Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Nürburgring zruší rychlostní limit, ale provede přestavbu tratě

Vedení společnosti Capricorn GmbH, která spravuje závodní okruh Nürburgring včetně přilehlých budov a příslušenství, se rozhodlo zrušit dočasný rychlostní limit platný na dráze Severní smyčky, nebo chcete-li Nordschleife.

Jen připomeneme, že rychlostní limit v určitých úsecích zde byl zaveden v reakci na smrtelnou nehodu Nissanu GT-R GT3, který se vznesl na místě zvaném Flugplatz a skončil mezi diváky. Jeden z diváků zahynul, další byli zraněni.

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Web Pistonheads uvádí, že vedení okruhu po důkladné analýze dat rozhodlo o zrušení limitu (platil jen pro závodní auta během oficiálních závodů, nikoli pro veřejnost). Zatím se ale neví, jestli také znovu dovolí automobilkám provádět testovací jízdy a měření časů na kolo.

Současně se zrušením limitů se ale připravuje radikální přestavba Nordschleife. Má se týkat celkem 16 důležitých bodů a vedle rozšíření bezpečnostní zóny se zákazem vstupu v okolí rizikových míst se počítá i se zesílením svodidel a také, trochu překvapivě, s úpravou profilu tratě a jejího povrchu.

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Mladí řidiči se více bojí ostatních řidičů než vlastní smrti, ukázal průzkum

Otázka je, jestli se tím nezničí duch Nordschliefe. Na druhou stranu, v téměr devadesátileté historii okruhu prošla Nordschleife mnohokrát radikální přestavbou. Okruh, jak ho známe dnes, vznikl v 80. letech během výstavby nového moderního okruhu pro F1. Od té doby se Nordschleife prakticky nezměnila.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST: S Mitsubishi L200 jsme postavili lesní posed. Ale hodí se i na výlety?

Mitsubishi L200 Invite+ a Instyle

Nové Mitsubishi L200 je skvělé auto na práci. Jak si ale povede jako auto pro každý den?

25.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

24.  2.  2020 | Svět motorů | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků