O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

Značka Genesis má nabídnout luxusní auta s vyšší cenovkou, kterou by potenciální klientela nepřijala, pokud by bylo na kapotě logo Hyundai.
O Genesis G90 je zájem. Za prvních 24 hodin se prodalo 4300 aut

První model značky Genesis, luxusní odnože automobilky Hyundai, má docela dobře našlápnuto. Za prvních 24 hodin, kdy se začalo toto auto v Jižní Koreji prodávat, podepsalo předběžnou objednávku přes 4300 zákazníků.

Značka Genesis je vlastně „lepší Hyundai“. Následuje podobnou cestu jako například Lexus (Toyota), Infiniti (Nissan) nebo Acura (Honda). Asijské automobilky, které měly především na náročném americkém trhu image levných výrobců, nedokázaly pod původní značkou udat luxusnější a dražší modely s vyššími obchodními maržemi. Proto založily značky nové. 

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Genesis má nabídnout právě luxusní auta s vyšší cenovkou, kterou by potenciální klientela nepřijala, pokud by bylo na kapotě logo Hyundai. Sedan Genesis G90, velikostí srovnatelý s BMW řady 7, je první, následovat bude i konkurence menšího BMW řady 5 v podobě Genesis G80 a také základní sedan srovnatelný s BMW řady 3. Přijde i crossover a SUV. Uvidíme rovněž sportovní kupé s pohonem zadních kol.

Ve velkém se začne luxusní značka Genesis prodávat v první polovině roku 2016. Velká premiéra ji zřejmě čeká na lednovém autosalonu v Detroitu. Evropa si bude muset počkat, až bude mít značka Genesis kompletní modelovou řadu včetně SUV a menšího modelu s nižšími emisemi CO2.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků