Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Nürburgring už byl zase prodán. Tentokrát ruskému miliardáři

Pravděpodobně jste zaznamenali, že v roce 2012 společnost provozující komplex legendárního závodního okruhu Nürburgring zbankrotovala. Zatímco by nad tím člověk normálně mávl rukou, pro automobilového nadšence má Nürburgring zvláštní status. Může se tu totiž prakticky kdykoli volně projet.

Nadšenci z celého světa žili ve strachu, že se jejich modla pro veřejnost definitivně uzavře. Jenže pak se do hry vložil dodavatel dílů pro motorsport, společnost Capricorn. Ta má na Nürburgringu vývojové centrum a výrobu.

#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

#UNDER8 je realitou. Mégane RS stanovil na Nürburgringu nový rekord

Bohužel celý proces převodu majetku zkolaboval, když Evropská Unie zablokovala slíbenou státní pomoc pro Capricorn. I když není k dispozici oficiální stanovisko, říká se, že Capricorn nesehnal dalších asi 100 milionů eur.

A právě majoritní podíl Capricornu, který má údajně hodnotu asi 77 milionů eur, nyní odkoupil ruský miliardář Viktor Charitonin. Zatímco se zvedají hlasy nevole a panuje strach, co ruský investor s okruhem udělá, svým způsobem ho zachránil, protože provoz okruhu stojí peníze a ty Capricornu prostě došly. Neměl už ani na výplaty zaměstnanců.

Viktor Charitonin nicméně patří k lidem, pro které pár milionů eur neznamená nic než takový menší vedlejší náklad, takže aspoň pokud jde o peníze, je okruh v dobrých rukou. A nový majoritní vlastník má evidentně i dobrý vkus, když se přihlásil na závod Mille Miglia s Mercedesem 500K z roku 1935.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků