Novým mottem Ford Motor Company je Go Further

Novým mottem Ford Motor Company je Go Further

Společnost Ford Motor Company představila svůj nový slogan, který bude nadále používat ve veškeré externí komunikaci.

„Go Further není jen reklamním sloganem. Je to také heslo, jež vystihuje naši firemní kulturu i to, čím se lišíme od ostatních značek. Zároveň to pro nás představuje slib, že se vždy a za všech okolností budeme snažit jít ještě dále, abychom svým zákazníkům dodali skvělý produkt, ještě lepší než jaký očekávali,“ vysvětluje generální ředitel a prezident Ford Motor Company Alan Mulally.

V USA se dosud používal slogan Drive One, v Evropě Feel the Difference. A právě nové motto Go Further, které lépe koresponduje se současnou pozicí a ambicemi Fordu, obě tato hesla nahrazuje.

„Go Further znamená nejen vyvinout takový design našich aut, který se bude odlišovat od všech ostatních značek a bude přitom elegantní, účelný a praktický. Znamená to také zapojení inovativních technologií, jež budou výraz „automobil“ nově definovat. Nechceme však pouze držet krok s ostatními, ale být vždy v čele a o kus před nimi. Pod heslem „Go Further“ si můžeme představit i prošlapávání nových cest, na něž se dosud nikdo jiný neodvážil. Stejně tak to znamená podněcovat naše zaměstnance, aby si uvědomili, že jsou to právě a jenom oni, kdo mohou vytvořit ten zásadní rozdíl mezi námi a naší konkurencí,“ vysvětluje Alan Mulally.

„Slogan Go Further používáme záměrně nepřeložený. Nejen proto, že jsme si ověřili, že mu naprostá většina české populace rozumí, ale také proto, abychom připomněli, že jakkoli je Ford globální společnost, má své kořeny pevně zapuštěny ve Spojených státech amerických. Go Further pro nás také vyjadřuje lidský rozměr veškerého našeho konání pod modrým oválem. V originále je to vyjádřeno větou People serving People, což pro nás představuje společné úsilí a vstřícnost k našim partnerům a zákazníkům,“ vysvětluje Jan Laube, generální ředitel společnosti Ford Motor Company, s.r.o.

Zdroj: Ford
 

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 119 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 74 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků