Pokud jde o znovuzrozené klasické vozy, u Land Roveru (a také Jaguaru) nemají nouzi o zájemce. Za pouhé tři dny od  uvedení starého Defenderu v limitované edici Works V8 Trophy  tak mohli v Classic divizi britské automobilky uzavřít rezervace. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Pokud jde o znovuzrozené klasické vozy, u Land Roveru (a také Jaguaru) nemají nouzi o zájemce. Za pouhé tři dny od uvedení starého Defenderu v limitované edici Works V8 Trophy tak mohli v Classic divizi britské automobilky uzavřít rezervace. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Všech 25 plánovaných kusů totiž našlo zájemce, kterým nebude dělat problém za svůj nostalgický off-road zaplatit minimálně 195.000 liber (asi 5,8 milionu korun). | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Všech 25 plánovaných kusů totiž našlo zájemce, kterým nebude dělat problém za svůj nostalgický off-road zaplatit minimálně 195.000 liber (asi 5,8 milionu korun). | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Speciální Defender Works V8 Trophy je dalším projektem divize Classic, jež vrací na cesty některé ze starých modelů. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Speciální Defender Works V8 Trophy je dalším projektem divize Classic, jež vrací na cesty některé ze starých modelů. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Dříve nadělil Land Rover zájemcům třeba znovuzrozený  Range Rover z konce 70. let , teď se experti vrací ke starému Defenderu, který svou specifikací odkazuje na legendární vytrvalostní závod Camel Trophy. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Dříve nadělil Land Rover zájemcům třeba znovuzrozený Range Rover z konce 70. let, teď se experti vrací ke starému Defenderu, který svou specifikací odkazuje na legendární vytrvalostní závod Camel Trophy. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Zájemci mohou zvolit Defender s krátkou třídveřovou (90) i dlouhou pětidveřovou karoserií (110), přičemž pod kapotou dostanou známý pětilitrový V8 o síle 405 koní (299 kW) ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Zájemci mohou zvolit Defender s krátkou třídveřovou (90) i dlouhou pětidveřovou karoserií (110), přičemž pod kapotou dostanou známý pětilitrový V8 o síle 405 koní (299 kW) ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Stejnou motorizaci už Land Rover nabízel u staré  limitované edice Defender Works V8 , po které se taky rychle zaprášilo. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Stejnou motorizaci už Land Rover nabízel u staré limitované edice Defender Works V8, po které se taky rychle zaprášilo. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Modernizované pohonné ústrojí je tedy v kontrastu s exteriérem, který ctí originální závodní Land Rovery. Odstínem karoserie Eastnor Yellow jsou lakována i klasická 16palcová ocelová kola. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Modernizované pohonné ústrojí je tedy v kontrastu s exteriérem, který ctí originální závodní Land Rovery. Odstínem karoserie Eastnor Yellow jsou lakována i klasická 16palcová ocelová kola. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Kapota, blatníky, pomocný rám a zadní dveře jsou zase kontrastně černé. Styl speciálu z Camel Trophy pak utvrzují i volitelné samolepky na dveřích. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Kapota, blatníky, pomocný rám a zadní dveře jsou zase kontrastně černé. Styl speciálu z Camel Trophy pak utvrzují i volitelné samolepky na dveřích. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Světelná rampa, naviják, zahrádka na střeše, ochrana podvozku, terénní pneumatiky a vyvýšený přívod vzduchu k motoru samozřejmě nechybí. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Světelná rampa, naviják, zahrádka na střeše, ochrana podvozku, terénní pneumatiky a vyvýšený přívod vzduchu k motoru samozřejmě nechybí. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Na modernější notu hrají uvnitř sportovní sedačky Recaro čalouněné kůží nebo infotainment s integrovanou navigací a konektivitou pro smartphony. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Na modernější notu hrají uvnitř sportovní sedačky Recaro čalouněné kůží nebo infotainment s integrovanou navigací a konektivitou pro smartphony. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Všichni majitelé jsou na konci letošního roku pozváni na třídenní off-road expedici v okolí zámku Eastnor Castle, kde si svá auta poprvé naplno vyzkouší ve společnosti expertů na jízdu terénem. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

Všichni majitelé jsou na konci letošního roku pozváni na třídenní off-road expedici v okolí zámku Eastnor Castle, kde si svá auta poprvé naplno vyzkouší ve společnosti expertů na jízdu terénem. | Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover

| Land Rover Defender Works V8 Trophy | Zdroj: Land Rover

Všech 25 plánovaných kusů totiž našlo zájemce, kterým nebude dělat problém za svůj nostalgický off-road zaplatit minimálně 195.000 liber (asi 5,8 milionu korun). | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover
Speciální Defender Works V8 Trophy je dalším projektem divize Classic, jež vrací na cesty některé ze starých modelů. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover
Dříve nadělil Land Rover zájemcům třeba znovuzrozený  Range Rover z konce 70. let , teď se experti vrací ke starému Defenderu, který svou specifikací odkazuje na legendární vytrvalostní závod Camel Trophy. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover
Zájemci mohou zvolit Defender s krátkou třídveřovou (90) i dlouhou pětidveřovou karoserií (110), přičemž pod kapotou dostanou známý pětilitrový V8 o síle 405 koní (299 kW) ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. | Land Rover Defender Works V8 Trophy Zdroj: Land Rover
19
Fotogalerie

O starý Defender za takřka 6 milionů korun je zájem. U Land Roveru hlásí vyprodáno

Byznys model prodeje znovuzrozených klasických vozů se koncernu Jaguar Land Rover nadále vyplácí.

Pokud jde o znovuzrozené klasické vozy, u Land Roveru (a také Jaguaru) nemají nouzi o zájemce. Za pouhé tři dny od uvedení starého Defenderu v limitované edici Works V8 Trophy tak mohli v Classic divizi britské automobilky uzavřít rezervace. Všech 25 plánovaných kusů totiž našlo zájemce, kterým nebude dělat problém za svůj nostalgický off-road zaplatit minimálně 195.000 liber (asi 5,8 milionu korun).

Speciální Defender Works V8 Trophy je dalším projektem divize Classic, jež vrací na cesty některé ze starých modelů. Dříve nadělil Land Rover zájemcům třeba znovuzrozený Range Rover z konce 70. let, teď se experti vrací ke starému Defenderu, který svou specifikací odkazuje na legendární vytrvalostní závod Camel Trophy.

Zájemci mohou zvolit Defender s krátkou třídveřovou (90) i dlouhou pětidveřovou karoserií (110), přičemž pod kapotou dostanou známý pětilitrový V8 o síle 405 koní (299 kW) ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Stejnou motorizaci už Land Rover nabízel u staré limitované edice Defender Works V8, po které se taky rychle zaprášilo.

Modernizované pohonné ústrojí je tedy v kontrastu s exteriérem, který ctí originální závodní Land Rovery. Odstínem karoserie Eastnor Yellow jsou lakována i klasická 16palcová ocelová kola. Kapota, blatníky, pomocný rám a zadní dveře jsou zase kontrastně černé. Styl speciálu z Camel Trophy pak utvrzují i volitelné samolepky na dveřích.

Světelná rampa, naviják, zahrádka na střeše, ochrana podvozku, terénní pneumatiky a vyvýšený přívod vzduchu k motoru samozřejmě nechybí. Na modernější notu hrají uvnitř sportovní sedačky Recaro čalouněné kůží nebo infotainment s integrovanou navigací a konektivitou pro smartphony.

Všichni majitelé jsou na konci letošního roku pozváni na třídenní off-road expedici v okolí zámku Eastnor Castle, kde si svá auta poprvé naplno vyzkouší ve společnosti expertů na jízdu terénem.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud