Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Vedení společnosti Capricorn GmbH, která spravuje závodní okruh Nürburgring včetně přilehlých budov a příslušenství, se rozhodlo zrušit dočasný rychlostní limit platný na dráze Severní smyčky, nebo chcete-li Nordschleife.

Jen připomeneme, že rychlostní limit v určitých úsecích zde byl zaveden v reakci na smrtelnou nehodu Nissanu GT-R GT3, který se vznesl na místě zvaném Flugplatz a skončil mezi diváky. Jeden z diváků zahynul, další byli zraněni.

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Web Pistonheads uvádí, že vedení okruhu po důkladné analýze dat rozhodlo o zrušení limitu (platil jen pro závodní auta během oficiálních závodů, nikoli pro veřejnost). Zatím se ale neví, jestli také znovu dovolí automobilkám provádět testovací jízdy a měření časů na kolo.

Současně se zrušením limitů se ale připravuje radikální přestavba Nordschleife. Má se týkat celkem 16 důležitých bodů a vedle rozšíření bezpečnostní zóny se zákazem vstupu v okolí rizikových míst se počítá i se zesílením svodidel a také, trochu překvapivě, s úpravou profilu tratě a jejího povrchu.

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Otázka je, jestli se tím nezničí duch Nordschliefe. Na druhou stranu, v téměr devadesátileté historii okruhu prošla Nordschleife mnohokrát radikální přestavbou. Okruh, jak ho známe dnes, vznikl v 80. letech během výstavby nového moderního okruhu pro F1. Od té doby se Nordschleife prakticky nezměnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků