Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Nürburgring zdražuje. Příští rok zaplatíte za jedno kolo už 29 eur

Vedení Nürburgringu opět zdražuje. Pro příští rok se chystá zdražení jak jednotlivých jízd, tak i roční karty. Jízdy zdraží o 5 až 7 %, roční karta dokonce o 15 %. Pokud si ale roční kartu koupíte do konce roku 2015, máte ji ještě za původní cenu.

Příští rok tak na modernizovaném Nürburgringu zaplatíte za jednu jízdu 29 eur, za čtyři jízdy 105 eur a za devět jízd 220 eur. Ještě je možné si zakoupit jízdenku na 25 kol, která vás vyjde na 550 eur. Za to se ještě před lety dala koupit roční karta.

Ceník jízd na Nürburgringu Nordschelife pro rok 2016
Jízdenka Cena 2016 Cena v Kč* Cena za kolo
1 kolo €29 783,- €29 / 783,-
4 kola €105 2835,- €26,25 / 709,-
9 kol €220 5940,- €24,44 / 660,-
25 kol €550 14 850,- €22 / 594,-
Roční** €1900 51 300,-  
*podle kurzu 27 Kč/€
**umožňuje neomezený vstup na dráhu GP

Jízdenka na celý rok pak stojí 1900 eur, což je poměrně velké zdražení z loňských a předloňských 1650 eur. Když se to rozpočítá nejnižší možnou cenou kola, tedy 22 eur v případě jízdenky na 25 kol, musíte najezdit aspoň 87 kol, aby začala roční jízdenka dávat smysl.

Video | Život řidiče | Bezpečnost | Sportovní auta

Pět rad, jak přežít volné jízdy pro veřejnost na Nürburgringu Nordschleife

Výhodou roční karty je, že se svezete „zdarma“ i na novém okruhu GP bez časového omezení, pokud jsou na něm volné jízdy. Původně diskutovaný systém o omezeném počtu jízd na každý den a jejich dražbě byl opuštěn. Ještě že tak...

Existují také různé kluby, které pořádají na Nordschleife celodenní akce. Má to jednu obrovskou výhodu. Zaprvé je na okruhu výrazně méně lidí. Zadruhé se jedná vesměs o zkušené a dobré jezdce. Zatřetí zaplatíte ve výsledku méně a svezete se nesrovnatelně lépe. Často totiž bývá otevřená celá rovinka Döttinger Höhe a tím se zážitek z Nordschleife posouvá na úplně jinou úroveň.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků