O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Značka Genesis má nabídnout luxusní auta s vyšší cenovkou, kterou by potenciální klientela nepřijala, pokud by bylo na kapotě logo Hyundai.
O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

První model značky Genesis, luxusní odnože automobilky Hyundai, má docela dobře našlápnuto. Za prvních 24 hodin, kdy se začalo toto auto v Jižní Koreji prodávat, podepsalo předběžnou objednávku přes 4300 zákazníků.

Značka Genesis je vlastně „lepší Hyundai“. Následuje podobnou cestu jako například Lexus (Toyota), Infiniti (Nissan) nebo Acura (Honda). Asijské automobilky, které měly především na náročném americkém trhu image levných výrobců, nedokázaly pod původní značkou udat luxusnější a dražší modely s vyššími obchodními maržemi. Proto založily značky nové. 

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Genesis má nabídnout právě luxusní auta s vyšší cenovkou, kterou by potenciální klientela nepřijala, pokud by bylo na kapotě logo Hyundai. Sedan Genesis G90, velikostí srovnatelý s BMW řady 7, je první, následovat bude i konkurence menšího BMW řady 5 v podobě Genesis G80 a také základní sedan srovnatelný s BMW řady 3. Přijde i crossover a SUV. Uvidíme rovněž sportovní kupé s pohonem zadních kol.

Ve velkém se začne luxusní značka Genesis prodávat v první polovině roku 2016. Velká premiéra ji zřejmě čeká na lednovém autosalonu v Detroitu. Evropa si bude muset počkat, až bude mít značka Genesis kompletní modelovou řadu včetně SUV a menšího modelu s nižšími emisemi CO2.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků