Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Vedení společnosti Capricorn GmbH, která spravuje závodní okruh Nürburgring včetně přilehlých budov a příslušenství, se rozhodlo zrušit dočasný rychlostní limit platný na dráze Severní smyčky, nebo chcete-li Nordschleife.

Jen připomeneme, že rychlostní limit v určitých úsecích zde byl zaveden v reakci na smrtelnou nehodu Nissanu GT-R GT3, který se vznesl na místě zvaném Flugplatz a skončil mezi diváky. Jeden z diváků zahynul, další byli zraněni.

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Web Pistonheads uvádí, že vedení okruhu po důkladné analýze dat rozhodlo o zrušení limitu (platil jen pro závodní auta během oficiálních závodů, nikoli pro veřejnost). Zatím se ale neví, jestli také znovu dovolí automobilkám provádět testovací jízdy a měření časů na kolo.

Současně se zrušením limitů se ale připravuje radikální přestavba Nordschleife. Má se týkat celkem 16 důležitých bodů a vedle rozšíření bezpečnostní zóny se zákazem vstupu v okolí rizikových míst se počítá i se zesílením svodidel a také, trochu překvapivě, s úpravou profilu tratě a jejího povrchu.

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Otázka je, jestli se tím nezničí duch Nordschliefe. Na druhou stranu, v téměr devadesátileté historii okruhu prošla Nordschleife mnohokrát radikální přestavbou. Okruh, jak ho známe dnes, vznikl v 80. letech během výstavby nového moderního okruhu pro F1. Od té doby se Nordschleife prakticky nezměnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků