Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Švédský Koenigsegg vyrazí příští rok na Nürburgring. Ambice nejsou malé, švédská automobilka chce pokořit Porsche 918 Spyder, které zde předvedlo čas 6 minut a 57 sekund. Oficiální pokus proběhne hned začátkem příštího roku. Tedy až to počasí dovolí.

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Na legendární trať vyrazí švédská raketa One:1 představená letos v Ženevě. Přeplňovaný pětilitrový osmiválec vyprodukuje 1360 koní, což přeloženo znamená, že tento stroj disponuje výkonem 1 MW. Na autě je samozřejmě aktivní aerodynamika a mnoho dalších vyspělých technologií. Teoreticky by One:1 neměl mít problém zajet čas pod sedm minut, respektive pokořit Porsche 918 Spyder.

Koenigsegg Agera One:1 nabídne výkon 1 MW a maximálku přes 440 km/h

Koenigsegg Agera One:1 nabídne výkon 1 MW a maximálku přes 440 km/h

Podle některých zdrojů to ale není všechno. Na Nürburgring údajně bude vypuštěn také „slabší“ model Agera R a i ten by měl zvládnout čas pod sedm minut. I v tomto případě údajně má Koenigsegg na to, aby pokořil Porsche 918 Spyder. Jsme velmi zvědaví na to, zda švédské značce tento double opravdu vyjde. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků