O titul Motocykl roku 2011 v ČR soutěží 30 motocyklů

O titul Motocykl roku 2011 v ČR soutěží 30 motocyklů

V patnáctém ročníku ankety Motocykl roku 2011 v ČR soutěží o tento titul 30 ocelových ořů. Anketu opět vyhlásila sekce Moto při Svazu dovozců automobilů.

Přihlášené motocykly odborná porota tradičně rozdělila do šesti kategorií (skútry a mopedy, endura včetně cestovních, naked bikes, cestovní silniční motocykly, choppery, sportovní silniční motocykly). V každé kategorii bude zvolen její vítěz. Navíc motocykl, který získá absolutně nejvíce hlasů, se stane Motocyklem roku 2011 v České republice.  Nejsilněji jsou letos obsazeny kategorie naked bikes neboli naháčů a endura včetně cestovních, kde v každé je 8 přihlášených kandidátů. Vítěze v jednotlivých kategoriích stejně jako Motocykl roku 2011 v ČR zvolí dvě skupiny hodnotitelů. Tou první je veřejnost, což jsou vlastně uživatelé motocyklů, tou druhou je odborná porota jmenovaná vyhlašovatelem. Hlasy se nakonec sečtou.

Anketa byla zahájena 2. února, reklamní kampaň poběží do konce března, hlasovat je možno do 8. dubna a výsledky budou oznámeny na konci dubna. Část ankety tak bude probíhat i při začátku motocyklové sezóny, což podpoří celou branži.

Hitparáda vítězů ankety Motocykl roku

1997 – Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
1998 – Yamaha YZF-R1
1999 – Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
2000 – Kawasaki ZX-12R Ninja
2001 – Suzuki GSX 1000R
2002 – Honda VFR 800
2003 – Honda CBR600RR
2004 – Honda CBR1000RR Fireblade
2005 – BMW R 1200 GS
2006 –  BMW R 1200 GS Adventure
2007 –  KTM 990 Adventure
2008  – Honda CB1000R
2009 – BMW R 1200 GS Adventure
2010 -  BMW S 1000 RR
2011 - ?
 

Zdroj: sekce Moto při Svazu dovozců automobilů

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků