O starost méně? Vozy Tesla si nyní samy detekují závadu a objednají díly v servisu

El Bunda  |  09. 05. 2019 17:35

Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu.

...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 05. 2019 18:21

No jasne, ty zkrate

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 05. 2019 04:08

Ten je úplně vygumovanej. Doufám, že se nerozmnožuje

Odpovědět  |   | 
El Bunda  |  09. 05. 2019 17:35

Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu.

...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.

Odpovědět  |   | 
Net  |  09. 05. 2019 17:36

Tak, ještě zvládnout zavolat hasiče, když se spontánně vznítí:)

A v budoucnu třeba dokáže do servisu dojet sama a uplatnit reklamaci.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  09. 05. 2019 18:31

Spontanne vzplanutie benzinoveho auta je podstatne castejsia zalezitost...

Odpovědět  |   | 
Net  |  09. 05. 2019 20:47

A které z nich volá do servisu pro díly ale nevolá hasiče?

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  09. 05. 2019 18:38

A ked sa v Tesle pokazi system co detekuje zavadu, bude tam este zalozny system co detekuje poruchu systemu co detekuje zavadu? A tak dalej...

Odpovědět  |   | 
El Bunda  |  09. 05. 2019 20:09

Kdyz je vuz natolik chytry, tak by mel byt udelan tak, aby zavady detekoval uz konstrukter ve vyvoji a do vyroby se to s ni vubec nedostalo. Vuz by si mel hlidat jen preventivni udrzbu a opotrebeni spotrebnich dilu.

...A jestli to bude spolehlive jak si myslim, tak aby to na nejaky blby zkrat neobjednalo 10x baterii a rovnou pul podvozku.

Odpovědět  |   | 

Ale zaplatit si sám nezaplatí, co?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  10. 05. 2019 07:00

Záruka?

Odpovědět  |   | 
Jig  |  10. 05. 2019 00:38

"ve vašem oblíbeném servisu" to je zas bullshit

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  10. 05. 2019 09:27

"a replacement part has been pre-shipped to your preferred Tesla Service Center"

Nikde tam neni "oblibeny servis".
Je tam "preferovany servisni centrum". Ze to nekdo nedokaze dat to translatoru, to je jinej problem.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  10. 05. 2019 11:48

Na druhou stranu mi přijde docela zvláštní, že v roce 2019 v době prakticky neustále on-line konektivity k internetu tohle nemají jiný auta. V roce 93 tohle měl McLaren F1, ale pokrok se jaksi moc nekoná.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  11. 05. 2019 09:03

Já tedy nevím, ale když se napíše o tom, že by auta byla trvale online, zvedne se bouře protestů proti možnému zneužití a špehování. A teď se najednou někdo diví, že se to nepoužívá?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 05. 2019 20:03

Proberte se z diskotéky. Každej už je dávno a dobrovolně skedovanej a nahrávanej přes svoje mobily, tablety, noťasy, modemy a cloudy a ještě za to platí horentní sumy.

Odpovědět  |   | 
Net  |  12. 05. 2019 15:59

Skoro všechna auta s pokročilými asistenty a elektronikou mají ne úplně ideální zabezpečení a jsou napadnutelná. Většinou je potřeba fyzický přístup k vozu k převzetí kontroly, ve chvíli, kdy budou auta trvale on-line to pravděpodobně nebude potřeba. Špehování je samozřejmě velký problém ,ale mnohem horší je, že tyhle vládní backdooory jsou zneužitelné mnohem horším způsobem a je jen otázkou času, kdy nějaký šikovný hacker pomůže mafiánům nebo teroristům někoho unést pomocí samo-řiditelného auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A