O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Automobilových kaskadérů je na světě spousta, zvládat nebezpečné situace na malém prostoru, navíc tak, aby vypadaly zcela přirozeně a akčně, však nedokážou všichni.
O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

Napadlo vás někdy, jak těžké je stát se profesionálním kaskadérem? Musíte mít nejenom talent, ale také pořádnou dávku štěstí a chytit svou příležitost za pačesy. Kolikrát si tak musejí připadat i řidiči, kteří bez rozmyslu hazardují v běžném provozu a pak mají dokonce tu drzost vyvěsit to na internet, o těch se ale dnes naštěstí bavit nebudeme.

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Kaskadéři, kteří účinkují ve Fast & Furious Live, jsou profesionálové každým coulem. Někteří to dokazují na filmových plátnech, kde se o nich ale dočtete až v závěrečných titulcích, jiní na závodních okruzích za volanty silných speciálů. V unikátní show, která již v září dorazí také do Prahy, uvidíte kaskadérské kousky z každého dílu filmové ságy Rychle a zběsile. Na pozice kaskadérů se hlásilo přes 2000 uchazečů, místo ale bylo pouze pro deset z nich.

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Unikátní pohled do zákulisí: Takto se natáčela reklama pro Fast & Furious Live

Jedno místo bylo jasně dané od samotného začátku: měl jej „zarezervováno“ Chris Burns, hlavní kaskadér, jehož dlouholeté zkušenosti jej bez nadsázky posouvají mezi nejlepší na světě. Ve Fast & Furious Live to nicméně není pouze mužská záležitost. V týmu jsou i tři ženy – závodnice – z nichž té nejmladší je pouze devatenáct let!

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Do Prahy zamíří show Fast & Furious Live. Podívejte se, jak probíhají přípravy

Naučit se všechny kousky nazpaměť není žádný med. Snad více než kdy jindy tady platí, že opakování je matka moudrosti. Za všemi těmi drifty a pálením pneumatik je složitá choreografie navržená tak, aby se k sobě auta dostala co nejblíže a průjezdy byly akční. Ostatně podívejte se na přiložené videu. Tam všechno uslyšíte přímo od těch nejpovolanějších.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků