O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Automobilových kaskadérů je na světě spousta, zvládat nebezpečné situace na malém prostoru, navíc tak, aby vypadaly zcela přirozeně a akčně, však nedokážou všichni.
O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Napadlo vás někdy, jak těžké je stát se profesionálním kaskadérem? Musíte mít nejenom talent, ale také pořádnou dávku štěstí a chytit svou příležitost za pačesy. Kolikrát si tak musejí připadat i řidiči, kteří bez rozmyslu hazardují v běžném provozu a pak mají dokonce tu drzost vyvěsit to na internet, o těch se ale dnes naštěstí bavit nebudeme.

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Kaskadéři, kteří účinkují ve Fast & Furious Live, jsou profesionálové každým coulem. Někteří to dokazují na filmových plátnech, kde se o nich ale dočtete až v závěrečných titulcích, jiní na závodních okruzích za volanty silných speciálů. V unikátní show, která již v září dorazí také do Prahy, uvidíte kaskadérské kousky z každého dílu filmové ságy Rychle a zběsile. Na pozice kaskadérů se hlásilo přes 2000 uchazečů, místo ale bylo pouze pro deset z nich.

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Jedno místo bylo jasně dané od samotného začátku: měl jej „zarezervováno“ Chris Burns, hlavní kaskadér, jehož dlouholeté zkušenosti jej bez nadsázky posouvají mezi nejlepší na světě. Ve Fast & Furious Live to nicméně není pouze mužská záležitost. V týmu jsou i tři ženy – závodnice – z nichž té nejmladší je pouze devatenáct let!

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Naučit se všechny kousky nazpaměť není žádný med. Snad více než kdy jindy tady platí, že opakování je matka moudrosti. Za všemi těmi drifty a pálením pneumatik je složitá choreografie navržená tak, aby se k sobě auta dostala co nejblíže a průjezdy byly akční. Ostatně podívejte se na přiložené videu. Tam všechno uslyšíte přímo od těch nejpovolanějších.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků