Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Vedení Nürburgringu opět zdražuje. Pro příští rok se chystá zdražení jak jednotlivých jízd, tak i roční karty. Jízdy zdraží o 5 až 7 %, roční karta dokonce o 15 %. Pokud si ale roční kartu koupíte do konce roku 2015, máte ji ještě za původní cenu.

Příští rok tak na modernizovaném Nürburgringu zaplatíte za jednu jízdu 29 eur, za čtyři jízdy 105 eur a za devět jízd 220 eur. Ještě je možné si zakoupit jízdenku na 25 kol, která vás vyjde na 550 eur. Za to se ještě před lety dala koupit roční karta.

Ceník jízd na Nürburgringu Nordschelife pro rok 2016
Jízdenka Cena 2016 Cena v Kč* Cena za kolo
1 kolo €29 783,- €29 / 783,-
4 kola €105 2835,- €26,25 / 709,-
9 kol €220 5940,- €24,44 / 660,-
25 kol €550 14 850,- €22 / 594,-
Roční** €1900 51 300,-  
*podle kurzu 27 Kč/€
**umožňuje neomezený vstup na dráhu GP

Jízdenka na celý rok pak stojí 1900 eur, což je poměrně velké zdražení z loňských a předloňských 1650 eur. Když se to rozpočítá nejnižší možnou cenou kola, tedy 22 eur v případě jízdenky na 25 kol, musíte najezdit aspoň 87 kol, aby začala roční jízdenka dávat smysl.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Výhodou roční karty je, že se svezete „zdarma“ i na novém okruhu GP bez časového omezení, pokud jsou na něm volné jízdy. Původně diskutovaný systém o omezeném počtu jízd na každý den a jejich dražbě byl opuštěn. Ještě že tak...

Existují také různé kluby, které pořádají na Nordschleife celodenní akce. Má to jednu obrovskou výhodu. Zaprvé je na okruhu výrazně méně lidí. Zadruhé se jedná vesměs o zkušené a dobré jezdce. Zatřetí zaplatíte ve výsledku méně a svezete se nesrovnatelně lépe. Často totiž bývá otevřená celá rovinka Döttinger Höhe a tím se zážitek z Nordschleife posouvá na úplně jinou úroveň.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků