O motocykly Harley-Davidson je zájem. Zisk firmy se prudce zvýšil

O motocykly Harley-Davidson je zájem. Zisk firmy se prudce zvýšil

Americkému výrobci motocyklů Harley-Davidson vzrostl v letošním prvním čtvrtletí zisk o 44 procent na 172 milionů dolarů. Zisk byl vyšší, než čekali analytici, díky vysokému prodeji motorek.

Firma za první tři měsíce roku prodala 59 677 motocyklů a zvýšila výhled prodeje pro letošní rok, protože americká ekonomika se uzdravuje a zvyšuje se zájem o legendární motorky mezi mladšími zákazníky. Celkem plánuje dodat na trh 245 až 250 tisíc motocyklů.

Harley-Davidson v uplynulých letech v reakci na pokles poptávky ve Spojených státech zreorganizoval své výrobní aktivity a uvedl na trh levnější modely zaměřené na mladší motorkáře. Akcie společnosti loni posílily o zhruba 17 procent a nyní jsou blízko nejvyšší hodnoty od třetího čtvrtletí 2007.

Harley-Davidson patří v posledních letech k nejaktivnějším značkám na českém trhu. Nový motocykl legendární americké značky si loni v tuzemsku koupilo 316 lidí, což je o 83 více než v roce 2010. Dalších 314 harleyů se do Česka dostalo jako ojetých ze zahraničí. Celkem je v Česku registrovaných kolem 4000 strojů Harley-Davidson.

Zdroj: E15.cz 
 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 66 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků