O vzácnou Škodu 1202 nikdo nestojí. Je v krásném stavu, cena však rychle klesá

Klasický pick-up od Škody samozřejmě míří na vcelku úzkou skupinu zájemců, a to i mezi sběrateli škodovek.

Zanedlouho tomu bude rok, co jsme psali této raritě mezi starými škodovkami na prodej. Pick-upy Škody 1202 z 60. let minulého století patří nepochybně mezi nejvzácnější verze takzvaného „stejšnu“. Tento exemplář z roku 1967 však dodnes nenašel nového majitele. Vypsán k prodeji u klasické divize Mototechny tak snižuje svou cenu.

Závodní Škoda Favorit byla zrozena k úspěchu. Všechno změnila ze dne na den

Závodní Škoda Favorit byla zrozena k úspěchu. Všechno změnila ze dne na den

Loni v listopadu žádal prodejce za perfektně vypulírovaný pick-up slušných 650.000 Kč. Nyní se ovšem snaží najít zájemce s cenou 580.000 Kč. Zatímco tedy nové modely Škody nadále zdražují, tato pohledná škodovka jako jedna z mála v současnosti zlevňuje.

V rukách sběratelů a na veteránských značkách se pick-up už do práce nevrátí. S minimálním nájezdem by nejlépe zapadl do něčí sbírky či rovnou soukromého muzea. Vzácnost exempláře dokazuje i minimum dochovaných vozů, ostatně v továrně ve Vrchlabí jich také nevzniklo zrovna moc, jen 1783 kusů.

Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva miliony. Ani krásný Fiat na ni neměl

Škoda 110 DeLuxe se vydražila za skoro dva miliony. Ani krásný Fiat na ni neměl

Auto je po kompletní precizní renovaci a nyní má na tachometru 144 km. Ochranná plachta na rámu nákladového prostoru je nová. Ve stavu po finální kontrole před sjezdem z výrobní linky je i motor. Pod kapotou je klasická čtyřválcová dvanáctistovka o síle 50 koní (37 kW). Stejně dobře vypadá i kabina s šedě čalouněnou lavicí.

Přestože tento kousek zlevňuje, ceny klasických škodovek taky stále rostou do nových výšin. Komu by se zdála cena za pick-up 1202 stále vysoká, stačí vzpomenout na nedávnou aukci Škody 100 DeLuxe, která skončila blízko 2 milionům korun.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků