Loni v ČR prodalo jen 250.000 nových aut, z toho si ale novou káru koupilo za zdaněné peníze jen 50.000 lidí. Tak to je český výchozí potenciál k očekávané mizerné poptávce po elektroautech (dosud 0,5 % trhu), 2x tak dražších než se spalovacím pohonem. Bez dotací, jež ve všech oblastech naprosto devastují trh (ekonomické náklady, hodnota práce), je to výstřelek pro technologické fajnšmekry, na ekologii zapomeňte. Podívejte se na https://www.casopisstavebnictvi.cz/online/... , kde v čísle 11/2019 je po registraci zdarma ke stažení vyzdrojovaná a na zásadních faktech postavená obsáhlá studie vědců ČVUT o nesmyslnosti plánovaného úplného přechodu na elektromobilitu (nejen) v ČR.
Vymyšlené články dneska brázdí každý den internetem.Už vidím jak je opravdu velký zájem na tyto auta :-D
Totez plati pro vetsinu komentaru ;-)
ceska socka nema na normalni auto natoz na elektro - tak muze jen zvatlat na internetu
otoNavštiv Tvé rodiče a popros je o pár facek...Pak se odeber do nejbližší školy a dodělej si vzdělání.......socko !
Volvo už patrí Číňanom. V Číne bude elektrické Volvo najviac ekologické,pretože je poháňané uhlím.
Co pohana teba, Ďoďo?
Hloupost dopovaná závistí, řekl bych.
Zrovna pred par dny tu byla diskuse o tom, kolik ze se to v CR vlastne prodalo EV v minulych letech. Tusim, ze to bylo zhruba 600 az 700 ks/rok. Panecku, tomu rikam silny zajem! V zemi s 10 miliony obyvatel a kdo vi s kolika firemnimi auty k tomu, se proda takovy ranec EV rocne. WOW! :-O
Ja zájem mám ale nemám peníze.
Elektro se vzhledem k neustále zvyšující ceně dobíjení nevyplatí,možná kdo jezdí kolem komína a má fotovoltaickou elektrárnu na zahradě... možná ještě ta Dacia až bude v elektrice za 400tis.,ale i tak dobíjet doma ze slunce,jinak jezdíš za +- 2,-Kč/km.....:-/
Kdo si koupí ev auto, nabíjí doma za cca 2.5kc a 1kW. Ceny Ev aut budou klesat casem.
Nekterycy i hodne rychlehttps://m.youtube.com/watch
* nekterych
Zaplatíš 20-25Kč/kwh....... kdo z vás na to má, jak říkal Jirka Paroubek.
Kdo si koupí ev auto bude v 99%dobijet doma za cca 2.5kc a 1kW.
Hlavně nebuď naivní trouba. Snad si nemyslíš, že tě doma nezinkasují. Tesla začala prodeje s vějičkou doživotního nabíjení zdarma a dnes je kde ? Gojíma je potřeba oholit. Je to naivní blbec.
By mě dost zajímalo, jak mě někdo doma zkasíruje za elektřinu, kterou si sám doma vyrobím např. díky fotovoltaice. Stop hoax, prosím.
Je tam když si koupí nyní nově S nebo X máš nabíjení zdarma na SCh. Pravda 2 majitel u téhož auta ho nema.
Tesla je na nabijeni asi tam, kde chtela bejt a kde proklamovali bejt jiz od zacatku, nabijeni zdarma bylo jasne deklarovane jen do roku 2017 a nakonec ho dostali i z velke casti auta z roku 2018 ;-) cena za nabojeni je tak silena, ze kazdy prvni majitel Tesly ma na rok zdarma 400kWh na siti SUpercharger a pak plati za kazou dalsi kWh 5-7,- dle oblasti a cen elektriny v dane oblasti, takze dolova smrtici ceny :-D
To je vazne zajimave: Posledni dobou to podle zprav od vyrobcu vypada, ze preveliky zajem je o temer kazdy druhy model EV. Ovsem kdyz tak clovek jezdi svetem sem a tam a kouka kolem sebe, obcas vidi jen Nissan Leaf, Renault ZOE a Tesly.A aby bylo tak v patek po poledni naramne veselo, zanotujte si s Marii Rottrovou "Rekni, kde ty EV jsou". :-D
Jestli to nebude tím, že auta která jste vyjmenoval se už vyrábí, zatímco zbytek naběhne sériovou výrobu teprve letos ;-)
Což u nás mě to nepřekvapuje ale v evropských metropolích ev nevidím taky téměř vůbec.
spise nez Zoe potkavam BMW i3, a vyrobci necilej na CR trh, CR trh je pro ne vysostne nezajimavej a vesmes nemaj potrebu se jim zabejvat jinak nez ze nekdo z prodeje automobilky jedna s mistnim zastoupenim automobilky, takze to ze se tu na silnicich tolik EV nevidi neznamena, ze v jinych statech to tak je taky, letme projeti po Norsku, Nizozemsku, Svicarsku ale i netrych mestech nemecka ci Francie, a mel by jsi presne opacne znejici posttotez se da napsat o nekterych mestech USA a Kanady
Zájem je POUZE tam, kde to zelený bolševik zvýhodnil dotací nebo naopak uhlíkovou daní brutálně znevýhodnil spalováky.Tam kde dotace nejsou o to žádnej zájem není, akorát pár fanatiků typu youtuber elektrodad atd.
Zelený bolševik... a ty jako nezijes na této planetě? Nebo je to úplně jedno, když se řeší ekologie? Všechno co mě omezí na mem komfortu je “ekoterorismus”, za chvíli dopadneme fakt blbě. Já jsem pro, aby se lidem s V8 a více prostě výrazně zvýšily daně a ty pak byly použity na krytí smysluplných ekologických aktivit, které budou mít vliv na zlepšování životního prostředí. Pokud mám nést zodpovědnost, tak ať to pocítím a ne jen plnou hubu hloupých keců jak chráním planetu.
Tak pravda je, že bez dotace jsou ceny zatím mimo. Na druhou stranu elektro asi nebude konečná cesta. Musí být kde a co dobíjet a to co se musí někde nějak vyrobit. Což může být a bude problém. Je ale pravda, že teď bych do domku o nějakém PHEV s malým spalovákem na cestu práce, školka, škola klidně uvažoval.A když už jsme u elektra... cesta Hondy CRV kdy spalovák vyrábí "proud" pro elektromotor mi přijde úplně ujetá.
Nemusí nutně být. Tento způsob je hodně starý.
I u nás jsou dotace, i když jenom pro OSVČ. A právě i elektrodad tu dotaci čerpal. Resp. dle jeho info o ni požádal a byla mu schválena. Takže je sice fanatik do EV, ale na Teslu 3 za min. 1,2 mil. si dotaci vzal.
Dotace (pro firmy) by sla asi i z nektereho z operacnich programu MPO.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.