Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

A máme tady další omezení na Nordschleife. Po zavedení rychlostního limitu na dráze pro závodní auta nyní přišlo vedení Nürburgingu s dalším překvapivým krokem. Zakázalo jakékoli pokusy o překonání traťového rekordu a vlastně i o měření časů na kolo.

I když si automobilky pronajmou trať samy pro sebe, je měření časů zakázáno. Čas na kolo je přitom u některých vozů přímo klíčový marketingový údaj. Vedení okruhu uvádí, že bude zákaz trvat do konce roku, pak se prý uvidí.

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Volných jízd pro veřejnost se to svým způsobem netýká, protože během těch je měření časů na kolo zakázáno už dávno, stejně tak pořizování videa a fotografií během jízdy... Jak se to dodržuje, to asi víte sami. Pro veřejnost paradoxně neplatí zmíněné rychlostní limity, ty přichází v platnost jen při závodech.

Zákaz, který je reakcí na nedávnou smrtelnou nehodu během závodu VLN, přišel ve chvíli, kdy se na okruh chystal Koenigsegg se svým vozem One:1 ve snaze stanovit nový rekord pro produkční auta. Do konce roku tak nové pokusy určitě neuvidíme a kdo ví, jak to bude potom.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků