Nový elektromobil se představil 23. února, úvodní limitovaná edice zmizela ani ne za den a lidé ho chtějí více než Tucson.
V éře digitálních premiér nových vozů je určitě složitější dostat informace ke každému potenciálnímu zákazníkovi z různých věkových skupin. Nicméně Hyundai si může po představení elektrického modelu Ioniq 5 spokojeně mnout ruce.
Limitovaná edice Ioniq 5 Edition 45 ve vysoké výbavě, s 20“ koly a solárními panely na střeše, kterou automobilka připravila pro ty nejnadšenější zájemce, byla pryč jen krátce po spuštění objednávek. Zájem o jeden z 3000 kusů limitované série dle Hyundai dokonce trojnásobně překonal nabídku.
Štěbetání na internetu a sociálních sítích dle automobilky dokonce překonalo situaci po premiéře nové generace modelu Tucson. Od evropských zákazníků se pak Ioniq 5 dočkal 236.000 projevů zájmu. Moderně střižený elektromobil je postaven na nové platformě E-GMP, nabízen je s pohonem zadních nebo všech kol a s dvěma kapacitami akumulátorů, přičemž s větší baterií o kapacitě 72,6 kWh ujede až 480 kilometrů.