O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Značka Genesis má nabídnout luxusní auta s vyšší cenovkou, kterou by potenciální klientela nepřijala, pokud by bylo na kapotě logo Hyundai.
O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

První model značky Genesis, luxusní odnože automobilky Hyundai, má docela dobře našlápnuto. Za prvních 24 hodin, kdy se začalo toto auto v Jižní Koreji prodávat, podepsalo předběžnou objednávku přes 4300 zákazníků.

Značka Genesis je vlastně „lepší Hyundai“. Následuje podobnou cestu jako například Lexus (Toyota), Infiniti (Nissan) nebo Acura (Honda). Asijské automobilky, které měly především na náročném americkém trhu image levných výrobců, nedokázaly pod původní značkou udat luxusnější a dražší modely s vyššími obchodními maržemi. Proto založily značky nové. 

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Genesis má nabídnout právě luxusní auta s vyšší cenovkou, kterou by potenciální klientela nepřijala, pokud by bylo na kapotě logo Hyundai. Sedan Genesis G90, velikostí srovnatelý s BMW řady 7, je první, následovat bude i konkurence menšího BMW řady 5 v podobě Genesis G80 a také základní sedan srovnatelný s BMW řady 3. Přijde i crossover a SUV. Uvidíme rovněž sportovní kupé s pohonem zadních kol.

Ve velkém se začne luxusní značka Genesis prodávat v první polovině roku 2016. Velká premiéra ji zřejmě čeká na lednovém autosalonu v Detroitu. Evropa si bude muset počkat, až bude mít značka Genesis kompletní modelovou řadu včetně SUV a menšího modelu s nižšími emisemi CO2.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků