Nový vzhled AutoRevue.cz: zaměřeno na funkčnost

Určitě jste postřehli, že AutoRevue.cz vypadá dnes jinak než obvykle. Nový vzhled jsme anoncovali už minulý týden a krátce i včera, aby pro vás modré naladění nebylo takovým šokem. Chcete vědět, co všechno se změnilo?
Nový vzhled AutoRevue.cz: zaměřeno na funkčnost

Vzhled a funkčnost

Nová je především barva. Chceme se diametrálně odlišit od konkurečních internetových časopisů o autech. Věřím tomu, že po překonání počátečního údivu se vám kombinace modré a bílé zalíbí tolik, jako nám. Stará kombinace barev nebyla vyhovující už jen proto, že se barevné pojetí blížilo našemu sesterskému časopisu MobilMania.cz. Mimochodem, MobilMania.cz také brzy změní svůj vzhled, a sice ve stylu nového AutoRevue.cz.

Další podstatnou novinkou je „gumový“ design. Věřím, že tím potěšíme majitele monitorů a LCD panelů s rozlišením 1024 x 768 a vyšším. Daní za to je omezení funkčnosti v rozlišení 800 x 600, nicméně to dle našich informací používá stále méně a méně čtenářů. V tomto nízkém rozlišení bude zkrátka z obrazovky „přetíkat“ část pravého sloupce, ale věřím, že se s tím smíříte a motivuje vás to ke koupi lepší obrazovky. 

Vylepšili jsme rovněž načítání titulní strany. Hlavní článek a bleskovky byly odděleny tak, aby se načetly vždy dříve a uživatelé pomalých linek nebyli zdržováni načítám dalších dat. Nemusíte proto čekat, až se načte kompletní titulní stránka, abyste si mohli přečíst novinky, které jsme pro vás připravili. Samotné rozmístění prvků se příliš nezměnilo, jen hledání je přesunuto do levého sloupce a výpis kategorií (magazín, automobilky) byl zkrácen. U vypisů diskusí či plakátů jsme odstranili levý sloupec, aby se na stránku všelo více informací.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Titulní stránka --- Výpis článku --- Plakáty (velké obrázky mají cca 300-500 kB)

Obsah

Obsahovou novinkou jsou zprávy ze světa, které se týkají především ekonomiky. Ekonomické zprávy najdete v pravém sloupci, na titulní straně je vidět vždy pět posledních článků. K ostatním se dostanete po kliknutí na odkaz „další zprávy“. Jde o obdobu bleskovek, do jejichž stávající koncepce se ekonomické zprávy a další neméně zajímavé zprávy ze světa nehodily. Věříme, že tato novinka potěší zejména ty, co sledují světový automobilový trh.

Ještě podstatnější je změna koncepce. Před rokem a půl jsme z jistých důvodů přešli na systém týdenního vydání, kdy hlavní články vycházely jednou týdně a denně jsme přidávali pouze krátké novinky. S postupem času nám ale tento režim přestal vyhovovat, protože mnohé zajímavé novinky zůstaly v sekci krátkých zpráv „utopeny“. Od tohoto dne proto přecházíme na denní vydání, tj. jeden až dva hlavní články dne. Krátké zprávy budeme samozřejmě přidávat se stejnou intenzitou jako nyní. 

Plakáty

Poslední (zatím) staronovou funkcí jsou plakáty. Starý systém byl založen na existujícím enginu pro přidávání obecných souborů a práci s nimi. Na stránce bylo vidět jen deset plakátů a to ještě duplicitně ve všech rozlišeních. Upravili jsme proto engine tak, aby zobrazoval na jedné stránce 16 plakátů v matici 4x4, přičemž aktivním odkazem na plakát je nyní už i obrázek a standardně se zobrazuje pouze vámi vybrané rozlišení, nikoliv všechny. To zvyšuje počet plakátů zobrazených na jedné stránce. Vybrané rozlišení, způsob řazení a kategorie se navíc ukládají do cookies, takže při příští návštěvě této rubriky se vždy zobrazí jen plakáty dle vašeho posledního výběru. Rovněž jsme doladili vyhledávání, které dříve nezobrazovalo nalezené obrázky.

To ale není vše. V průběhu následujících týdnů se dočkáte dalších novinek, které si zatím necháme pro sebe. Věřím, že budete mile překvapeni.

Ladíme

Jsme si vědomi, že nový web není vypiplán a dokončen ve všech detailech: mnohé prvky ještě budeme designově vylaďovat a současně budeme odstraňovat největší chyby. Proto bychom vás rádi poprosili o shovívavost a hlavně spolupráci: pokud narazíte na chybu, ať už vzhledovou či designovou, napište nám do diskuse včetně použitého prohlížeče a rozlišení. Děkujeme za pochopení.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků