Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Vedení Nürburgringu opět zdražuje. Pro příští rok se chystá zdražení jak jednotlivých jízd, tak i roční karty. Jízdy zdraží o 5 až 7 %, roční karta dokonce o 15 %. Pokud si ale roční kartu koupíte do konce roku 2015, máte ji ještě za původní cenu.

Příští rok tak na modernizovaném Nürburgringu zaplatíte za jednu jízdu 29 eur, za čtyři jízdy 105 eur a za devět jízd 220 eur. Ještě je možné si zakoupit jízdenku na 25 kol, která vás vyjde na 550 eur. Za to se ještě před lety dala koupit roční karta.

Ceník jízd na Nürburgringu Nordschelife pro rok 2016
Jízdenka Cena 2016 Cena v Kč* Cena za kolo
1 kolo €29 783,- €29 / 783,-
4 kola €105 2835,- €26,25 / 709,-
9 kol €220 5940,- €24,44 / 660,-
25 kol €550 14 850,- €22 / 594,-
Roční** €1900 51 300,-  
*podle kurzu 27 Kč/€
**umožňuje neomezený vstup na dráhu GP

Jízdenka na celý rok pak stojí 1900 eur, což je poměrně velké zdražení z loňských a předloňských 1650 eur. Když se to rozpočítá nejnižší možnou cenou kola, tedy 22 eur v případě jízdenky na 25 kol, musíte najezdit aspoň 87 kol, aby začala roční jízdenka dávat smysl.

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Výhodou roční karty je, že se svezete „zdarma“ i na novém okruhu GP bez časového omezení, pokud jsou na něm volné jízdy. Původně diskutovaný systém o omezeném počtu jízd na každý den a jejich dražbě byl opuštěn. Ještě že tak...

Existují také různé kluby, které pořádají na Nordschleife celodenní akce. Má to jednu obrovskou výhodu. Zaprvé je na okruhu výrazně méně lidí. Zadruhé se jedná vesměs o zkušené a dobré jezdce. Zatřetí zaplatíte ve výsledku méně a svezete se nesrovnatelně lépe. Často totiž bývá otevřená celá rovinka Döttinger Höhe a tím se zážitek z Nordschleife posouvá na úplně jinou úroveň.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků