Dobrý den, souhlasím s tím, že má celkem mizerné to odhlučnění. Nedávno jsem viděl, že dělají takové služby tady: https://www.2din.cz/vw-montaze/vw-passat-b8-o... ... tak přemýšlím, že do toho zainvestuju a nechám ho pořádně odhlučnit.
Po nějaké době nakouknu do Autorevue a zaujal mne tento článek a k tomu tato "diskuse" se známými "reprezentanty". Nedalo mi, abych nepřispěl do mlýna... :-)Dávám odkaz na fotky "nového" Passatu (samozřejmě jde jen o předběžné návrhy - fotky, ale asi se bude šetřit a tím to může být blízko realitě) :https://www.auto.cz/novy-volkswagen-passat-se... ... Z mého hlediska všechno naprosto vpořádku, interiér jak má být, klimatizace ovládána knoflíky a nemusí se hledat v menu dotykové obrazovky a stejně tak je řada ovládacích prvků dostupná řidiči po hmatu, čili perfektní ergomomie. Sedačky perfektní - příplatkové s větráním jsem mohl pořádně vyzkoušet, jsou lepší jak v Superbu a předpokládám, že v "novém" Passatu nebudou horší. Design Passatu neurazí - konzervativní standard (nejsem příznivcem extravagancí revolučních změn jako třeba u Francouzů s pevným středem volantu nebo s "budíkama" nad volantem, či gumovými ochrannými "plástvemi" na dveřích,...). Chápu ale, že někdo chce "dynamiku" a ocení Civic nebo třeba ten francouzský "kaktus", neodsuzuji to, každému se líbí něco jiné a je možnost volby. Nadával bych, pokud by ta volba neexistovala.Střední třída určitě v nabídce na trhu zůstane, je jen otázkou množství výběru, ale já problém nevidím, v nejhorším se zúží jen na MB a Lexus a to mi stačí. To je ale jen teorie, Passat a Superb určitě zůstanou a budou se dál vyrábět, fleetoví zákazníci budou stále a také řada soukromníků u této kategorie zůstane. Je na každém, co si zvolí a pro co se rozhodne. Stačí si vyzkoušet a porovnat. Já tedy ve volbě například mezi Superb a Kodiaq jasně beru Superb a stejně tak bych volil v případě VW ten Passatvůči Tiguanu. Dokážu si ale představit, že pokud bych měřil 2 metry a byl vypasenější, tak bych to možná viděl jinak, ale mých 173 cm se v pohodě vejde i do Octavie a v nouzi i do Fabie a CityGo (vyzkoušeno jako náhradní auto...). Doporučil bych "diskutujícím" vyzkoušet "simulaci" - vzít si metr a cca 30 cm vysokou stoličku a jít k tomu Kodiaq. Když si člověk vyleze na tu stoličku, tak pochopí. Zejména, když to udělá potom ještě u toho Superbu. A naopak, když se člověk přikrčí a s pomocí metru nastaví výšku očí do pozice "prcka" tak také může "hodnotit". Zajímavé ale je, že nikdo Porsche 911 nekritizuje, ani dvoumetroví dlouháni...Co se týká jízního kola (zejména více kusů..), tak mám vyzkoušena všechna řešení a jednoznačným vítězem je nosič na tažném zařízení. Kolo jsem dával dovnitř akorát dvakrát do služební Octavie Combi, nechtěl se mi vytahovat a nasazovat nosič kvůli jednomu kolu a 2 hodinovému povožení po "mých" "cyklostezkách". Jak na potvoru mne chytl slejvák a k autu jsem přijel na pořádně zabahněném kole... Není potřeba asi popisovat dál. Možná pro silniční cyklisty je řešení ukládání kola dovnitř auta v pohodě a se "špínou" problém nemají, nevím.A ještě k tomu porovnání SUV versus Střední třída - je otázkou, kdy si "ekoteroristi" v Bruselu uvědomí, že úspora v podobě Start-Stop "systému" přináší menší úspory než aerodynamický odpor SUV versus normální auta a hned příjdou s nápadem "ekologické daně" či jiných restrikcí za SUV a situace se potom může změnit. Kdo ví, co bude z pár let...Potom ještě přikládám odkaz na informace ohledně výroby nového Passatu. Vypadá to, že se bude vyrábět společně se Superbem v Bratislavě. Vývoj bude prý v Česku v Boleslavi, ale kdo ví, do jaké míry bude "český" a do jaké míry budou "česká" zadání. Rozhodovat se bude určitě v Německu...https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vw-vol... ...
Pan Josef opäť nesklamal.Je vidno že sa autám rozumie a niektorý by sa mali učiť aby vedeli ako sa má v diskusiach diskutovať a nie len osočovať.Každý si vyberie čo chce ale fakt je ten že Passat je na svoju kategóriu dlhodobo velmi dobré auto, však preto ich aj toľko behá po cestách.A bola by ozaj škoda keby ho prestali vyrábať aj v novej generácii a nahradili by ho SUV ako to robia iné značky.
Proč mě nepřekvapuje, že největší demagogii opět napíše grafoman Pepíček.Proč asi chtějí cyklisti přepravovat kola uvnitř? Jestli máš herku za deset tisíc, tak ti bude jedno, že ti ji někdo ukradne, bajka za desetinásobek už radši lidi zavřou do auta, protože odtud se krade blbě. Ne, že by to nešlo, ale nosič na kouli nebo na střechu je snadná kořist.
:-)) Opět jsi prokázal svoji "inteligenci". Když se jede na kola, tak v cíli se vyleze z auta, sundají kola z nosiče, nosič se sundá z koule a zamkne v autě a jde se jezdit na kole. Po jízdě na kole se postupuje opačně a jede domů. Jaký problém s krádeží kola? Popsal jsem to i pro méně chápavé Allamareiny...;-)Drahé kolo člověk musí mít na očích nejen při přepravě autem, ale i při vlastní jízdě při zastávkách na občerstvení. Nevím o nikom z mého okolí, komu by drahé kolo ukradli. Je ovšem otázkou, co je drahé kolo, nikdo z mého okolí nemá nic dražšího než 70 tisíc Kč.Je možné, že kolo za 150 tisíc a více se musí vozit jen v autě. To je asi zkušenost Almareina, kterému ho z nosiče ukradli i za jízdy autem... ;-)
Víš, Pepčo, jsem i mezi cyklisty, a tam se ukradená kola ze střech a nosičů na kouli řeší co chvíli. Ale to zjevně vidět nechceš. Vykroutit kolo i z Thule nebo jiných špičkových nosičů je otázka minuty, na youtube je k tomu i video. Proto lidi chtějí vozit kola uvnitř auta. Tam je mohou nechat a nestrachovat se, že o ně přijdou. Život cyklisty totiž není jen o tom, že někam dojede, sundá kola, a hned jezdí. A pak zase hned jede domů. Ale to bys musel být cyklista...
Allamareine, jaký jsi "cyklista" a jaké máš "zkušenosti" s přepravou kol v autě, to jsi předvedl v jiné větvi této diskuse. Nevím mezi jakými cyklisty jsi a kde se pohybuješ, ale podle obsahu tvého příspěvku to vidím na Chanov nebo nějaký "Bronx". Tvoje, cituji tě: "Vykroutit kolo i z Thule nebo jiných špičkových nosičů je otázka minuty, na youtube je k tomu i video" - ukazuje, co jsi za dementa a čemu všemu věříš a jak to chápeš. Stejně jako ty, bych mohl reagovat, cituji: " Vniknout do jakéhokoliv auta i přes bezpečnostní systémy a vykrást ho je otázka minuty, na youtube je k tomu i video."... Nevěř všemu, co vidíš na youtube. Platí pravidlo, že se nemají nechávat v autě cenné věci, zejména ne drahá kola...Nemám nic proti tomu, co si kdo v autě vozí, sdělil jsem jen svůj názor a zkušenost s přepravou bicyklů. Mezi námi, na silnicích a v "cílových destinacích" je vidět, že naprostá většina vozí kola na nosičích a ne uvnitř v autě a nosiče na tažném zařízení se geometrickou řadou rozšiřují (zejména po tom, co díky možnosti používání třetí SPZ nemusí člověk přehazovat SPZ z auta na nosič).Pro "super inteligentní" jedince překonávající "inteligencí" Allamareina doplňuji můj příklad, že v případě, že jedu s bicykly někam na více dní, tak rozdíl je pouze v tom, že v cíli "hned nejezdím", ale ubytuji se v penzionu a kola přesunu do kolárny v penzionu, kde jsou uzamčené a chráněné. Nevím jak ty Allamreine, ale mne nenapadá žádná alternativa, abych v cíli cesty nechal kola nezamknutá a nechráněná před zcizením. Na obhlídku městskýh lokalit, kde je vyšší pravděpodobnost krádeže, jezdím na bicyklech z toho penzionu a vracím se zpět. Nebo opět nasadím nosič na auto a popojedu někam, kde mne to zajímá a postupuji jak jsem to popsal včera ("hned jezdím").Ve firmě, kde jsem dříve pracoval, byl "supernadšenec" přes kola, který jezdil na všemožné závody horských kol po republice. Měl "cargo" Viano vzadu oplechované, do kterého nebylo vidět, uvnitř s sebou vozil 3 kola a měl tam i servisní náčiní na kola a matraci na přespávání. Čili ano, jsou lidi, kteří vozí kola uvnitř auta a je to v pohodě. Jenže k tomu nepoužívají Passat, který je předmětem této diskuse.
Passata bitdi si v rodinné firmě půjčuji na delší cesty. Musím potvrdit, že sedadla jsou špičková. Celkově jsem z vozu zklamám. Mizerné odhlučnění, hrubá nekulturní zvuková kulisa (i na vw diesel), podvozek se na hrbolech chová, jak trakař, pokles kvality zpracování interiéru. Je to třetí Passat v řadě, tak jsme i od tohohle měli maxmimální očekávání. Jak je na tom ve srovnání s konkurencí, nevím, ale dle prodejů asi dobře.
Pokud je podvozek vybaven příplatkvovou regulací DCC, tak při nastavení na Comfort je to naprosto v pohodě. Naopak, když je vybaven jen příplatkovým sportovním podvozkem, tak je poněkud tvrdší a když není možnost volby, tak se nedá nic dělat. Jo, ještě je poznat, když jsou 19´ kola. Já jsem jezdil na 17´ s tím adaptivním podvozkem, pohoda. A krátce jsem se svezl s výkonnou verzí 200 kW na 19´ s DCC podvozkem nastaveným na režim Sport - jo, silný, rychlý, sedělo to, ale poměrně tvrdý, což je logické. Ale více se mi líbila jízda se služebním 140 kW nafťákem s podvozkem nastaveným na Comfort a s menšími koly, tak nějak mi to přišlo v tom Passatu s těmi příplatkovými sedadly více harmonické a podle mne to Passatu více slušelo. Někdo jiný to ale může samozřejmě vidět jinak a vidí (chce) v Passatu "raketu".S tou kvalitou je to relativní, se srovnatelnou konkurencí to není rozhodně špatné. Lexus je ale jinde. A MB též, i když...
To říkají všichni, ale já tyhle dojmy nemám. Na dobré silnici si můžeš oproti předchůdci dovolit znatelně více. V tomto směru je to asi největší pokrok podvozku. Ale na hrbolech to je laciný žebřiňák i s DCC. Hrboly to zvládá hůře než jeho předchůdci s obyč podvozkem.
Allamareine, tvoje první tři věty jsou věcí názoru a každý to vnímá jinak. Nic proti tomu.Ale napsat, že Passat je, cituji tě: "laciný žebřiňák i s DCC", to dokáže pouze člověk , který v Passatu nejel a jen tak puberťácky rádoby "světácky" z dlouhé chvíle "cancá", nebo debil, a nebo všechno dohromady.A tvoje poslední věta, cituji tě: "Hrboly to zvládá hůře než jeho předchůdci s obyč podvozkem." - ukazuje, že máš v hlavě prázdno a proto ani nemyslíš. To by totiž popřelo vývojové práce VW a smysl používání příplatkového nastavitelného podvozku DCC. Nedovedu si představit, že by VW vyvíjel horší model než původní - to by popřelo logiku vývoje a smysl utrácení peněz za vývoj.
Jo a Allamareine, už jsem ti jednou napsal, abys nelezl do mé větve diskuse. Já do té tvé také nelezu. Udělejte si svoji diskusní větev s Petrem.R., se Zelím a JoeDoe, budete si moc dobře rozumět...;-)
To jsem psal opět já, Lišák. Nevím, proč mi zmizel nick.
No skratka nejapny podovozok potrebuje elektroniku, aby bol vsetkym pre kazdeho.Akurat ze s vynimkou podvodneho emisneho softveru VAG to so softverom akosi nevie.
Joe Doe, nastavitelný adaptabilní podvozek používají i jiné značky, nejenom VW. A to i v luxusních vozech s "japným" podvozkem, aby si každý mohl ještě nastavit to, co mu vyhovuje.To, že se v koncernu (pltí to i pro Škodovku) poměrně čsto něco nepovede a dohánějí to později svolávcími akcemi a v rámci "fejsliftu", to je známé. (Je to tak i s tím SW.) Když ale člověk ví, co u koncernu koupit a kdy koupit, tak bývá naprosto spokojen. Za opačný extrém považuji Hondu, která tak dlouho ladí, koumá a testuje, že když uvede perfektní výrobek na trh, tak hodně netrpělivých zákazníků nepočká a mezitím odejde jinam.
Ako vzdy: - konzervativny dizajn- nikoho neurazajuci interier- neutralne jazdne vlastnosti - osvedcene motory
Ja si myslím že je to správne rozhodnutie.Passat je jednoznačne najpredávanejšie auto vo svojom segmente,je kvalitne urobené a bolo by zlé keby ho zarezali lebo svojich zákazníkov si určite nájde.Je dobré že nechajú aj spalovacie motory.Ostatný v tomto segmente majú mizerné predaje /Mondeo,Talisman/ tak tam je logické že končia.Passat je taká stávka na istotu.Ináč ten Arteon vyzerá fakt dosť dobre.:-D
jestli se díváte někdy na Koubka, tak ten Arteon je takové špatné auto nebo někdo kecá? A testoval to aby podpořil prodej passatu?
Taky jsem viděl několik testů, kde Arteon zrovna nechválili. Faktem je, že Passat vždycky byl povedené auto a Arteon leze do segmentu, kde působí Audi, což je těžký soupeř
Tap měl jsem Passat Alltrack bi turbo ...a co říct? Je to šmjed..co měl zaplatit dieselgate...motor že re olej 1 litr na tisíc km...po 10.000 km prošlapaný koberec a díra v podlaze..důlek.. psaty ve veřích se začaly loupat kůže jestli je to kůže prosezená po 15.000 km..měněna sedačka řidiče.. po 12.000 km opět...po slevě auto za 1.460.000,- kapku trapné...
Mel jsem 3 passaty. První měl problém s motorem (B6) další 2 (B7) byly naprosto spolehlivé a jezdily jen na pravidelný servis. Jeden Alltrack, bez problému. Ale závěr z toho dělat nejde. V Tvém případě bych si důrazně promluvil se servisem, spotřeba 1l na tisíc km neni normální, já nic nedoléval ani u prodloužených intervalů.
Na passatech jsem najezdil stovky tisíc kilometrů a v aktuálním passatu mám najeto 330 tisíc km a v interiéru nevidíš žádné výrazné opotřebení. Dokonce i kobereček u řidiče je původní a není prošlapaný pod pravou patou. Jak to ti germáni v emdenu dělají, nevím. Je to extrémně trvanlivě dělané. Proto je bazarníci stáčejí i o 200 tisíc km a pouhým okem to neodhalíš.
Jsem na něj zvědav. Současný je na můj vkus vzhledem k šířce příliš placatý.
Logické rozhodnutí, zvláště teď, když ze střední třídy zdrhá Mondeo, Talisman a další slabé kusy. Jestli dosud Passat a Superb v Evropě dominovali, tak nyní to bude nerušená exhibice VW a ti co to zabalili budou časem litovat svého rozhodnutí, SUV neporostou do nebe.
Střední třídy už moc není... i40 pryč, C5, Honda Accord, Toyota Avensis... Vlastně těžko říct kdo zůstane. Superb, 508, možná Insignia, S60, D3... Toyota s US Camry bude hrát druhé housle.
Nizka auta byla po valce zjeveni a udrzela se v zajmu pres sedesat let, ted vidime jejich logicky konec, kdo by se soukal na sedacku kdyz nemusi a nechce? O vyhledu, manipulaci s nakladem, obsluze detskych autosedacek a dalsich vyhodach nemluve. Ze to nema jizdni vlastnosti wrc? A kdo je vlastne potrebuje?
Nízká auta byla kvůli ceně a nedostupnosti surovin. Fiat 500 měl plátěnou střechu, protože v Itálii nebyla po válce ocel. Nízké vozy tu budou vždy, kvůli ceně. A ještě jedna zajímavá záležitost. V usa automobilky zjistily, že mladí zákazníci nechtějí jezdit ve vozech co jejich rodiče, chtějí se lišit. Proto očekávají odklon od suv a opět větší módu sedanů.
pletes si maly a nizky auto, nizky auta se mohli stavet az se zmenou konstrukce motoru kolem roku 1930, maly auta vznikly z nedostatku a potreby ziskat zakazniky po valce
Nízká auta a plátěná střecha měly kvůli surovinám smysl maximálně deset let po válce. Pak už to nemá žádné odůvodnění, tím spíš, když auta rostla do šířky i délky.Nízké vozy tu byly, nebyly, zase byly, a teď prostě nejsou. Nové generace aut rostou zase do výšky, místo hatchbacků přichází crossovery.
Nemusí růst do nebe, ale pro dobré prodeje stačí mírný růst. Když to vydrží deset, patnáct let, na nepraktické karoserie sedanů si nikdo ani nevzpomene. A střední třída zase tolik chybět nebude, SUV ji dovedou zastoupit jak prostorově, tak dnes i reprezentativně.
SUV neumí zastoupit střední třídu prostorově, zvenku velká a uvnitř malá. Málo místa na délku, šířka uvnitř nic moc a malý kufr. Mnoha lidem se do toho blbě leze, jízdní vlastnosti horší. Pokud někdo potřebuje kufr, tak místo sedanu je tu combi, daleko lepší přístup i praktičnost oproti SUV.A SUV reprezentativně? Sorry, ale malé SUV působí směšně a velké arogantně. Třeba bmw řady 5/7 jsou krásné elegantní vozy a X6/X7je něco tak hnusneho a arogantního...
Kodiaq prostorově vyrovná Superba, nastupování je jednodušší. Jediné, co bude chybět, je ložná délka kufru, ale na výšku už zase střední kombi ztrácí. Překvapila mě teď diskuse na jiném serveru, kde si lidi stěžují, že do Passatu nebo Octavie nedají bez rozebírání horské kolo. To bylo dřív u kombi naprosto běžné. Do Mondea se jen tak hodilo, žádná složitá manipulace. To samé dvojkový Sup.A že SUV není reprezentativní? Nelíbí se ti X6, jsou jiné modely. Záměrně sis vybral ten nejhorší. Jenže pak přijde třeba X5, Q7, a je to rázem jinak. Dnes už manažer nemusí jezdit sedanem, aby reprezentoval.
Ano vybral jsem to nejhorší, ale v zásadě typické pro SUV. Třeba X3/X5 vypadá přijatelně, ale pořad bych to jako reprezentativní nebral. Zvláště při srovnání s běžnou 5 či 7. Kodiaq je prostorově asi OK, ale raději bych sahnul po Superbu. Bude lépe jezdit, bude levnější, tišší... na kola koupím nosič, to nebudu vozit v kufru. To jsou moje zkušenosti. Jinak at si každý koupí to, co mu vyhovuje a co se mu líbí. Mě vyhovuje střední třída, vím proč, proto passaty, Superby, A4/A6, E klasse atd....sice spíše kombi kvůli dětem, ale to jednou skončí.
:-D S tím kolem byciklem je to dojemné, protože jednak se kola zvětšila na r29, taky se změnily rámy a vidlice (zdvihy) takže prostorově jsou kola větší a do Passat B8 i Octavia3 combi dám běžně r29 kolo XXL velikosti, ani nedávám dolů přední kolo, jen ho otočím do prostoru nohou zadních cestujících kolmo dolů. Dokonce to takto odvezu i v krátkém Rapidu Spaceback. Pravda, je to natěsno, ale XXL kola nikdo nikdo nemá, všichni jezdí XL nebo menší a to tam vleze v poho!!! ;-)
Mně to neříkej, já ti jen citoval jinou diskusi, kde se zrovna řešil výběr auta s takovými podmínkami.Akorát toho Rapida ti nežeru, protože takové kolo se tam nevejde do šířky auta, Rapid je strašná užovka, stejně jako Scala.
Sedlovka se spouští při převozu níže, ale XXL rám vyjde i bez sundání předního r29 kola. Mimochodem ten úzký Rapid má vzadu mezi podběhy téměř stenou šířku jako Superb, Passat nebo Kodiaq, liší se to velmi málo, řekněme cca metr, metr a dva cm, to je 2% rozdíl cca ;-)
Jo, tak se sedlovkou OK. Původně jsem to pochopil tak, že ani na tu nemusíš sáhnout.
Q7 určitě není reprezentativní. Reprezentativní SUV je z podstaty oxymoron. SUV je obří masa/hmota, která prostě nemá elegantní siluetu, chybí ji lehkost a nadhled. S přimhouřenýma očima by se dalo vybrat něco od Land Roveru a prohlásit to za "reprezentativní", možná s vypíchnutým okem a tisícovkou dioptrií ještě i Volvo XC90, ale to je tak vše. Ani Cullinan ani Bentayga nejsou reprezentativní. Naopak jsou v kontextu automobilek a portfolia nadmíru vulgární. A D3 už vůbec nenabízí žádné SUV, které by se dalo považovat za "reprezentativní". Okázalé, luxusní, to ano, ale nikoli repre.
Udělat nový model, který je velmi podobný starému, je jedna věc, vydávat starý model za nový, druhá. Šetří, neinvestovali do vývoje nového vozu nic a čekají.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.