na fotkách. Řidič zvyklý na současné řazení si tedy musí dávat pozor, aby tam při podřazování z 3 na 2 nerval omylem zpátečku. Kde je v článku psáno něco o pětistupňové převodovce?
Si děláš prdel? Zpátečka se NIKDY nepočítá do počtu rychlostních stupňů. Ale máš pravdu, ze článku už ta zmínka o pětikvaltu zmizela. Takže zase jen blábol pisatele...
Tohle je vysloveně pro sběratele, co už má těch veteránů alespoň 20 kusů. Kdo má jednoho, dva, tak ten se v nich chce asi i svést a to tady moc nehrozí...
Je k mání u Mototechny (takže známý bazar) - no tak to je asi důvod proč ji nikdo nechce. Jim už nevěřím ani já, a to jsem u nich koupil 7 ks a prodal 7 ks aut. S tím posledním mě tak vypekli (asi za odměnu), že už od nich nechci ani bicykl. Auto může být svařenec z několika rozbitých, přelakované nějakým levným packalem, a kvalitu celé té "renovace" si umím představit - podobně jako mé poslední "krásné" auto od nich. Dalším důvodem může být, že je jen pro dva, takže v něm nevyvezete rodinku na letní výlet. Jinak za mne je to hezká škodovka, vždy se mi líbila už jako klukovi. Líbila se mi víc, než tehdejší octavia combi.
Chce to uz len mensie ET, sirsie plaste, vacsie bzrdy a aspon smallblock
Chce to spíš magnet a odvoz na šroťák, small blocku je do týhle parodie na auto škoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.