Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

A máme tady další omezení na Nordschleife. Po zavedení rychlostního limitu na dráze pro závodní auta nyní přišlo vedení Nürburgingu s dalším překvapivým krokem. Zakázalo jakékoli pokusy o překonání traťového rekordu a vlastně i o měření časů na kolo.

I když si automobilky pronajmou trať samy pro sebe, je měření časů zakázáno. Čas na kolo je přitom u některých vozů přímo klíčový marketingový údaj. Vedení okruhu uvádí, že bude zákaz trvat do konce roku, pak se prý uvidí.

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Volných jízd pro veřejnost se to svým způsobem netýká, protože během těch je měření časů na kolo zakázáno už dávno, stejně tak pořizování videa a fotografií během jízdy... Jak se to dodržuje, to asi víte sami. Pro veřejnost paradoxně neplatí zmíněné rychlostní limity, ty přichází v platnost jen při závodech.

Zákaz, který je reakcí na nedávnou smrtelnou nehodu během závodu VLN, přišel ve chvíli, kdy se na okruh chystal Koenigsegg se svým vozem One:1 ve snaze stanovit nový rekord pro produkční auta. Do konce roku tak nové pokusy určitě neuvidíme a kdo ví, jak to bude potom.

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků