Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Nürburgring: Koenigsegg chce skalp Porsche 918 Spyder

Švédský Koenigsegg vyrazí příští rok na Nürburgring. Ambice nejsou malé, švédská automobilka chce pokořit Porsche 918 Spyder, které zde předvedlo čas 6 minut a 57 sekund. Oficiální pokus proběhne hned začátkem příštího roku. Tedy až to počasí dovolí.

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Podívejte se, jak Porsche 918 Spyder rozdrtilo rekord Nordschleife

Na legendární trať vyrazí švédská raketa One:1 představená letos v Ženevě. Přeplňovaný pětilitrový osmiválec vyprodukuje 1360 koní, což přeloženo znamená, že tento stroj disponuje výkonem 1 MW. Na autě je samozřejmě aktivní aerodynamika a mnoho dalších vyspělých technologií. Teoreticky by One:1 neměl mít problém zajet čas pod sedm minut, respektive pokořit Porsche 918 Spyder.

Koenigsegg Agera One:1 nabídne výkon 1 MW a maximálku přes 440 km/h

Koenigsegg Agera One:1 nabídne výkon 1 MW a maximálku přes 440 km/h

Podle některých zdrojů to ale není všechno. Na Nürburgring údajně bude vypuštěn také „slabší“ model Agera R a i ten by měl zvládnout čas pod sedm minut. I v tomto případě údajně má Koenigsegg na to, aby pokořil Porsche 918 Spyder. Jsme velmi zvědaví na to, zda švédské značce tento double opravdu vyjde. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků