O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Automobilových kaskadérů je na světě spousta, zvládat nebezpečné situace na malém prostoru, navíc tak, aby vypadaly zcela přirozeně a akčně, však nedokážou všichni.
O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Napadlo vás někdy, jak těžké je stát se profesionálním kaskadérem? Musíte mít nejenom talent, ale také pořádnou dávku štěstí a chytit svou příležitost za pačesy. Kolikrát si tak musejí připadat i řidiči, kteří bez rozmyslu hazardují v běžném provozu a pak mají dokonce tu drzost vyvěsit to na internet, o těch se ale dnes naštěstí bavit nebudeme.

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Kaskadéři, kteří účinkují ve Fast & Furious Live, jsou profesionálové každým coulem. Někteří to dokazují na filmových plátnech, kde se o nich ale dočtete až v závěrečných titulcích, jiní na závodních okruzích za volanty silných speciálů. V unikátní show, která již v září dorazí také do Prahy, uvidíte kaskadérské kousky z každého dílu filmové ságy Rychle a zběsile. Na pozice kaskadérů se hlásilo přes 2000 uchazečů, místo ale bylo pouze pro deset z nich.

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Jedno místo bylo jasně dané od samotného začátku: měl jej „zarezervováno“ Chris Burns, hlavní kaskadér, jehož dlouholeté zkušenosti jej bez nadsázky posouvají mezi nejlepší na světě. Ve Fast & Furious Live to nicméně není pouze mužská záležitost. V týmu jsou i tři ženy – závodnice – z nichž té nejmladší je pouze devatenáct let!

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Naučit se všechny kousky nazpaměť není žádný med. Snad více než kdy jindy tady platí, že opakování je matka moudrosti. Za všemi těmi drifty a pálením pneumatik je složitá choreografie navržená tak, aby se k sobě auta dostala co nejblíže a průjezdy byly akční. Ostatně podívejte se na přiložené videu. Tam všechno uslyšíte přímo od těch nejpovolanějších.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků