Polovina z tech aut ma ESP ... vypnuty. Hold s nim to neni zabava ...(u produkce za poslednich cca 7 let je na okruhu jedno jestli mate ESP vypnuto nebo zapnuto .. cas je stejnej a zajet miniaturni rozdil chce uz dobryho borce)
Myslím, že nejde tak o čas jako o to, že ti to "kecá" do řízení. Jde o to, že třeba počítáš s určitým prokluzem, ale autu se to nelíbí a začne blbnout s brzdama a výkonem, protože si myslí, že máš trable. A ty se mezitím vztekáš, že na tebe auto vůbec nereaguje a kazí ti to jízdu. Podobnej problém je třeba s přestarostlivým ABS, který začne reagovat přehnaně brzo. To samozřejmě neplatí u supersportů a aut určených na dovádění. Ty už mají několik let spoustu režimů ESP, ABS a dalších systemů přímo určených na okruhové ježdení.
Poučení: Honda S2000 kouše. Předokolky s měkkým podvozkem plavou. Olej v zatáčce zabíjí motorkáře. Nordschleife kouše.
sem si rikal ze ty motorky v te zatacce padali nejak uplne samy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.