O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Automobilových kaskadérů je na světě spousta, zvládat nebezpečné situace na malém prostoru, navíc tak, aby vypadaly zcela přirozeně a akčně, však nedokážou všichni.
O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Napadlo vás někdy, jak těžké je stát se profesionálním kaskadérem? Musíte mít nejenom talent, ale také pořádnou dávku štěstí a chytit svou příležitost za pačesy. Kolikrát si tak musejí připadat i řidiči, kteří bez rozmyslu hazardují v běžném provozu a pak mají dokonce tu drzost vyvěsit to na internet, o těch se ale dnes naštěstí bavit nebudeme.

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Kaskadéři, kteří účinkují ve Fast & Furious Live, jsou profesionálové každým coulem. Někteří to dokazují na filmových plátnech, kde se o nich ale dočtete až v závěrečných titulcích, jiní na závodních okruzích za volanty silných speciálů. V unikátní show, která již v září dorazí také do Prahy, uvidíte kaskadérské kousky z každého dílu filmové ságy Rychle a zběsile. Na pozice kaskadérů se hlásilo přes 2000 uchazečů, místo ale bylo pouze pro deset z nich.

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Jedno místo bylo jasně dané od samotného začátku: měl jej „zarezervováno“ Chris Burns, hlavní kaskadér, jehož dlouholeté zkušenosti jej bez nadsázky posouvají mezi nejlepší na světě. Ve Fast & Furious Live to nicméně není pouze mužská záležitost. V týmu jsou i tři ženy – závodnice – z nichž té nejmladší je pouze devatenáct let!

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Naučit se všechny kousky nazpaměť není žádný med. Snad více než kdy jindy tady platí, že opakování je matka moudrosti. Za všemi těmi drifty a pálením pneumatik je složitá choreografie navržená tak, aby se k sobě auta dostala co nejblíže a průjezdy byly akční. Ostatně podívejte se na přiložené videu. Tam všechno uslyšíte přímo od těch nejpovolanějších.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků