Na druhou stranu mi přijde docela zvláštní, že v roce 2019 v době prakticky neustále on-line konektivity k internetu tohle nemají jiný auta. V roce 93 tohle měl McLaren F1, ale pokrok se jaksi moc nekoná.
Já tedy nevím, ale když se napíše o tom, že by auta byla trvale online, zvedne se bouře protestů proti možnému zneužití a špehování. A teď se najednou někdo diví, že se to nepoužívá?
Skoro všechna auta s pokročilými asistenty a elektronikou mají ne úplně ideální zabezpečení a jsou napadnutelná. Většinou je potřeba fyzický přístup k vozu k převzetí kontroly, ve chvíli, kdy budou auta trvale on-line to pravděpodobně nebude potřeba. Špehování je samozřejmě velký problém ,ale mnohem horší je, že tyhle vládní backdooory jsou zneužitelné mnohem horším způsobem a je jen otázkou času, kdy nějaký šikovný hacker pomůže mafiánům nebo teroristům někoho unést pomocí samo-řiditelného auta.
Proberte se z diskotéky. Každej už je dávno a dobrovolně skedovanej a nahrávanej přes svoje mobily, tablety, noťasy, modemy a cloudy a ještě za to platí horentní sumy. B-]
"ve vašem oblíbeném servisu" to je zas bullshit
"a replacement part has been pre-shipped to your preferred Tesla Service Center"Nikde tam neni "oblibeny servis".Je tam "preferovany servisni centrum". Ze to nekdo nedokaze dat to translatoru, to je jinej problem.
Ale zaplatit si sám nezaplatí, co?
Záruka?
Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu....A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.
A ked sa v Tesle pokazi system co detekuje zavadu, bude tam este zalozny system co detekuje poruchu systemu co detekuje zavadu? A tak dalej...
Tak, ještě zvládnout zavolat hasiče, když se spontánně vznítí:)A v budoucnu třeba dokáže do servisu dojet sama a uplatnit reklamaci.
Spontanne vzplanutie benzinoveho auta je podstatne castejsia zalezitost...
A které z nich volá do servisu pro díly ale nevolá hasiče?
Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu. ...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.
No jasne, ty zkrate :-D
Ten je úplně vygumovanej. Doufám, že se nerozmnožuje B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.