Nový Yaris – zmohutněl, zmužněl, dospěl

11 komentářů

Petr Maleček (dj.kure)
21. července • 18:41

Útulné vozítko, super motorizace i interiér. Opravdu moc pěkné :-)
Jen mi pořád hrozně připomíná Fabii II.

tulda
21. července • 19:43

Myslíš? V čem Ti tu Fabii připomíná?

Milan
20. července • 22:10

Pro mne osobně je nový Yaris obrovské zklamání .. Digitální rychloměr na středu je dle mého soudu geniální a bezvadně přehledný. Nová "klasika" mne ničím neoslovuje. Současně je pro mne zcela nepochopitelná absence možnosti posunu zadního sedadla dopředu/dozadu. Tato zdánlivé maličkost dokáže výborně pomoci s prostorem ve voze / případně ke zvětšení zavazadlového prostoru.. Nikomu nenutím svůj názor - ale nový Yaris je krokem do středu šedi a ničím z konkurence nevybočuje. Vám jistě, že tento vůz kupovat nebudeme.

Dan
20. července • 22:05

Zklamáním je, že nový Y opět nemá v nabídce elektropohon. Tomuto autu by vyloženě slušel.

tulda
21. července • 14:26

Elektromobil by t byl úžasný.

IO
21. července • 11:58

HSD dufam pride...vela sa o tom pisalo a urcite by mnohych potesili:)

František
20. července • 7:09

Ja osobne mám už druhého Yarisa, rok výroby 2007 a bol som spokojný s obidvoma. Dokonca sa mi páčila prístrojová doska v strede s digitálnymi ukazovateľmi. Pravdu povediac, keď vidím nového Yarisa, moc sa mi nepáči, vyzerá rovnako ako všetky autá v tomto segmente a skôr začínam uvažovať o Venge, a aj preto, že sa podobá starému Yarisovi. ;-)

Karel
19. července • 17:07

Konečně dostali z mého pohledu rozum a kapličku přístrojů vrátili zpět před řidiče. Takže odpadl důvod, proč jsem si předešlé verze nekoupil. Uvidím, jaké budou zkušenosti a příští rok kupuji. Jako příměstské vozidlo ve verzi 3d bude jistě skvělé.

Rejpal
20. července • 15:57

Je to věcí zvyku, ale digitální ukazatele ve středové kapličce jsou super. Zejména velkými čísly krásně viditelný ukazatel rychlosti. Na novou kapličku si zase budeme muset zvykat. Ovšem už aby tady byl nový model. Mám poslední verzi Yarisa před faceliftem už 6 rok a po 100 tis. km už přicházejí poruchy. (alternátor, čepadlo chlazení). Bohužel je to tzv. evropská kvalita, která té japonské nešahá ani po kotníky.

Hellebrand
20. července • 6:05

Já jsem zcela opačného názoru. Měl jsem Yarise 1,3 tři roky a najel jsem s ním 90 000 km
( mimochodem za tu dobu DVA problémy, musel jsem vyměnit žárovku !!).Spotřeba 5,2 za celou dobu. Ten měl digitální přístrojovou desku. Toho mi v březnu v Itálii ukradli a ještě z Itálie jsem si telefonicky objednával dalšího Yarise, na kterém jsem od března najel 13 000 km. Takže mohu porovnávat. Nový má vynikající motor, 6 stupňovou převodovku. Tady má proti starému výrazně navrch. V čem je ale výrazně horší je právě "klasická" budíková přístrojová deska. Například ukazatel momentální spotřeby je ve dne zcela nepoužitelný, protože údaj je prostě nečitělný.Mimochodem dá se jeho sledováním a přizpůsobením stylu jízdy ušetřit 1 lit na 100 km.
Díky 6 st. převodovky běžně jezdím mezi 4-4,2 lt. Spotřebu si už dlouhé roky vedu u všech aut jako koníček

řidič
20. července • 0:27

Jj, ono není dobré cokoli páchat proti zvyklostem většiny řidičů. Třeba i C4 už se rozloučila s pevným středem volantu, a hned mě oslovil Citroen. Ovšem to jsem se nesměl letos po Evropě projet v Berlingu, tím mne zase ztratili B-]

Doporučujeme

Články odjinud