O Čezetu nemá nikdo zájem. Výrobce elektrického prasete míří do insolvence

29 komentářů

HRD
21. ledna • 17:42

Chybí tomu dvoubarevné provedení, což byl u originálu standart. Disky kol jsou hnusný, a jako se říká, že kola dělaj auto, tak tady kola podělaj celej skůtr. No a ta elektrika tomu dala poslední ránu. Pěknej čtyřtaktní rotax nebo honda, a je stylovka jako blázen. Úlitba elektrobohům nevyšla...

Toky
22. ledna • 10:52

Ja by som povedal, že takýto retro design osloví len ozaj pamätníkov - rozumej tých, ktorí na prasa majú nostalgicky pekné spomienky. Tých (50 rokov a viac) predpokladám ale neosloví druh pohonu a už vôbec nie cena. Ale môžem sa mýliť.
Ja mám 46 a prasa sa mi zdalo vždy škaredé, roky tomu vôbec nijako nepomohli.
Ale priznám sa, že ma retro všeobecne nijako neoslovuje.

brk77
23. ledna • 7:36

Já pamětník moc nejsem. Jako na cestách jsem to občas zahlédl, ale úplně jsem to ignoroval. Vlastně jsem to výrazněji zaregistrovával až po reklamní kampani některého z mobilních operátorů. Mám rad tuhle reinkarnaci starých věcí v moderní podobě, takže se mi libí Fiat 500, libí se mi PT Cruiser a hodně se mi líbí i tohle. Nemám problém s barvami. Líbí se mi spíš retro, než repliky dobových věcí. Nevadí mi ani ty kola a ani ten elektrický pohon. Co mi ale vadí, je cena. Ano, porovnávat jednu a dvě stopy není úplně košér, ale nemůžu si pomoct. Já prostě vidím, že za tyhle prachy koupím Dustera.

Josef Hranec
21. ledna • 12:25

Dejte tam spalovací motor min 125 ccm. A snižte cenu. V segmentu elektroskútru je velice silná konkurence z Číny a bohužel i levnější. Za 300000 Kč s dojezdem 200 km ( v prvním roce) si toto může koupit jenom blázen, nebo člověk, který vzpomíná na své mládi a není mu líto peněz.

iPace
22. ledna • 8:25

tady spousta lidi nechape ze se spalovakem by to asi nedostali vubec na trh, nemeli by finance na vsechny atesty a homologace, takze by skoncili jeste ve vetsich sra.....

HRD
21. ledna • 17:43

Vzpomínal bych na své mládí - ale na originálním "voňavým" dvoutaktu. ;-)

moje jmeno
21. ledna • 11:50

Prase.... Najde se někdo, kdo si stejně jako já nepamatuje, že by se tomuto skútru v minulosti říkalo "prase"? Trochu mi to připomíná tu rádoby mnohokrát opakovanou senzaci o pistáciové Fabii....

🗿™
21. ledna • 18:08
21. ledna • 12:06

Tchán měl 501, spolužák měl 502. Jinak než prase, tomu nikdo neřekl. Měl jsem v té době,kolem roku 1971, ČZ 477 se 175ccm motorem. Když jsem musel jet na praseti, tak to proti té motorce bylo utrpení. Jednostranné uložení kol z toho dělalo štafle, řazení nahoru patou, brzdy pro srandu králíkům, a světlo které v zatáčce mířilo do pr...le. O přístupu k motoru, nebo výměně řetězu nemluvě.

jirik
21. ledna • 13:14

To je blbost. Měl jsem 502 se startérem a nikdo nikdy tomu prase neříkal. A to jsem na ni jezdil více jak 15 let.

🗿™
21. ledna • 15:11

Rict komunistovi,ze je prase,to byl jisty kriminal a pohroma pro rodinu.
Takze mistni komunista,ktery vyfasoval motocykl,protoze na automobil nemel postaveni v komunisticke mafii , tak se rikalo,PRASE jede. No a tak to zustalo nestastnemu skutru - prezdivka PRASE.
Je tady dost komunistu,Mirek , M , Tekmont, Twat , Franta ,Jan a jini vyslouzili komuniste,kteri to zajiste nepotvrdi. Zbabelci jsou radi,ze prezili a nikdo jim neublizil tak,jako oni nicili zivoty jinym ,jen pro radost z toho,ze muzou,ze jsou komunisti.
Tolik o Praseti z doby komunismu.

!
21. ledna • 19:46

A já doteď myslel, že PRASE se říká akorát tobě, blbe. Tobě evidentně kámoši z STB stihli skartovat tvou dokumentaci a teď si tady hraješ na komunistobijce, blbe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirik
21. ledna • 20:13

Bože, jak může být někdo takový idiot?

M
21. ledna • 15:41

Jo, jo. Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. A navíc máš zamlženou skleněnou kouli.:-D

jirik
21. ledna • 15:26

No nevím. Já v té době žil více jak 30 let, komunistou, svazákem ani pionýrem jsem nebyl a otec by mě asi přerazil, kdybych se jen zmínil, kdyby ano. Ale že by to bylo tak jak píšete, tak to si nevzpomínám. Možná ale byly na Mamulově Ostravsku jiné podmínky než u vás. Kdo ví, kdo to byl Mamula, tak možná ví o čem píšu.

M
21. ledna • 13:53

Ehm...., název může být místní záležitost, výše popsané vlastnosti jsou bohužel obecné. Jsem se na tom také párkrát svezl. Osobně před vámi smekám, že jste na tom vehiklu strávil 15 let.

jirik
21. ledna • 14:20

Není proč smekat. Skútr byl sice těžší, ale jízda na něm plavná a kupodivu i bezpečná. Když se mi na tom podařilo jednou položit na bok, tak mě karosérie ochránila od odřenin.
Nebylo to určeno k nějaké sportovní jízdě, to ani náznakem, ale za plexi štítem nebylo pro řidiče problém jet i za silného deště. Spolujezdec už to ale tak dobré neměl, ale i tak byl méně mokrý jak spolujezdec jedoucí souběžně na Jawa 250.
Rád na to vzpomínám.

🗿™
21. ledna • 10:59

Musim rict,ze je tady docela klidek - pubertaci maji online skolu a komunisticti duchodci lovi slevy ,takze parada , na chvili asi.

🗿™
21. ledna • 11:20

Co ty jsi za idiota, to nemá obdoby. To dokáže jen kovaný komunista.

Nepřítel
21. ledna • 10:40

Nenažranost je poslala do pekla

Kankunen
21. ledna • 10:04

V elektrice každý myslel, že si na dotacích namastí kapsu, ale dokázal to jen jeden, byl první a je vyjímečný jako Pelé ve fotbale.

iPace
22. ledna • 8:21

Rivianu se to celkem taky dari, jen na to jdou pomaleji a bez velkeho medialniho halo

🗿™
21. ledna • 10:14

Jenze Musk jede v predem domluvenem mega podvodu s ucasti vlady USA.

🗿™
21. ledna • 9:38

Slusny spalovaci motor a trada do Indie a Vietnamu.
Pri rozumne cene bude hned vyprodano

iPace
22. ledna • 8:20

se Slusnym spalovakem by je tak jak tak v tech zemich rozdrtila velvna Cina ;-) Prase nemelo sanci uspet s tim business modelem ktery zkouseli, psal jsem to tu jiz tenkrat kdys se tu psalo to tom jak vybrali tech 20 micu, ostatne ja s nima jednal o mozne investici, nabil jsem ale dojmu ze je to cele jen o tom jak rychle zbohatnout a zakaznik az na 3 mozna 4 miste, jako amater jsem si pripadal ze jednam jeste s vetsima amaterama B-]

jogurt
21. ledna • 9:47

čínské konkurenci za desetinovou cenu to nemá šanci konkurovat

Jedna Bedna
21. ledna • 9:42

Přesně to je ten problém...rozumná cena. Za 400+k by to koupil opravdu jen blázen.

jogurt
21. ledna • 9:46

Ale před rokem a půl se prsili šílenou frontou objednávek..... bylo jich 6 (slovy šest) :-D

Ne321
21. ledna • 10:34

Tak z pohledu nekoho kdo chtel vyrabet stovky kusu rocne je sest objednavek opravdu silene cislo. :-D

Doporučujeme

Články odjinud