Nynější Fiat Stilo možná neskončí, chce ho vyrábět srbská Zastava

Proč vydávat mnoho peněz na vývoj vlastních vozů, když stačí zakoupit licenci, fungující technologie a začít vyrábět zavedený vůz. Zhruba tímto heslem se řídí srbská automobilka Zastava. Ta v říjnu loňského roku uzavřela smlouvu o nákupu licence na výrobu vozu Fiat Punto minulé generace (celá zpráva). Nyní Srbové opět jednají s Fiatem a cílem by měla být dohoda o prodeji licence na další vůz. Dle dostupných informací by se mělo jednat o licenci na dnešní generaci Stila, které se dočká nástupce na podzim letošního roku.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků