Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Vedení Nürburgringu opět zdražuje. Pro příští rok se chystá zdražení jak jednotlivých jízd, tak i roční karty. Jízdy zdraží o 5 až 7 %, roční karta dokonce o 15 %. Pokud si ale roční kartu koupíte do konce roku 2015, máte ji ještě za původní cenu.

Příští rok tak na modernizovaném Nürburgringu zaplatíte za jednu jízdu 29 eur, za čtyři jízdy 105 eur a za devět jízd 220 eur. Ještě je možné si zakoupit jízdenku na 25 kol, která vás vyjde na 550 eur. Za to se ještě před lety dala koupit roční karta.

Ceník jízd na Nürburgringu Nordschelife pro rok 2016
Jízdenka Cena 2016 Cena v Kč* Cena za kolo
1 kolo €29 783,- €29 / 783,-
4 kola €105 2835,- €26,25 / 709,-
9 kol €220 5940,- €24,44 / 660,-
25 kol €550 14 850,- €22 / 594,-
Roční** €1900 51 300,-  
*podle kurzu 27 Kč/€
**umožňuje neomezený vstup na dráhu GP

Jízdenka na celý rok pak stojí 1900 eur, což je poměrně velké zdražení z loňských a předloňských 1650 eur. Když se to rozpočítá nejnižší možnou cenou kola, tedy 22 eur v případě jízdenky na 25 kol, musíte najezdit aspoň 87 kol, aby začala roční jízdenka dávat smysl.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Výhodou roční karty je, že se svezete „zdarma“ i na novém okruhu GP bez časového omezení, pokud jsou na něm volné jízdy. Původně diskutovaný systém o omezeném počtu jízd na každý den a jejich dražbě byl opuštěn. Ještě že tak...

Existují také různé kluby, které pořádají na Nordschleife celodenní akce. Má to jednu obrovskou výhodu. Zaprvé je na okruhu výrazně méně lidí. Zadruhé se jedná vesměs o zkušené a dobré jezdce. Zatřetí zaplatíte ve výsledku méně a svezete se nesrovnatelně lépe. Často totiž bývá otevřená celá rovinka Döttinger Höhe a tím se zážitek z Nordschleife posouvá na úplně jinou úroveň.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků