Nových Citroënů C3 se prodalo sto tisíc. Jaký je zájem o nárazníky Airbump?

Třetí generace Citroënu C3 sklízí úspěch.

Pokud srovnáme prodej C3 oproti předchůdci, přechod na novou generaci se dvojitému šípu vyplatil. Počet registrací se za první čtvrtletí zvýšil o sedmdesát procent oproti stejnému loňskému období. Více než polovina zákazníků předtím vlastnila vůz jiné značky.

Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Chcete hydropneumatický Citroën? V českém skladu jsou poslední nové kusy

Před rokem nová cé-trojka přišla s odvážnými designovými prvky. Jak dvoubarevné lakování, tak vzduchové polštáře po bocích Airbump však patří do příplatkové výbavy. Zákazníci ale záměr automobilky vyslyšeli. Šedesát procent vozů tak mělo jinak barevnou střechu a stejného podílu dosáhly i prvky Airbump.

Nová C3 získala i 25 ocenění po celé Evropě. Autem roku je například v Řecku a v Top Gear magazínu si jej cení jako Městský vůz roku. Celkově Citroën prodal již více než sto tisíc vozů nové generace C3 a v Česku se přes tradiční Berlingo a C4 Picasso tento městský vůz vyšplhal na první příčku v prodejích. Co si o C3 myslíme my, si můžete přečíst v naší recenzi:

Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Podívejte se také na fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků