O starost méně? Vozy Tesla si nyní samy detekují závadu a objednají díly v servisu

El Bunda  |  09. 05. 2019 17:35

Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu.

...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 05. 2019 18:21

No jasne, ty zkrate

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 04:08

Ten je úplně vygumovanej. Doufám, že se nerozmnožuje

Odpovědět  |   | 
El Bunda  |  09. 05. 2019 17:35

Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu.

...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.

Odpovědět  |   | 
Net  |  09. 05. 2019 17:36

Tak, ještě zvládnout zavolat hasiče, když se spontánně vznítí:)

A v budoucnu třeba dokáže do servisu dojet sama a uplatnit reklamaci.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  09. 05. 2019 18:31

Spontanne vzplanutie benzinoveho auta je podstatne castejsia zalezitost...

Odpovědět  |   | 
Net  |  09. 05. 2019 20:47

A které z nich volá do servisu pro díly ale nevolá hasiče?

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  09. 05. 2019 18:38

A ked sa v Tesle pokazi system co detekuje zavadu, bude tam este zalozny system co detekuje poruchu systemu co detekuje zavadu? A tak dalej...

Odpovědět  |   | 
El Bunda  |  09. 05. 2019 20:09

Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu.

...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.

Odpovědět  |   | 

Ale zaplatit si sám nezaplatí, co?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  10. 05. 2019 07:00

Záruka?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  10. 05. 2019 00:38

"ve vašem oblíbeném servisu" to je zas bullshit

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  10. 05. 2019 09:27

"a replacement part has been pre-shipped to your preferred Tesla Service Center"

Nikde tam neni "oblibeny servis".
Je tam "preferovany servisni centrum". Ze to nekdo nedokaze dat to translatoru, to je jinej problem.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  10. 05. 2019 11:48

Na druhou stranu mi přijde docela zvláštní, že v roce 2019 v době prakticky neustále on-line konektivity k internetu tohle nemají jiný auta. V roce 93 tohle měl McLaren F1, ale pokrok se jaksi moc nekoná.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  11. 05. 2019 09:03

Já tedy nevím, ale když se napíše o tom, že by auta byla trvale online, zvedne se bouře protestů proti možnému zneužití a špehování. A teď se najednou někdo diví, že se to nepoužívá?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 05. 2019 20:03

Proberte se z diskotéky. Každej už je dávno a dobrovolně skedovanej a nahrávanej přes svoje mobily, tablety, noťasy, modemy a cloudy a ještě za to platí horentní sumy.

Odpovědět  |   | 
Net  |  12. 05. 2019 15:59

Skoro všechna auta s pokročilými asistenty a elektronikou mají ne úplně ideální zabezpečení a jsou napadnutelná. Většinou je potřeba fyzický přístup k vozu k převzetí kontroly, ve chvíli, kdy budou auta trvale on-line to pravděpodobně nebude potřeba. Špehování je samozřejmě velký problém ,ale mnohem horší je, že tyhle vládní backdooory jsou zneužitelné mnohem horším způsobem a je jen otázkou času, kdy nějaký šikovný hacker pomůže mafiánům nebo teroristům někoho unést pomocí samo-řiditelného auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A