O Hummer se zajímají dva indické koncerny

Americká značka Hummer, patřící pod patronát koncernu General Motors, se již několik měsíců po sobě potýká s problémy souvisejícími s poklesem prodejů. Již delší dobu se po celé USA totiž šíři nová móda, Američané si postupně uvědomují, že velká auta s vysokou spotřebou skutečně nejsou až také skvělá a to hlavně při neustále se zvyšujících cenách benzínu.

Není se tedy čemu divit, když křivka prodejů má neustále klesající tendenci. V rozmezí květen 2007 až květen 2008 klesly prodeje až o 60,2 procenta a představitelé koncernu prý začínají zvažovat, že se tížícího Hummeru zbaví. Jejich rozhodnutí možná urychlí nový impulz z Indie, o Hummer totiž projevily zájem hned dva tamní koncerny - Tata Motors a Mahindra & Mahindra.

První jmenovaná společnost, se nedávno zviditelnila koupí Jaguaru a Land Roveru, druhá jmenovaná v současnosti vyrábí jakousi indickou obměnu amerického Hummeru, přičemž její technika je početně zastoupena i v indické armádě. Mahindra & Mahindra plánuje příští rok nabídnout v Severní Americe cenově dostupný pick-up a tak by se jí vlastnictví značky Hummer mohlo eventuelně dost vyplatit.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků