Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Vedení společnosti Capricorn GmbH, která spravuje závodní okruh Nürburgring včetně přilehlých budov a příslušenství, se rozhodlo zrušit dočasný rychlostní limit platný na dráze Severní smyčky, nebo chcete-li Nordschleife.

Jen připomeneme, že rychlostní limit v určitých úsecích zde byl zaveden v reakci na smrtelnou nehodu Nissanu GT-R GT3, který se vznesl na místě zvaném Flugplatz a skončil mezi diváky. Jeden z diváků zahynul, další byli zraněni.

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Web Pistonheads uvádí, že vedení okruhu po důkladné analýze dat rozhodlo o zrušení limitu (platil jen pro závodní auta během oficiálních závodů, nikoli pro veřejnost). Zatím se ale neví, jestli také znovu dovolí automobilkám provádět testovací jízdy a měření časů na kolo.

Současně se zrušením limitů se ale připravuje radikální přestavba Nordschleife. Má se týkat celkem 16 důležitých bodů a vedle rozšíření bezpečnostní zóny se zákazem vstupu v okolí rizikových míst se počítá i se zesílením svodidel a také, trochu překvapivě, s úpravou profilu tratě a jejího povrchu.

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Otázka je, jestli se tím nezničí duch Nordschliefe. Na druhou stranu, v téměr devadesátileté historii okruhu prošla Nordschleife mnohokrát radikální přestavbou. Okruh, jak ho známe dnes, vznikl v 80. letech během výstavby nového moderního okruhu pro F1. Od té doby se Nordschleife prakticky nezměnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků